.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دولت تدبیر و امید ؛
نخستین مدیرکل راه و شهرسازی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی نخستین مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در دولت تدبیر و امید منصوب کرد.

شمال نیوز: مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران با صدور حکم وزیر راه و شهرسازی، منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، وزیر راه و شهرسازی در حکمی حیدر نوروزی را به سمت نخستین مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در دولت تدبیر و امید منصوب کرد.

سید علی اسد، مدیرکل فعلی راه و شهرسازی مازندران که پس از فوت مرحوم موسی رحیمی مدیرکل فقید راه و شهرسازی مازندران حدود 2.5 سال در دولت احمدی نژاد و قریب به یک سال از دولت تدبیر و امید سکان مدیرکلی راه و شهرسازی مازندران را عهده دار بود، قرار است صبح فردا این مسئولیت را به نوروزی بسپارد.

قرار بود مراسم معارفه و تودیع مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اوایل خرداد 93 برگزار شود که با سه ماه تعویق از سوی وزارت راه و شهرسازی و رایزنی بر سر گزینه های متعدد از سوی مسئولان استانی، وزیر راه و شهرسازی بر سر حکم انتصابی خود باقی ماند و اقدام به انتصاب نوروزی در این مسند کرده است.

مراسم تودیع اسد و معارفه نوروزی ساعت 10.30 صبح فردا با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر مازندران برگزار می شود.

نوروزی پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بوده، معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس و معاونت عمرانی استانداری یزد را در کارنامه خود دارد و اهل شیراز است.

به گزارش تسنیم، سید علی اسد، رسولی، مرحوم موسی رحیمی، عبدالحسین بیگدلی، اسفندیار عشوری، بهروز جنابی، علی قدسی مدیران کل راه و شهرسازی و راه و ترابری مازندران در بیست سال اخیر بودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حرف حساب 12 شهريور 1393
اونای که دعواراه ميندازند مديرکل فلان دستگاه فلان شهريه.مرکزاستانی نيست.تحويل بگيرند.مديرکل ازشيراز اومده.چراهيچی نمگند.
کریمی 12 شهريور 1393
واقعا متاسف هستم برای نیروهای بومی
نا شناس 12 شهريور 1393
با تشکر از زحمات جناب اسد
انتصاب آقای نوروزی به عنوان مدیر کل راه استان را تبریک عرض مینماییم.سید اهل چهاردانگه
نا شناس 12 شهريور 1393
یه مازندرانی از دور خارج شد نمایندها جکار می کنند
نا شناس 12 شهريور 1393
تبریک به خدمت شیرازی ها .بعد از استاندار ی و فنی حرفه ایی که ساروی ها رو حذف کردند حالا نوبت وزیر محترم راه و شهر سازی هست که مازندران را حذف کند حالا بشینید تو شورا بزنید تو سر هم .
آیا همایش بزرگ اصلاح طلبان با حضور مقامات کشوری در هفته بعد برگزار میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ 12 شهريور 1393
تبریک به این انتصاب.

آخرش نفهمیدم تعلل استانداری در شهرستان نکا به چه علت هست.

از ما نشنیده بگیرید اما اطرافیان آقا یرحمانی خلیلی و مهندس دست باز در شهرستان نکا قراره یک همایش بزرک و انتقادی بگیرن. هر چند تا بحال آقای رحمانی مخالف این همایش هست اما فکر کنم این همایش برگزار بشه .
شهروندساروی 12 شهريور 1393
آقای آقامیری برو دنبال سند احتمالا شیراز هم 50سال پیش یکی از روستای ساری بوده!!!!!
مسئولان بر سر آمل و ساری و بابل ودیگرشهرها میجنگند با وجود این همه نیروهای بومی کار بلد مدیرکل از استان فارس می آید جای تاسف دارد.
شمال نیوز لطفاسانسور نکن
نا شناس 12 شهريور 1393
ضمن تبریک به مهندس نوروزی و تشکر از زحمات مهندس اسد امیداریم در اصرع وقت جابجایی های کارساز رو شروع کنه اللخصوص رییس بی تدبیر قایمشهر
نا شناس 12 شهريور 1393
با این حال دلم برای اسد سوخت ایشون میتونست با تغییر زیر دستیاش جان تازه به این اداره کل بده یعنی میخوام بگم تلاش میکرد ولی چون روسای شهرستانیش فوق العاده ضعیف بودن و فاقد توانایی بودن چیزی به چشم نمیومد
حتما مدیر کل جدید به بخور بخورهایی که در مسکن مهر انجام گرفته توجه میکنن
...............
ولی اسد ادم خوبی بود احتمالا نجفی باز معاون میشه آخ قیافه شماها دیدن داره
راستی خیلی از افرادی الان مدیر هستند باید بازنشست بشن آقا لیاقت ندارند خداشاهده جدی میگم تینگل های خاصی داشت مثل رئیس چالوس نکا بابل ساری بهشهر

