.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد. دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران
نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.(ادامه)
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند. تابستان داغ ۱۴۰۳؛ این تاریخ‌ها را فراموش نکنید!
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند.(ادامه)
عکس| تصویر عجیب از تیپ خاص هادی چوپان
هادی چوپان در استوری صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکسی با لباس محلی و شعری با زبان بختیاری منتشر کرده است.(ادامه)
هرچند نوشیدنی‌های انرژی‌زا جزو نوشیدنی‌های پرطرفدار به حساب می‌آید، اما این نوشیدنی‌ها برای سلامت مناسب نیستند. چند نکته درباره مضرات نوشیدنی‌های انرژی‌زا
هرچند نوشیدنی‌های انرژی‌زا جزو نوشیدنی‌های پرطرفدار به حساب می‌آید، اما این نوشیدنی‌ها برای سلامت مناسب نیستند.(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
عنوان قهرمانی مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک به هادی چوپان ورزشکار پرافتخار ایران رسید. هادی چوپان قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک شد
عنوان قهرمانی مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک به هادی چوپان ورزشکار پرافتخار ایران رسید.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
فدراسیون جهانی بدنسازی از مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اسپانیا خبر داد. مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در قهرمانی جهان
فدراسیون جهانی بدنسازی از مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اسپانیا خبر داد.(ادامه)
الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو  به عنوان ورزشکار خداحافظی کرد. خداحافظی الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو
الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو به عنوان ورزشکار خداحافظی کرد.(ادامه)
محمدحسین حیدری، ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، برای مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شد. محرومیت ۴ ساله یک فوتبالیست به دلیل دوپینگ
محمدحسین حیدری، ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان، برای مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شد.(ادامه)
زن جوان که پس از قتل شوهرش سعی داشت با صحنه‌سازی مسیر تحقیقات پلیسی را منحرف کند سرانجام مجبور شد راز این جنایت هولناک را فاش کند. اعترافات هولناک زن ورزشکار بعد از قتل همسر معتاد
زن جوان که پس از قتل شوهرش سعی داشت با صحنه‌سازی مسیر تحقیقات پلیسی را منحرف کند سرانجام مجبور شد راز این جنایت هولناک را فاش کند.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
مربی باشگاه بدنسازی بانوان برای جذب مخاطب در اینستاگرام تصاویر زنان هنرجو و ورزشکار حاضر در باشگاه را منتشر می کرد. انتشار تصاویر زنان در باشگاه از سوی مربی
مربی باشگاه بدنسازی بانوان برای جذب مخاطب در اینستاگرام تصاویر زنان هنرجو و ورزشکار حاضر در باشگاه را منتشر می کرد.(ادامه)
انگلیس از حضور ورزشکاران روسی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس حمایت کرد. حمایت انگلیس از حضور روس‌ها در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
انگلیس از حضور ورزشکاران روسی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس حمایت کرد.(ادامه)
اظهارات رهبری را در تابستان سال ۷۴ در جمع جانبازان ورزشکار پیدا کرده اند و آن را با اظهارات خانمی که در تلویزیون مملکت را فقط متعلق به حزب اللهی ها دانست تطبیق داده اند. آیا رهبری هم گفته بود «مملکت مال حزب اللهی هاست»؟!
اظهارات رهبری را در تابستان سال ۷۴ در جمع جانبازان ورزشکار پیدا کرده اند و آن را با اظهارات خانمی که در تلویزیون مملکت را فقط متعلق به حزب اللهی ها دانست تطبیق داده اند.(ادامه)
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است. پایان حسن یزدانی؟
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است.(ادامه)
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت. نتیجه داوری در فینال مستر المپیا برای هادی چوپان چه خواهد بود؟
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت.(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
ورزشکار کشورمان نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ دفاع کند. گرگ ایرانی از تکرار قهرمانی مستر المپیا بازماند
ورزشکار کشورمان نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ دفاع کند.(ادامه)
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است. ماجرای جا‌زدن یک ورزشکار بینا ایرانی به جای یک ورزشکار نابینا
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F۵۶ پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت. طلا و نقره ۲ ورزشکار ایران پس گرفته شد
با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F۵۶ پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود. ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود.(ادامه)
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود. درگیری و چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران!
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود.(ادامه)
دختر هنرمند ایرانی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. دختر هنرمند ایرانی : تمام اخبار مربوط به شکایت از رونالدو را کاملا رد وتکذیب می‌کنم
دختر هنرمند ایرانی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.(ادامه)
مدال‌های اجاره‌ای بحرین! + عکس
تمام ۱۰ مدال طلای فردی و ۲ مدال تیمی کاروان بحرین در بازی‌های آسیایی هنگژو توسط ورزشکاران کشور‌های دیگر کسب شده است.(ادامه)
پیغام نیمار برای هواداران نساجی +عکس
ستاره برزیلی الهلال به تشویق شدنش از سوی هواداران نساجی واکنش نشان داد.(ادامه)
فرزندان ورزشکار صنعت نفت، نور چشم ما هستند
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.