.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)

محسن هاشمی رئیس فعلی شورای شهر تهران مطرح ترین گزینه برای جایگزینی نجفی است و به نظر می رسد که برای رسیدن به کرسی موانع چندانی نیز پیش رو نداشته باشد. بنا به اعلام منابع غیررسمی اما هدف اصلی هاشمی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آتی است. پشت پرده رضایت اصولگرایان به شهردار شدن فرزند آیت الله هاشمی/ آماده باش به محسن هاشمی برای پوشیدن قبای کاندیداتوری(خبر)
محسن هاشمی رئیس فعلی شورای شهر تهران مطرح ترین گزینه برای جایگزینی نجفی است و به نظر می رسد که برای رسیدن به کرسی موانع چندانی نیز پیش رو نداشته باشد. بنا به اعلام منابع غیررسمی اما هدف اصلی هاشمی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آتی است.(ادامه)
چه کسی جای نجفی به بهشت می‌رود؟
استعفای پرحاشیه شهردار تهران روی میز پارلمان پایتخت است و اگر این استعفا منجر به خروج او از بهشت شود وقت آن رسیده که به گزینه‌های جایگزین فکر شود.(ادامه)
ایمان و اسلام باوری، قرآن شناسی و سنت شناسی، عدالت محوری و تقوا مداری، توانایی بدنی و دشمن شناسی، زهد و ساده زیستی، و صداقت و مدیریت مكتبی، از اصلی ترین شرایط رئیس جمهور صالح در نظام اسلامی است.
دوازده نکته قرآنی پیرامون انتخابات(ديدگاه)
ایمان و اسلام باوری، قرآن شناسی و سنت شناسی، عدالت محوری و تقوا مداری، توانایی بدنی و دشمن شناسی، زهد و ساده زیستی، و صداقت و مدیریت مكتبی، از اصلی ترین شرایط رئیس جمهور صالح در نظام اسلامی است. (ادامه)
نشاء 37 هزار هكتار از مزارع برنج مازندران
37 هزار هكتار از مزارع برنج مازندران نشاكاری شد.(ادامه)
تأمين و توزيع 295 هزار كيلوگرم بذر علوفه در مازندران
مدير شركت خدمات حمايتی سازمان جهاد كشاورزی مازندران از تامين و توزيع 295 هزار كيلوگرم انواع بذر علوفه در مازندران خبر داد.(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
شاخص های احساس مسئولیت در دولتمردان(ديدگاه)
(ادامه)
شال نیوز: کنکاش در تحولات و تحرکات در هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان از ریل‌گذاری برای ورود به فاز تازه‌ای از سیاست‌ورزی در نیمه دوم دهه نود دارد.

پالس‌هایِ رمزدار اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان به حسن روحانی/ سنتی‌ها هنوز روحانی را اصول‌گرا می‌دانند/ نشانه‌های تغییر رویکرد در جریان اص?(خبر)
شال نیوز: کنکاش در تحولات و تحرکات در هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان از ریل‌گذاری برای ورود به فاز تازه‌ای از سیاست‌ورزی در نیمه دوم دهه نود دارد. (ادامه)
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید.... از رزمندگی در لشکر25 کربلا تا شهادت در سرکنسولگری+ تصاویر
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید....(ادامه)
چه تعداد اصلاح طلب تایید صلاحیت شدند؟
گفته شده که از ٥٤ نامزد حزب اعتماد ملی، تنها یک نفر تایید شده است. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
احمدتوکلی: اگر احمدی نژاد بازخواست شود، هوس نمی کند بازگردد/ مصلحت این است که هاشمی خود را بازنشسته کند
هفته نامه مثلث در آخرين شماره خود گفت‌وگوي مفصلي را با احمد توكلي ترتيب داده كه در آن به بررسي مسائل مهم سياست ايران پرداخته است. (ادامه)
اعزام 3140 مازندرانی یه حج تمتع در سال94
(ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
انتقاد رسالت از اظهارات جهانگیری
(ادامه)
هدف روحاني از همه‌پرسي چیست؟
همه‌پرسي ظرفيت نظام سياسي ايران است از رفراندوم نمي‌شود استفاده جناحي كرد. روحاني نبايد از موانع پيش رويش بترسد(ادامه)
جزئیات تبدیل یک فیش تمتع با ۳فیش عمره‌
(ادامه)
انتقاد شدید مسیح مهاجری از روحانی/ مجلس را پرتوقع کرده اید
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
واكنش دولت به حكم معاون اول احمدی نژاد
كابينه‌يي كه روزي خط قرمز محمود احمدي‌نژاد بود هرچند تلاش زيادي دارد تا اشل «كابينه» بودن خود را با برگزاري جلسات منظم و هفتگي حفظ كند، اما به نظر مي‌رسد كه ديگر نمي‌تواند خصوصيت «خط قرمز» بودن خود را داشته باشد.(ادامه)
جواد محمد قلی نیا نقدی مشفقانه بر رویه گفتاری و رفتاری دکتر ربیعی در سازمان بهزیستی(ديدگاه)
جواد محمد قلی نیا(ادامه)
توضیحات شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران به یک خبر مندرج در شمال نیوز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
جلسه پنهانی رییس جمهور با برخی مدیران بانکی
رييس جمهور با برخي مديران بانكي بخش خصوصي و دولتي ديدار پنهاني داشته است.(ادامه)
با برنامه دولت را تخريب مي‌كنند
(ادامه)
آسيب‌هاي بيست‌گانه دولت روحاني
عبد‌الله گنجي(ادامه)
ناطق نوری اصلاح‌طلب نيست
(ادامه)
حاکمیت اخلاق در دولت تدبیر وامید
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.485 seconds.