.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گلوگاه مفاسد اقتصادی کشور پیدا شد!
(ادامه)
اعتراض اصولگرايان گیلان به عملکرد مدير كل تربيت بدني
جمعي از اصولگرايان گيلان طي نامه اي به " علي آبادي " رييس سازمان تربيت بدني به عملكرد مدير كل تربيت بدني گيلان انتقاد نمودند .آنان در اين نامه مدعي شده اند " نيك بين " كه از مديران مانده از دولت قبل در گيلان ...(ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
مسائل سیاسی ،عامل عقب ماندگي نمايشگاه بين المللي
(ادامه)
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است... يادواره شهداي نياك آمل با سخنراني دكتر الهام
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است...(ادامه)
دبيركل مجمع اعتدالگرايان شمال انتخاب شد
(ادامه)
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران  در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ... تدوين استرات‍‍ژي اصلاح‌طلبان در مازندران
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ...(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
نگاهي آماري به نتايج‌انتخابات شوراهاي اسلامي شهروروستا دراستان گلستان
براساس آمار ارايه شده از سوي ستاد انتخابات استان گلستان ميزان مشاركت عمومي در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نسبت به دوره گذشته‪ ۴/۱‬درصد افزايش داشته است.ميزان مشاركت مردم استان در اين انتخابات ‪ ۷۷‬درصد ...(ادامه)
ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان
نماينده مردم گرگان در مجلس شوراهاي اسلامي و رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان گفت: پس از بحث و تبادل نظر ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان براي انتخابات شوراهاي شهر مشخص شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،‌سبحان حسيني گفت: از بين 15 گروه موجود در شهر گرگان پس از (ادامه)
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. 
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. 
اعزام 4 هزار و 556 زائر مازندرانی به خانه خدا
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. (ادامه)
سخني با قناعت (معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران) نمي دانم چپم يا راست ....؟؟ اما می دانم که...(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
140 هزار جویای کار در استان گلستان
رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه‌اي استان گلستان گفت: 140 هزار گلستاني جوياي كار هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، محمدرضا ربيعي، در جمع خبرنگاران افزود: مسئوليت پذيري شرط لازم و ضروري كارآفريني است. (ادامه)
ايجادتالارهاي بورس درشهرستان‌هاي گيلان
(ادامه)
جلسه خانه احزاب فردا در كلاردشت
(ادامه)
اولين بيانيه جبهه اصلاحات استان گلستان
(ادامه)
خبرگان چهارم و شرايط متفاوت(ديدگاه)
عبدالله خدادادي(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.