.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خواستگار قلابی با ظاهری آراسته، سوار بر خودرو‌های گران‌قیمت به ملاقات زنان و دختران جوان رفته و پس از جلب اعتمادشان در فرصتی مناسب نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد. اجاره خودرو‌های لوکس بـرای سرقت از زنان تنها
خواستگار قلابی با ظاهری آراسته، سوار بر خودرو‌های گران‌قیمت به ملاقات زنان و دختران جوان رفته و پس از جلب اعتمادشان در فرصتی مناسب نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اعلام خبر انهدام یک باند شماره‌گذاری خودرو‌های لوکس، شگرد قاچاقچیان برای پلاک کردن این خودرو‌ها را توضیح داد. شگرد قاچاقچیان برای پلاک کردن خودرو‌های لوکس قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اعلام خبر انهدام یک باند شماره‌گذاری خودرو‌های لوکس، شگرد قاچاقچیان برای پلاک کردن این خودرو‌ها را توضیح داد.(ادامه)
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد. جزئیات اقدامات غیراخلاقی میلاد حاتمی در شبکه‌های قمار
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد.(ادامه)
مزایده خودرو های خارجی آغاز شد
قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: سازمان اموال تملیکی فرایند برگزاری مزایده خودرو‌های رسوبی وارداتی را آغاز کرد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود. دهیاران پورشه سوار مافیای املاک راه انداختند/ ردپای دهیاران و شوراها در ساخت و سازهای غیر مجاز
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود.(ادامه)
شمال نیوز : معمای ترخیص خودروهای لوکس در گمرکات مازندران پیچده و کلاف آن هر سال سردرگم می شود با این حال هر روز خودروهای خارجی با پلاک های گذر موقت در شهرهای استان تردد دارند .... خودروهای لوکس دپو شده در انبارهای مازندران چه می کند ؟
شمال نیوز : معمای ترخیص خودروهای لوکس در گمرکات مازندران پیچده و کلاف آن هر سال سردرگم می شود با این حال هر روز خودروهای خارجی با پلاک های گذر موقت در شهرهای استان تردد دارند ....(ادامه)
خاک خوردن خودرو‌های چند میلیارد تومانی در بندر نوشهر
۷۷ دستگاه پورشه، بنز، بی ام و کادیلاک در انبار گمرکات نوشهر خاک می‌خورند.(ادامه)
سلگی :دهیاران پورشه سوار مافیای املاک راه انداختند/ آمایش سرمایه گذاری
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود.(ادامه)
شمال نیوز: ناظر گمرکات مازندران می گوید : سازمان اموال تملیکی موظف است این خودرو‌ها را از گمرک تحویل بگیرد و به انبار‌های زیر پوشش منتقل کند بلاتکلیفی خودرو‌های لوکس خاک خورده در مازندران
شمال نیوز: ناظر گمرکات مازندران می گوید : سازمان اموال تملیکی موظف است این خودرو‌ها را از گمرک تحویل بگیرد و به انبار‌های زیر پوشش منتقل کند(ادامه)
این بنز شما را دیوانه می‌کند! + تصاویر
مرسدس-ای ام جی GT 63 S E پرفورمنس چهار درب کوپه نامی طولانی و کمی گیج‌کننده دارد زیرا نه تنها فاقد پیشرانه ۶.۳ لیتری بوده بلکه خودرویی کوپه هم نیست! (ادامه)
عکس/ عاقبت پورشه‌ای که نکونام به سردار فروخت
چند سال قبل وقتی جواد نکونام در تیم ملی بازی می‌کرد، پورشه‌ای به رنگ مسی داشت. از آنجا که رنگ این خودرو تک بود، مشتریان زیادی داشت، اما در نهایت نکونام آن را به سردار آزمون فروخت. سردار هم همیشه هر زمان به ایران می‌آمد سوار بر این پورشه می‌شد. سال گذشته، اما در یک تصادف زنجیره‌ای ماشین سردار به شدت آسیب دید. این بازیکن هم در اقدامی جالب تصمیم گرفت از مقصر تصادف پولی نگیرد چراکه هزینه تعمیر این خودرو بسیار بالا بود.(ادامه)
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. سرنوشت شوم پسران صدام
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. (ادامه)
شمال نیوز: بهترین ماشین سال 2020 جهان انتخاب شد. بهترین ماشین جهان در بخش‌های مختلف هر سال همزمان با برگزاری نمایشگاه نیویورک معرفی می‌شود، اما امسال نمایشگاه به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و به ناچار این مراسم از طریق اینترنت پخش شد. بهترین خودرو جهان در سال 2020 معرفی شد
