.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بی حرمتی به همسر داغدار کاپیتان +عکس
امروز در فضای مجازی به فاصله چند ساعت پس از تدفین کاپیتان پرسپولیس باز هم یک بی اخلاقی دل های بسیاری را آزرد.(ادامه)
عکس/ خانه جدید هادي نوروزي
هادی نوروزی که بامداد روز پنجشنبه در سن ۳۰ سالگی به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفته بود، امروز شنبه در میان بدرقه هزاران طرفدارش در خانه ابدی اش در روستای کپورچال بابل آرام گرفت.(ادامه)
عکس/ عزاداری برای مرحوم نوروزی در بابل
تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی صبح امروز شنبه با حضور گسترده مردم بابل برگزار و در روستای کپورچال این شهر مدفون شد.(ادامه)
عکس/ سخنرانی میثم بائو در خاکسپاری مرحوم نوروزی
سخنرانی میثم بائو در تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم هادی نوروزی که صبح امروز شنبه با حضور گسترده مردم بابل برگزار و در روستای کپورچال این شهر برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: دانشجو بود و عاشق پرسپولیس. گفت که می‌خواهد اسطوره شود. سفید امضا کرده بود و تنها دغدغه‌اش تسلای خاطر هوادارانی بود که به گفته‌ی خودش سال‌هاست ذوق جام قهرمانی نداشته‌اند. از همه به نیکی یاد می‌کرد و از هیچ کس گلایه‌ای نداشت. او هادی نوروزی بود. کاپیتان قزمز‌های پایتخت.
هادی نوروزی: ما 5 برادر هستیم که فقط یکی استقلالی است/ زود ازدواج کردن در موفقیتم موثر بود
شمال نیوز: دانشجو بود و عاشق پرسپولیس. گفت که می‌خواهد اسطوره شود. سفید امضا کرده بود و تنها دغدغه‌اش تسلای خاطر هوادارانی بود که به گفته‌ی خودش سال‌هاست ذوق جام قهرمانی نداشته‌اند. از همه به نیکی یاد می‌کرد و از هیچ کس گلایه‌ای نداشت. او هادی نوروزی بود. کاپیتان قزمز‌های پایتخت. (ادامه)
اتفاقی دلخراش در مراسم تدفین هادی نوروزی
دیوار یکی از خانه‌های مجاور مراسم تدفین هادی نوروزی ریزش کرد. (ادامه)
عکس/ علی کریمی زیر تابوت هادي نوروزي
علی کریمی چهره محبوب پرسپولیسی ها هم خود را به این شهر رسانده بود تا در مراسم تشییع پیکر نوروزی شرکت کند. در عکس زیر هم مشخص است که کریمی زیر جناره هادی نوروزی را گرفت و همراه با دیگران در این مراسم تلخ، شرکت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم تدفین و خاکسپاری کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز انجام شد.  علی اکبر طاهری،  مصطفی قنبرپور و تعدادی از مسوولان و مدیران باشگاه با هر مشکلی که بود خودشان را به پیکر هادی نوروزی رسانده و با او وداع کردند...... کاپیتان پرسپولیس در خانه ابدی آرام گرفت
شمال نیوز : مراسم تدفین و خاکسپاری کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز انجام شد. علی اکبر طاهری، مصطفی قنبرپور و تعدادی از مسوولان و مدیران باشگاه با هر مشکلی که بود خودشان را به پیکر هادی نوروزی رسانده و با او وداع کردند......(ادامه)
تکذیب شایعه تصادف دایی در مازندران
شایعه تصادف مربی تیم فوتبال صبای قم پس از مراسم خاکسپاری هادی نوروزی تکذیب شد. (ادامه)
پیام رئیس مجلس برای درگذشت نوروزی
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس را تسلیت گفت.(ادامه)
برانکو و پرسپولیسی‌ها در کارخانه کابینت‌سازی حبس شدند
ازدحام جمعیتی که برای تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی به شهر بابل رفته‌اند اعضای تیم پرسپولیس را در یک سالن حبس کرد.(ادامه)
وضعیت بایگانی شدن پیراهن نوروزی و برنامه‌های ویژه برای خانواده‌اش
سرپرست باشگاه پرسپولیس با تکذیب بلیت فروشی مراسم تشییع هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی، به سئوال درباره پرداخت قرارداد این بازیکن پرسپولیس به خانواده‌اش پاسخ داد.(ادامه)
سلفی خندان عابدزاده و رفقا در جاده شمال
عقاب آسیا که به همراه دوستانش به منظور حضور در مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس به شمال سفر کرده است عکسی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است.(ادامه)
مبلغ طلب هادی نوروزی از پرسپولیس
