.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودرو محبوب مفسدان اقتصادي + عکس

مشرق: بعد از خبرساز شدن واردات ماشين هاي لوكس به كشور كه انتقادهاي بسياري را به همراه داشت ،در دستگيري برخي مفسدان اقتصادي ، وجود خودرو پورشه و برخي خودرهاي لوكس كمياب در پاركينگ هاي آنان يكي از نكات مشترك اين دستگيري ها بوده است .

بر اساس اين گزارش گرايش روز افزون به تجمل گرايي معضلي است كه اين روزها زنگ اخطار را براي مسئولين به صدا درآورده و متاسفانه عدم توجه به كسب روزي حلال نيز مزيت بر علت شده تا برخي ها با استفاده از هر شيوه اي بدنبال انباشت ثروت باشند.

در اين بين برخي ها بعد از كسب سودهاي سرشار نامتعارف كه زحمت زيادي هم براي آن نكشيده اند ، با خريد اين خودروها و گشت و گذار در خيابان هاي شهر بدنبال كسب شهرت و فخر فروشي به مردم هستند.


اين در حالي است كه در گوشه ديگر اين شهر افرادي هم كه تا ديروز اميد داشتند كه با يك وام 7 ميليوني يك خودرو بخرند با افزايش قيمت ها ديگر دستيابي به اين آرزوي كاري بس مشكل شده است .


نكته اي را كه بايد به آن توجه كرد اينست كه گزارش حاضر نافي كسب درآمد حلال و ايجاد امنيت اقتصادي براشخاصي كه صادقانه براي حل مشكلات اقتصادي كشور تلاش مي كنند نيست‌، اما وجود بيش از نيمي از پورشه هاي موجود در خاورميانه در ايران و دستگيري هاي اخير،نشان دهنده آنست كه كسانيكه براحتي و با استفاده از برخي رانت هاي اطلاعاتي يك شبه به جرگه مرفهان بي درد پيوسته اند ، در حال پورشه سواري نگاهي هم به چشمان پر از حسرت كودك فال فروش سر چهارراه بياندازند و به عاقبت كار خود بيانديشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ببصی 18 آذر 1391
خوشرکاب بشد - مگر کشور ما پول و منابع خدادای کم دارد - باید همه ایرانیان اینچنین ماشین را داشته باشند- ایران یک درصد جمعیت دنیا را داشته و هفت برابر منابع دنیا را - پس سطح رفاه هر ایرانی باید 7 برابر متوسط مردمان دنیا را داشته باشد ولی متاسفانه جیب بعضی ها یا گشتاد یا سوراخ ....
نا شناس 18 آذر 1391
قسطي ماهي صد هزار تومن خريدارم
مصطفی 18 آذر 1391
باسلام اشکالی نداره این بیچارهها هم دل دارند این مبلغ ماشین چیزی نیست
نا شناس 18 آذر 1391
حالا برادر بیچاره ام هم زنش ازش طلاق گرفت هم اینکه وام ازدواجی که با بدبختی گرفته بود باز پس دادنش وبال گردنش شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.