آقا خیلی جالب و اتفاق میمونی میتونه باشه

با آرزوی توفیق روز افزون برای جاده های مازندران

راستی اولین مدیرکل اسد بوده بعد ادغام منظورمه ای کاش مدیران مسکن و شهرسازی رو مینوشتید ضرری نداشت
مواظب این افراد باش
یک مازندرانی 13 شهريور 1393
جناب مهندس اسد از جمله مدیران کاردان این استان بود چون چند سال بعنوان کارسناس و چند سال بعنوان رییس راه شهرستانها و چند سال بعنوان معاون مدیر کل کار کردند و تمام امور اداره اشنا بودند من بعنوان مازندرانی به چنین مدیر افتخار میکنم و مثل بعضی ها فکر نمی کنم که مرغ همسایه غازه
علیرضا 13 شهريور 1393
نمیگم از اینکه از شیراز مدیر میارن کار خوبیه ولی به خدا ما چیزی از اسد ندیدیم اگه درزغ میگم پس چرا تا اسم موسی رحیمی(مدیر اسبق) میاد همه ازش تاریف میکنن.خدایی اسد در حد مدیرکلی نبود و نیست.
نا شناس 14 شهريور 1393
اﺯ ﺩﺳﺖ. اﻳﻦ ﺳﺎﺭﻭﻱ ﻫﺎ ﻓﻘﻄ ﺗﺨﺮﻳﺐ ﻫﻜﻨﻴﻦ ﻣﺮﺩ ﺑﻮﺷﻴﻦ ﻣﺪﻳﺮ ﺑﻴﺎﺭﻳﻦ ﻣﻴﺪﻭﻥ ﺑﻘﻮﻝ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻫﻢ ﺟﻌﻤﻪ ﺩﻭ ﻫﻢ ﺷﻨﺒﻪ اﺵ ﺑﻜﺘﻨﻲ اﺗﺎ ﺑﺎﺑﻠﻲ اﮔﻪ ﻣﺪﻳﺮ ﻛﻞ ﺑﻮﻩ ﻫﺎﺭﺷﻴﻦ ﭼﻲ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻨﻪ. اﻗﺎﻳﻮﻥ اﻧﻪ اﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﻧﻜﻨﻴﻦ
نا شناس 15 شهريور 1393
انشاءالله یک نفر غیر بومی به درد مازندران بخورد. چون خود مازندرانی ها با هم اختلاف دارند . به امید آن روز
شهروند راهبندی 15 شهريور 1393
با انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی در استان مازندران از استان دیگر باتوجه به آنکه مدیران شایسته و توانمندی در استان داریم باید برای نماینده های فعلی مجلس استان تاسف خورد که چرا از حقوق مردم مازندران دفاع نمیکنند مخصوصا نماینده هایی را که در کمسیون عمران مجلس هستند که جایگاهشان نظارت بر وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل و منطق هستند در همین ساری در دورهای قبل جناب مهندس عشوری را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان در دولت های قبل داشته ایم چرا از حقوق این مدیران دفاع و حمایت نشد جناب دامادی مایه تاسف هست شما عضو کمسیون عمران هستید در حوضه ی خود موفق نبودید پس عملکردتان خیلی ضعیف هست دیگه مردم ازشما انتظاری ندارند. آقای دکتر شجاعی شما دنبال منافع مردم باشید عوض دنبال منافع ... حمایت از مدیران شایسته ساروی که اینکار را هم نکردید خواست مردم هست چه جوابی برای همشهریان خود دارید با این رفتار خود مردم قوه ی تشخیص خوبی دارند که چه کسی دنبال منافع شخصی هست و چه کسی دنبال احقاق حق مردم .
ننه بميره 16 شهريور 1393
آقا خانم،هي نگوئيدمديران ساروي خذف شدنددنبال دلايلش برويد،عزيزان من مطمئنامديران ساروي مديريت بلدنبودنداگه بودن خوب نگهشون ميداشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آقاي رمداني عزيركامنت راحذف نكن!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.