.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رويانيان:حاضرم ازمديريت باشگاه كنار بروم

شمال نيوز : محمد رويانيان مي‌گويد آماده است "با اخلاص" مديرعاملي باشگاه پرسپوليس را واگذار كند.

به گزارش شمال به نقل از ایسنا، مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از معرفي اعضاي جديد هيات مديره باشگاه اظهار كرد: تركيب قبلي هيات مديره در ابتداي تشكيل به خاطر مشغله كاري آقايان، وجود خارجي نداشت و ما به تنهايي مجبور بوديم در اين مدت كارها را پيش ببريم. هيچ كس نمي‌تواند به تنهايي كارهاي بزرگي انجام دهد، بنابراين با هماهنگي‌هايي كه انجام گرفته اعضاي جديد هيات مديره پرسپوليس معرفي شدند. فكر مي‌كنم تركيب خوبي شكل گرفته و اميدوارم با همراهي همديگر بتوانيم گام‌هاي خوبي را براي پرسپوليس برداريم.
 
رويانيان افزود: اميدوارم هيات مديره جديد پاي كار باشد و به پيشبرد برنامه‌هاي ما در باشگاه كمك كند. فكر مي‌كنم افرادي كه انتخاب شده‌اند انسان‌هاي باتجربه‌اي هستند و در جايگاه‌هاي گذشته‌شان عملكرد مفيدي داشته‌اند. به نظر مي‌رسد هيات مديره جديد مي‌تواند كارهاي بزرگي براي پرسپوليس انجام دهد.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا با اعضاي جديد احساس راحتي مي‌كنيد و هماهنگي لازم بين اعضا وجود خواهد داشت؟ گفت: من روحياتي دارم كه با همه احساس راحتي مي‌كنم. اما در مديريتم روش‌هايي دارم كه اميدوارم با هماهنگي، اين شيوه‌ها هم پياده شود.
 
رويانيان درباره كادر فني پرسپوليس و شايعاتي كه پيرامون تغييرات احتمالي در كادر فني مطرح شده به ايسنا گفت: ژوزه با قدرت به كار خودش ادامه مي‌دهد و ما هيچ تصميمي براي تغيير در كادر فني نداريم. تا زماني كه من، ژوزه و بازيكنان براي پرسپوليس مفيد باشيم، از هم حمايت مي‌كنيم اما وقتي حضور ما فايده‌اي نداشته باشد، دليلي براي حمايت وجود ندارد. اكنون وظيفه ما حمايت از يكديگر است.
 
وي افزود: من خودم هم اگر يك روز براي پرسپوليس مفيد نباشم كنار مي‌روم. نمي‌خواهم بگويم اكنون حضورم براي پرسپوليس بافايده است اما الان كه مانده‌ام تنها به خاطر شرايطي است كه وجود دارد و اعتقادي كه به ثبات مديريت دارم باعث شده بمانم. با اين حال اكنون هم تمايل دارم كه از مديريت باشگاه كنار بروم.
 
رويانيان در پاسخ به اين سوال كه آيا اين مسئله را با وزير ورزش هم در ميان گذاشته‌ايد؟ به ايسنا گفت: من به وزير گفتم دوست دارم عضو هيات مديره باشگاه باشم و درباره مسائل اقتصادي پاسخگو و شما بهتر است مديرعامل ديگري انتخاب كنيد. اما آقاي وزير نظرشان اين بود كه بهتر است مديرعامل تغيير نكند. اكنون يك بار ديگر هم مي‌گويم آماده‌ام به عنوان يك سرباز و خدمتگزار كوچك در هيات مديره پرسپوليس بمانم و كارهاي اقتصادي را انجام دهم. من آماده‌ام كه هم شب و روز به عنوان مدير كار كنم و هم اينكه در صورت نظر هيات مديره تنها به عنوان يك عضو اين جمع، مسائل اقتصادي را پيگيري كنم.
 
وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا اگر هيات مديره پرسپوليس تشخيص دهد كه شما ديگر مديرعامل نباشيد با اين قضيه كنار خواهيد آمد؟ گفت: با اخلاص، مديريت در باشگاه پرسپوليس را تقديم مي‌كنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : رويانيان , پرسپوليس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.