منتقدان شماره 24 ابدی پرسپولیس می گفتند که به عنوان کاپیتان تیم بزرگ و پرطرفدار اهل درگیری نبود و خیلی کم با داوران صحبت می‌کرد.(ادامه)
تلخ ترین عکس امروز ؛ خداحافظ پدر
پیکر مرحوم هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی و در جمع کثیر مردم تشییع شد تا آخرین حضور این مرحوم در این ورزشگاه با گریه حاضرین همراه باشد.در این مراسم خانواده مرحوم نوروزی و تعدادی از دوستانش حاضر بودند . این مراسم با گریه و شیون بسیار زیادی همراه بود.(ادامه)
شمال نیوز :  پس از تشییع پیکر کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که صبح  جمعه برگزار شد مراسم خاکسپاری آن مرحوم ، امروز در شهرستان بابل انجام خواهد شد.... زمان و مکان تشییع هادی نوروزی در بابل
شمال نیوز : پس از تشییع پیکر کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که صبح جمعه برگزار شد مراسم خاکسپاری آن مرحوم ، امروز در شهرستان بابل انجام خواهد شد....(ادامه)
تصاویر/ یاد نوروزی جاده‌ بابل را در برگرفت
یاد نوروزی جاده‌ها را در برگرفت (ادامه)
برای کاپیتانی که با رفتنش پرسپولیس واقعا ده نفره شد(يادداشت)
(ادامه)
ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون از نگاهی دیگر به خبرهای حاشیه درگذشت کاپیتان تیم پرسپولیس واکنش نشان داده است.
ترانه علیدوستی برای همسر هادی نوروزی نوشت
ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون از نگاهی دیگر به خبرهای حاشیه درگذشت کاپیتان تیم پرسپولیس واکنش نشان داده است. (ادامه)
پرسپولیس جای خالی نوروزی را چگونه پر می‌کند؟
مرگ ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس که شوک بزرگی به جامعه ورزش و اهالی فوتبال وارد کرد احتمالا روی برنامه های آینده باشگاه و برانکو ایوانکوویچ هم تاثیر منفی خواهد گذاشت. (ادامه)
عکس/ قرمزترین جلد روزنامه"استقلال جوان"را مشاهده کنید
روزنامه استقلال جوان تیتر صفحه اول فردای خود را به هادی نوروزی اختصاص داده است.(ادامه)
تصاوير: مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی، بازیکن فقید تیم فوتبال پرسولیس صبح امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. (ادامه)
خوشحالی سعودی ها از مرگ نوروزی +عکس
به احتمال زیاد بازی دور رفت پرسپولیس - النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر دارید، همان بازی پرحاشیه ای که سرخ پوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی موفق به شکست نماینده فوتبال عربستان سعودی شدند.(ادامه)
آرامگاه هادی نوروزی در زمین فوتبال + عکس
هادی نوروزی کاپیتان سرخ پوشان پایتخت روز گذشته ناباورانه تیمش را 10 نفره کرد. آرامگاه او در شهر بابل و در کنار زمینی که او برای اولین بار فوتبال بازی کرده بود آماده شده است. (ادامه)
عکس/ وداع همسر و دختر هادی نورزی در زمین چمن
در برگزاری مراسم تشییع هادی نوروزی، مردم و اهالی فوتبال استقبالی ویژه از این مراسم به عمل آورده اند و همسر و دختر هادی نورزی در زمین فوتبال با او وداع کردند.. (ادامه)
علی پروین در بیمارستان بستری شد
اسطوره باشگاه پرسپولیس به دلیل فشار خون بالا در بیمارستان کسری بستری شد.(ادامه)
تصاویر/ پدر و مادر داغدار هادی نوروزی
هادی نوروزی کاپیتان بابلی‌ و باتعصب پرسپولیس بامداد پنج‌شنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت.(ادامه)
تسليت استاندار مازندران برای درگذشت مرحوم نوروزی
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت کاپیتان مازندراني پرسپولیس در پي درگذشت هادي نوروزي کاپیتان مازندراني پرسپولیس بر اثر سكته قلبي پيام تسليتي از سوي ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.(ادامه)
تصاویر/ پدر و مادر داغدار هادی نوروزی
هادی نوروزی کاپیتان بابلی‌ و باتعصب پرسپولیس بامداد پنج‌شنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت.(ادامه)
پیام تسلیت وزارت ورزش‌وجوانان درپی درگذشت ناگهانی نوروزی
وزارت ورزش و جوانان درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت. (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.