شمال نیوز: بهترین ماشین سال 2020 جهان انتخاب شد. بهترین ماشین جهان در بخش‌های مختلف هر سال همزمان با برگزاری نمایشگاه نیویورک معرفی می‌شود، اما امسال نمایشگاه به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و به ناچار این مراسم از طریق اینترنت پخش شد.(ادامه)
تصویر سردار سلیمانی پشت پورشه میلیاردی +عکس
بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی موجی از غم و اندوه سراسر کشور را فرا گرفت.تصاویر سردار شهید ایران در همه شهر های کشور منتشر شد و همه یاد او را گرامی داشتند.(ادامه)
عکس: خاص‌ترین پورشه پانامرا در ایران
یکی از خاصترین رنگ های سفارشی پورشه پانامرا 4s در ایران(ادامه)
۱۰ شاسی بلند لوکس در بازار جهانی
(ادامه)
خودرو پورشه با روکش طلا با نام ایران +عکس
تصویری از یک خودرو پورشه لاکچری با روکش طلا درخیابان های لس آنجلس را مشاهده می کنیدجالب اینکه بر روی پلاک این خودرو نام ایران نوشته شده است.دلیل این موضوع مشخص نیست اما با وجود ایرانی های زیادی که در این شهر آمریکا وجود دارند شاید یکی از هموطنان متمول مقیم این شهر صاحب این خودرو باشد. (ادامه)
10 خودروی سریع جهان را بشناسید + عکس
ممکن است که شما یکسری از خودروها را به عنوان خودروهای پرسرعت بشناسید اما چون بازار خودرو یکسره متحول می شود هر چند وقت یکبار باید فهرست نوینی از خودروهای سریع را ارائه کنیم(ادامه)
فیلم | کورس دختر و پسر لاکچری با پورشه، جان راننده پراید را گرفت
کورس شبانه دو خودروی پورشه حادثه آفرید و جان یک راننده پراید قربانی لاکچری بازی های بچه پولدارها شد.(ادامه)


«پراید ارزان‌قیمت است و قابل جایگزینی نیست.» این مهمترین دفاع مدیران ایرانی از خودروی پرحاشیه‌ای است که نزدیک به دودهه است در خیابان‌های ایران جولان می‌دهد.
۹ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید
«پراید ارزان‌قیمت است و قابل جایگزینی نیست.» این مهمترین دفاع مدیران ایرانی از خودروی پرحاشیه‌ای است که نزدیک به دودهه است در خیابان‌های ایران جولان می‌دهد. (ادامه)
عکس/ پورشه طلایی در تهران!
خودروی پورشه (Porsche 911 Carrera S ) با کاور طلایی در تهران(ادامه)
٩ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید
اگر بخواهیم با همین وضع بازار ارز و جهش دلار به نمایشگاه‌های خودروی خارجی سر بزنیم، می‌توانیم با سرمایه‌ای کمتر از ٢٠‌میلیون تومان دست پر برگردیم و خودروهایی بهتر از پراید بخریم! (ادامه)
سرنوشت نزدیکان صدام چه شد؟
عدی پسر بزرگ صدام در سال 1996 در حالی که سوار بر خودروی پورشه بود مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و 30 گلوله به سمت وی شلیک و در نتیجه معلول شد. یکی از گلوله ها در کمرش در نزدیکی نخاع قرار گرفت به همین دلیل پزشکان از خارج کردن گلوله خودداری می کردند و این گلوله تا آخر عمرش باقی ماند. (ادامه)
عکس/ پورشه طلایی در تهران!
خودروی گرانقیمت پورشه (Porsche 911 Carrera) با کاور طلایی در خیابانهای تهران(ادامه)
عکس/ سریعترین خودروی پلاک‌شده در ایران!
خودروی پورشه (Porsche 911 Turbo S) با سرعتی در حدود 330 کیلومترد در ساعت ، سریعترین خودروی پلاک ملی در ایران است. قیمت این خودرو در بازارهای جهانی نزدیک به 200هزار دلار است.(ادامه)
عکس/ پورشه طلایی در تهران!
حضور خودروی گرانقیمت پورشه " Porsche 911 Carrara S " در یکی از نمایشگاههای اتومبیل تهران.(ادامه)
عکس/ ساخت پورشه از فلزهای قراضه!
خودروی پورشه ۹۱۱ GT۳ RS که از فلزهای قراضه ساخته شده در نمایشگاه خودروی تونینگ در شهر اسن آلمان به نمایش درآمده است.(ادامه)
شمال نیوز :  چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت .... رویانیان : استانداری را قبول نکردم و گفتم کار من نیست!
شمال نیوز : چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت ....(ادامه)
عکس: خاص‌ترین پورشه ایران!
تنها خودروی پورشه پانامرای سوپرمتالیک گُلد در ایران!(ادامه)
عکس/ پورشه با روکش طلایی در تهران
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.