.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک مازندرانی کوچکترین خلبان پاراگلایدر ایران
نوید رضا خلیلی اهل مازندران کوچکترین خلبان پاراگلایدر ایران است.(ادامه)
نایب قهرمانی بدنساز مازندرانی در رقابت‌های پرورش اندام آسیا
خبازیان بدنساز بابلسری در مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت.(ادامه)
برخورد قایق موتوری با دختر ورزشکار/ بابلسر
برخورد قایق موتوری با دختر نوجوان بابلسری که در حال تمرین قایقرانی در بابلرود بود او را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
او کیست؟ / احمدی نژاد برای «بیل راسل» هم توئیت زد
احمدی نژاد درپی درگذشت بیل راسل، پیام داد. (ادامه)
شمال نیوز: بی‌مهری‌ها، بی‌توجهی‌ها و نادیده گرفتن‌ها بیش از پیش بر ورزش مازندران سایه افکنده است و مسئولین ورزش مازندران به کار بسیار بزرگ و با ارزشی که بهشاد علیزاده انجام داده بی‌اعتنایی‌ و بی‌توجه هستند .... آقای مدیرکل ورزش مازندران ؛ دقیقا کجایی....؟ / رنگرز چه کار مهمتر از این دارد ؟
شمال نیوز: بی‌مهری‌ها، بی‌توجهی‌ها و نادیده گرفتن‌ها بیش از پیش بر ورزش مازندران سایه افکنده است و مسئولین ورزش مازندران به کار بسیار بزرگ و با ارزشی که بهشاد علیزاده انجام داده بی‌اعتنایی‌ و بی‌توجه هستند ....(ادامه)
شمال نیوز : در این سانحه رانندگی خودروی رنگرز دچار خسارت شدیدی شد ، اما خوشبختانه به این قهرمان کشتی آسیبی وارد نشد .... سانحه رانندگی برای مدیر کل ورزش و جوانان مازندران / حال رنگرز خوب است
شمال نیوز : در این سانحه رانندگی خودروی رنگرز دچار خسارت شدیدی شد ، اما خوشبختانه به این قهرمان کشتی آسیبی وارد نشد ....(ادامه)
چرا ورزشکاران باید ویتامین C مصرف کنند؟
با توجه به اینکه ویتامین C در بدن ساخته نمی‌شود، مصرف آن برای ورزشکاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.(ادامه)
کار استقلال برای جذب نکونام بی‌اخلاقی بود
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از اقدام باشگاه استقلال برای مذاکره با جواد نکونام سرمربی فولاد انتقاد کرد.(ادامه)
تیم «ایران» قهرمان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی شد
تیم ایران قهرمان چهل ودومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام پهلوان تختی در تنکابن شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
واکنش معاون وزیر ورزش به لغو بازی ایران
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال بدون مشورت ما سفر کانادا را برنامه‌ریزی کرده بود. (ادامه)
آیت الله لائینی:ورزش های بومی و زورخانه ای در مازندران توسعه یابد
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توسعه ورزش های بومی و زورخانه ای در استان شد و گفت: هر شهر باید یک سالن ورزش های باستانی داشته باشد.(ادامه)
ایران قهرمان مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد شد
هفدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد با قهرمانی ایران به پایان رسید.(ادامه)
۳ تیم خارجی در مسابقات کشتی آزاد شهید هاشمی نژاد شرکت دارند
رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: ۴۵ ورزشکار خارجی در قالب سه تیم در هفدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد رقابت می کنند.(ادامه)
خطر جدی مصرف کم نمک برای بدن
بسیاری از ما تمرکز خود را روی مواد غذایی کم نمک قرار داده ایم و گاهی اوقات به طور کامل از نمک استفاده نمی کنیم زیرا عقیده داریم که نمک برای سلامتی بدن ما مضر است. البته نمی توان گفت این موضوع کاملا حقیقت دارد.(ادامه)
رئیس هیات اسکی مازندران انتخاب شد
مهرداد باباپور بعنوان رئیس هیات اسکی مازندران انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران با بیان اینکه هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است، گفت: برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد.



هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است/ ۸۶مربی دفاع شخصی زن و مرد در مازندران فعال هستند
شمال نیوز : رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران با بیان اینکه هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است، گفت: برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد. (ادامه)
تصویر جدید حسن یزدانی در کنار ستاره لیگ برتری
محمد عباس زاده مهاجم کنونی تیم تراکتور عکسی در کنار حسن یزدانی منتشر کرد. این دو ورزشکار از دوستان صمیمی و هر دو اهل مازندران هستند.(ادامه)
وزیر ورزش با خانواده شهید شاخص ورزش کشور دیدار کرد
وزیر ورزش و جوانان با خانواده شهید حسن فقیهی ،شهید شاخص ورزش کشور دیدار کرد .(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران  در این ملاقات ، ضمن دلجویی از پدر و مادر این دختر ورزشکار از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت ....

ملاقات مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از دختر ملی پوش قائم شهری
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این ملاقات ، ضمن دلجویی از پدر و مادر این دختر ورزشکار از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت .... (ادامه)
روند درمانی ستاره جوان فوتبال بانوان ایران خوب است
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور بانوان روند رسیدگی و درمان آرزو حضرتی ستاره جوان فوتبال زنان ایران ار خوب توصیف کرد.(ادامه)
به کما رفتن بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
ستاره مازندرانی و ۱۷ ساله فوتبال بانوان کشور بر اثر تصادف به کما رفت.(ادامه)
چرا بدن به آب نیاز دارد؟
اکثر فعالیت های بدن به آب وابسته است و بدون آب بدن شما به درستی کار نمی کند چرا که بیش از نیمی از وزنتان را آب تشکیل داده است.(ادامه)
شمال نیوز: سید محمود حسینی پور با بیان این که زنان مازندرانی نقش محوری برای تولید فکر در توسعه مازندران دارند، گفت: بسیاری از مشکلات با نقش محوری زنان حل می شود. ‎ نقش بانوان در هم اندیشی برای توسعه مازندران تقویت خواهد شد
شمال نیوز: سید محمود حسینی پور با بیان این که زنان مازندرانی نقش محوری برای تولید فکر در توسعه مازندران دارند، گفت: بسیاری از مشکلات با نقش محوری زنان حل می شود. ‎(ادامه)
شمال نیوز : پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی زود برمی‌گردد. پدر آرین : رفتن پسرم به ترکیه صرفا جنبه تحصیلی دارد/تلاش آرین افتخارآفرینی برای کشور است
شمال نیوز : پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی زود برمی‌گردد.(ادامه)
نام‌گذاری روز ۱۶ آذر به‌عنوان روز دانشجو که نماد مبارزه نسل جوان و اندیشمند ایرانی با سلطه بیگانگان بر کشور بود، به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و سرکوب اجتماع دانشجویان توسط عوامل سرکوبگر رژیم پهلوی بازمی‌گردد، اجتماع دانشجویان در روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یعنی ۱۱۰ روز پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران که در اعتراض به ورود «ریچارد نیکسون» معاون رئیس‌جمهور وقت امریکا که جهت مشروعیت بخشیدن به حکومت کودتایی شاه، شکل‌گرفته بود، توسط عوامل رژیم سرکوب شد و سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران به ضرب گلوله نیرو‌های گارد رژیم شاه به شهادت رسیدند. روز دانشجو و انتظار از دانشجویان ۱۴۰۰(يادداشت)
نام‌گذاری روز ۱۶ آذر به‌عنوان روز دانشجو که نماد مبارزه نسل جوان و اندیشمند ایرانی با سلطه بیگانگان بر کشور بود، به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و سرکوب اجتماع دانشجویان توسط عوامل سرکوبگر رژیم پهلوی بازمی‌گردد، اجتماع دانشجویان در روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یعنی ۱۱۰ روز پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران که در اعتراض به ورود «ریچارد نیکسون» معاون رئیس‌جمهور وقت امریکا که جهت مشروعیت بخشیدن به حکومت کودتایی شاه، شکل‌گرفته بود، توسط عوامل رژیم سرکوب شد و سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران به ضرب گلوله نیرو‌های گارد رژیم شاه به شهادت رسیدند.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا: ایلام در دفاع مقدّس یک دژ مستحکم بود
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان ایلام که سی‌ام آبان‌ماه برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) در محل برگزاری این کنگره منتشر شد. (ادامه)
ورزشکار مازندرانی رکورد دار شکستن اجسام سخت در جهان شد
علی محبتی ورزشکار معلول جویباری رکورد دار شکستن اجسام سخت در جهان شد.(ادامه)
درخشش ۲ ورزشکار مازندرانی برای نخستین بار در آسیا
دو ورزشکار مازندرانی برای نخستین بار در مسابقات cat۲ و پارکور موفق به کسب مدال ارزشمند طلا در آسیا شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.