.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است. اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است.(ادامه)
اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی در حالی به جنایت ختم شد که کارآگاهان جنایی وی را دو روز بعد از قتل در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند. جنایت صبحگاهی در برج ۲۰ طبقه
اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی در حالی به جنایت ختم شد که کارآگاهان جنایی وی را دو روز بعد از قتل در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند.(ادامه)
کارشناس اقتصادی گفت: با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برخلاف انتظارات بسیاری از سودجویان به سبب نمایش اقتدار نظامی کشور هیجانات و بار روانی منفی کاهشی شد و این سر آغازی برای شروع روند نزولی نرخ ارز بود‌. کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
کارشناس اقتصادی گفت: با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برخلاف انتظارات بسیاری از سودجویان به سبب نمایش اقتدار نظامی کشور هیجانات و بار روانی منفی کاهشی شد و این سر آغازی برای شروع روند نزولی نرخ ارز بود‌.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است. ۲۰۰ هزار تن برنج مازندران همچنان در انبارها است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است.(ادامه)
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است. آدرس غلط قیمت گذاری دستوری به بازار/ نه تورم کنترل شد نه تولید رونق گرفت
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است. ریزش قیمت دلار آغاز شد
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درخصوص جولان دلالان و سودجویانی که از طریق فضای مجازی به درآمد می‌رسند هشدار داد. به پزشک‌نما‌های فضای مجازی اعتماد نکنید
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درخصوص جولان دلالان و سودجویانی که از طریق فضای مجازی به درآمد می‌رسند هشدار داد.(ادامه)
یک منبع آگاه از بازداشت شهردار لواسان با اتهامات مالی خبر داد. شهردار لواسان دستگیر شد
یک منبع آگاه از بازداشت شهردار لواسان با اتهامات مالی خبر داد.(ادامه)
فرزند اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو علیه مادرش به شدت انتقاد کرد. اعتراض اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو
فرزند اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو علیه مادرش به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
به دنبال موضوعی که در رابطه با تداوم فروش خودروها به صورت یکپارچه و منحصراً برگزاری مرحله سوم مطرح شده، برخی شایعه کرده‌اند که دیگر خبری از فروش خودروها به صورت یکپارچه نخواهد بود؛ در این رابطه مدیر روابط عمومی شورای رقابت این موضوع را رد کرده و ضمن تاکید بر تداوم ادامه روند فروش‌ها در قالب سامانه یکپارچه، موضوع را شفاف‌سازی کرد. فروش خودرو در سامانه یکپارچه همچنان فعال است
به دنبال موضوعی که در رابطه با تداوم فروش خودروها به صورت یکپارچه و منحصراً برگزاری مرحله سوم مطرح شده، برخی شایعه کرده‌اند که دیگر خبری از فروش خودروها به صورت یکپارچه نخواهد بود؛ در این رابطه مدیر روابط عمومی شورای رقابت این موضوع را رد کرده و ضمن تاکید بر تداوم ادامه روند فروش‌ها در قالب سامانه یکپارچه، موضوع را شفاف‌سازی کرد.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد. سود شیرین دلالان خارجی از مرکبات مازندران!
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد.(ادامه)
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند. نقش ایلان ماسک در جنگ اوکراین فاش شد!
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند.(ادامه)
روند مذاکرات برای انتقال مهدی طارمی به میلان که به نظر می‌رسید تمام شده است، ناگهان به شیوه‌ای غیرمنتظره به بن‌بست خورد. دلیل منتفی شدن حضور طارمی در میلان مشخص شد
روند مذاکرات برای انتقال مهدی طارمی به میلان که به نظر می‌رسید تمام شده است، ناگهان به شیوه‌ای غیرمنتظره به بن‌بست خورد.(ادامه)
ورود بازرسی مالیاتی به درآمد میلیاردی یک دلال فوتبال + سند
اداره کل بازرسی سازمان امور مالیاتی کشور به ماجرای درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یک دلال فوتبال ایران ورود کرد.(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود. تاج: رونالدو را هم به ایران بیاوریم رشد نمی‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود.(ادامه)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید. خیالتان راحت؛ خودرو ارزانتر می‌شود و به قیمت واقعی خواهد رسید / خودروی ۷۰۰ میلیونی را به ۳ میلیارد رساندیم!
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز : از یک دهه پیش، دشمنان ایران، با سلاح تحریم به جنگ منافع اقتصادی ایران آمده و با توقیف نفتکش‌های ایرانی سعی کردند دریا را برای ناوگان صادراتی ایران ناامن کنند.
سوال از مسئولان؛ «قیمت بازار» دقیقاً چیست؟!
شمال نیوز : از یک دهه پیش، دشمنان ایران، با سلاح تحریم به جنگ منافع اقتصادی ایران آمده و با توقیف نفتکش‌های ایرانی سعی کردند دریا را برای ناوگان صادراتی ایران ناامن کنند. (ادامه)
یک عضو شورای این شهر دستگیر شد+جزییات
مهر : طبق آنچه یک منبع آگاه اعلام کرده است، در ادامه فساد در شورای شهر قدس، یک عضو دیگر از شورای شهر قدس دستگیر شد.(ادامه)
فصل جدید کشت برنج در حالی در مازندران آغاز شده است که کشاورزان با کمبود نقدینگی ناشی از فروخته نشدن برنج‌های پارسال مواجه هستند. شالیکاران شمالی با جیب های خالی به استقبال کشت برنج رفتند
فصل جدید کشت برنج در حالی در مازندران آغاز شده است که کشاورزان با کمبود نقدینگی ناشی از فروخته نشدن برنج‌های پارسال مواجه هستند.(ادامه)
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند. پشت پرده دلار تلگرامی | تغییر ریل سیاست ارزی؛ پیامد انتقاد رهبری از رفتار ارزی شرکت‌های دولتی
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت. بازار محصولات پروتئینی به آرامش می‌رسد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.(ادامه)
گواهی سپرده نفت خام یک ابزار جدید در بازار سرمایه است که به گفته کارشناسان، مزیت‌هایی از جمله افزایش شفافیت و تسهیل ورود بخش خصوصی به حوزه نفتی را به همراه دارد. مزایای عرضه گواهی سپرده نفت خام چیست؟
گواهی سپرده نفت خام یک ابزار جدید در بازار سرمایه است که به گفته کارشناسان، مزیت‌هایی از جمله افزایش شفافیت و تسهیل ورود بخش خصوصی به حوزه نفتی را به همراه دارد.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)
بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که با ورود بخش خصوصی به امر ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شاهد آرامش بازار خواهیم بود. ارزانی به بازار میوه شب عید می رسد؟
بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که با ورود بخش خصوصی به امر ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شاهد آرامش بازار خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز:  ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند ! سوگ باغداران از محصول پرثمر و کم فروش / دولت پشت کشاورز را خالی کرد !
شمال نیوز: ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند !(ادامه)
یک کارشناس مهاجرت گفت:خرید ملک در کشور ترکیه دارای قوانین بسیار سخت گیرانه ای است که بی توجهی خریداران، آنها را با مشکلات متعددی روبرو می کند. خرید ملک در ترکیه؛ از تبلیغات تا واقعیت
یک کارشناس مهاجرت گفت:خرید ملک در کشور ترکیه دارای قوانین بسیار سخت گیرانه ای است که بی توجهی خریداران، آنها را با مشکلات متعددی روبرو می کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.