.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل راه شهرسازی مازندران معارفه شد

شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه شهرسازی استان مازندران ظهر امروز در سالن هلال احمر استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ معاون توسعه مدیریت وزارت راه و شهرسازی در این مراسم اظهار داشت: برنامه جامع مدیریت ارتباط با شهروندان در دست اقدام از سوی وزارت راه و شهرسازی کشور است.
سید سعید سید علایی با بیان اینکه شهروندان حق دارند به آسانی به اطلاعات حوزه راه و شهرسازی دسترسی پیدا کنند، گفت: این اقدام در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، تحت عنوان اصلاح نظام اداری اجرا می شود.
وی اذعان داشت: مازندران به لحاظ موقعیت جغرافیایی به همه مردم تعلق دارد.
سید علایی با اشاره به آمار 10درصدی تردد کشور در استان مازندران گفت: این آمار نشان از اهمیت حوزه راه و شهرسازی در استان دارد.
وی تصریح کرد: اعتبارات ملی پروژه های کمربندی ها و تعریض جاده های سوادکوه و هراز امسال تخصیص 100 درصدی خواهد یافت.
سید علایی از افتتاح  42 هزار واحد مسکن مهر شهری استان خبر داد  و افزود: مابقی واحدهای مسکونی تا پایان امسال افتتاح می شود.
وی هدف تغییرات  مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی را تحقق نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: باتوجه به اینکه مازندران از معدود استان هایی است که  در همه حوزه های حمل و نقلی فعال است، لذا بحث مدیریت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران خواست تا در جهت معماری ویژه ایرانی اسلامی در حوزه حمل و نقل و مسکن در وزارت راه و شهرسازی جدیت داشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: ارتقای ایمنی و نگهداری جاده ها  و اتمام پروژه های مسکن شهری و روستایی از دیگر دغدغه های وزارت راه و شهرسازی است.

برای اعتلای میهن اسلامی مان از آبرویم مایه خواهم گذاشت

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر راه و شهرسازی از این انتخاب اظهار داشت: مازندران فقط و فقط به شما تعلق ندارد بلکه متعلق به همه مردم ایران است.
حیدر نوروزی گفت: اگر زیرساخت های استان مناسب باشد، افتخارش برای مردم مازندران است.
وی با بیان اینکه استان مازندران استان ویژه ای است، بیان کرد: قوه مقننه و مجریه باید نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشند
نوروزی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز گفت: اعتقادم براین است که مازندران هرهفته باید ستاد تسهیلات سفر داشته باشد.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور 3نماینده مازندران در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد50 درصد فعالیت های عمرانی در حوزه ی راه و شهرسازی است.
در پایان یادآور شد: برای اعتلای میهن اسلامی مان از آبرویم مایه خواهم گذاشت.
در این مراسم، با حکم  آخوندي وزیر راه و شهرسازی کشور ، حیدر نوروزی بعنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران معارفه و از زحمات اسد با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

نوروزی اهل شیراز و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس و معاونت عمرانی استانداری یزد از سوابق وی است. /250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قلی 13 شهريور 1393
خدا را شکر شعار دولت تدبیر وامید استفاد از نیر وبومی را هم دیدیم چون دراستان قطع رجال و نیرو تحصیل کرد اصل نبود
موسوی تاکامی 13 شهريور 1393
تعجب هستم اقای استاندارکجاهستندکه یک شیرازی بایدمدیرکل مسکن وشهرسازی شودمازندران 3میلیون نفری یک مدیرکل نبودواقعاعجب تدبیرخوب دردولت تدبیر.......
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 14 شهريور 1393
جناب موسوی عزیز وقتی یک بابلی مدیر و مدبر در زمینه راه و شهرسازی موجود نباشد دیگر باید یک غیر مازنی بییاید و غیر بومی بر (ساروی یا غیر بابلی )ارجهیت دارد
نا شناس 14 شهريور 1393
مخابرات کی عوض میشه انشاالله یه غیر بومی بیاد بجای بابلیا
برسمنانی 13 شهريور 1393
واقعا متاسفیم از دولت تدبیر
عجب تدبیری
عجب امیدی
واقعا متاسفیم نه شمالی نه غیر مازندرانی نه ساوروی نه بابلی نه آملی نه نوری و نه از هیچ یک از نقاط سرسبز مازندران نیوری پای کار نبودنننننننننننننننننننننننن
میخاد راه وشهرسازی استان ما را گرم کنه
البته شاید گرمای هوای امسال تشابه یزد و خوزستان و...را بوجود آورده ...
یاور 14 شهريور 1393
به داد توزیع برق مازندران بیفتید تا کی این مدیر عامل توزیع برق آقای جعفری در این دولت باید سکانداری کند استاندار و مسئولین امنیتی برای شما متاسف هستم ایشان هنوز با آن ناعدالتی ها همچنان مدیر عامل هستند به داد این شرکت برسید. شرکت را از خیلی مسائل نجات دهید آقای استاندار
نا شناس 14 شهريور 1393
امیدوارم این مدیر کل جدید نیروهای مامور خودش را از ادارات دیگه جمع و به اداره اشان برگرداند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.