.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  مرکباتی که از مازندران در حال صادرات است غالبا به نام گمرک استان ثبت نمی‌شود. سهم پایین گمرکات استان مازندران از صادرات مرکبات
شمال نیوز : مرکباتی که از مازندران در حال صادرات است غالبا به نام گمرک استان ثبت نمی‌شود.(ادامه)
لزوم درج قیمت کارخانه بر روی کالا‌ها
رئیس سازمان صمت مازندران گفت:درج قیمت کارخانه بر روی کالا‌ها اجباری شده است.(ادامه)
میرکاظمی: تورم در سال آینده کاهشی خواهد بود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولین وظیفه ما ایجاد فضایی امن است که همه مردم و فعالان اقتصادی در آن کار کنند و سرمایه‌ای خودشان را در میدان اقتصادی کشور وارد کنند.(ادامه)
دستگیری سرشاخه‌های اصلی قاچاق توتون به کشور‌های همسایه
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری سرشاخه‌های اصلی قاچاق توتون به کشور‌های همسایه خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد.

توزیع هوشمند ۲۵ قلم کالای اساسی
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد. (ادامه)
حمایت بی چون و چرا از خودروسازان اشتباه محض است/ دغدغه‌ای بجز دغدغه‌های مردم نداریم/ می‌توانیم به یک توافق عادلانه و عزتمندانه دست یابیم/ اقتصاد مسئله اصلی کشور است/ ما یار و مددکار دولت هستیم ....(خبر)
(ادامه)
در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد، مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. مرغ منجمد کیلویی ۲۰ هزار تومان شد
در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد، مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز: چندی است که موضوع قبرهای صدها میلیون تومانی در آرامستان یکی از بقاع متبرکه شهرستان آمل به موضوعی داغ و مبهم برای شهروندان تبدیل شده ؛ ابهامی که نگرانی مردم را به دلیل آسیب رساندن به شان و منزلت این مکان مقدس به همراه داشته است. پشت پرده قبرهای چندصد میلیون تومانی در آمل
شمال نیوز: چندی است که موضوع قبرهای صدها میلیون تومانی در آرامستان یکی از بقاع متبرکه شهرستان آمل به موضوعی داغ و مبهم برای شهروندان تبدیل شده ؛ ابهامی که نگرانی مردم را به دلیل آسیب رساندن به شان و منزلت این مکان مقدس به همراه داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : پشت پرده فروش نوزاد در مازندران در تماس با دلال فروش نوزاد فاش شد. پشت پرده فروش نوزاد مازندرانی به قیمت 100 میلیون در اینستاگرام
شمال نیوز : پشت پرده فروش نوزاد در مازندران در تماس با دلال فروش نوزاد فاش شد.(ادامه)
پشت پرده خط خوردن دو استقلالی از اردوی تیم ملی
زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی که دراردوی قبلی تیم ملی حضور داشتند، برای بازی با کره جنوبی دعوت نشدند. (ادامه)
تست چشمی کرونا برای زائران بازگشته از عراق
رستم قاسمی در حاشیه دیدار از فرودگاه امام خمینی گفت: در خصوص تست کرونای زائران هنگام بازگشت، مقرر شد برای تسریع در تخلیه و انتقال زائران، این تست بصورت چشمی و بدون انجام تست پی سی آر انجام شود. (ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
برنج مازندران بورسی شد/ پایان دلال بازی
مدیر جهاد کشاورزی آمل از معاملات برنج طارم در بازار بورس کالا خبر داد.(ادامه)
کشاورزان و شالیکاران عاشقانه برنج می‌کارند اما هنوز پایشان به مزرعه برای برداشت نرسیده، دلالان و واسطه‌ها دسترنج آنها را درو می‌کنند و سودها را به جیب می‌زنند.
شالیکار می‌کارد و دلال درو می‌کند/قصه پرغصه هر سال برنجکاران شمال
کشاورزان و شالیکاران عاشقانه برنج می‌کارند اما هنوز پایشان به مزرعه برای برداشت نرسیده، دلالان و واسطه‌ها دسترنج آنها را درو می‌کنند و سودها را به جیب می‌زنند. (ادامه)
حمله شدید پدیده به ساکت الهامی/ مربیگری سابقه دلالی نمی‌خواهد
باشگاه پدیده خراسان بعد از باخت در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، بیانیه شدیدی را علیه تیم نساجی و ساکت الهامی سرمربی این تیم منتشر کرد. (ادامه)
بازداشت 8 عضو شورای بهمراه شهردار
رئیس دادگستری بهارستان گفت: تاکنون هشت عضو شورای اسلامی به همراه شهردار نسیم شهر به اتهام تبانی و فساد مالی بازداشت شده‌اند.(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دوره قبل شاید کمتر کسی در کشور به میزانی که بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفتم‌ بوده باشد و با آن‌که حرف‌های نادرست و نابه‌جایی درباره من زدند و با آن‌که‌ افترا از هیچ‌کس جایز نیست اما یک شکایت هم از کسی نکردم در حالی که رقبای ما صدها شکایت کردند. در قوه قضاییه خیلی تلاش کردند که مرا به حاشیه ببرند / در انتخابات دوره قبل کمتر کسی به اندازه بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفت
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دوره قبل شاید کمتر کسی در کشور به میزانی که بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفتم‌ بوده باشد و با آن‌که حرف‌های نادرست و نابه‌جایی درباره من زدند و با آن‌که‌ افترا از هیچ‌کس جایز نیست اما یک شکایت هم از کسی نکردم در حالی که رقبای ما صدها شکایت کردند. (ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود/ کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند/ از افرادی که نجیبانه با تشخیص شورای نگهبان برخورد کردند تشکر می‌کنم(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.(ادامه)
شمال نیوز : برداشت توت فرنگی در حالی از هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع مازندران آغاز شده که حضور دلالان در باغات و مزارع کام کشاورزان را تلخ و از تولید، فقط هزینه‌ها را روی دست آنان گذاشته است. تیشه دلالان به ریشه توت فرنگی/ اختلاف قیمت از مزرعه تا سبد خرید
شمال نیوز : برداشت توت فرنگی در حالی از هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع مازندران آغاز شده که حضور دلالان در باغات و مزارع کام کشاورزان را تلخ و از تولید، فقط هزینه‌ها را روی دست آنان گذاشته است. (ادامه)
تصاویر/ آغاز برداشت توت فرنگی در بهنمیر بابلسر
برداشت توت فرنگی در مزارع بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر آغاز شد. شهرستان بابلسر رتبه نخست در زیر کشت و تولید توت فرنگی در استان مازندران را داراست. کشت توت فرنگی از شخم زدن، نایلون زدن، بوته کاری و چند مرحله سم پاشی برای تقویت و تولید بهتر از آبان و آذر ماه آغاز می‌شود و مرحله برداشت آن از روز‌های آخر فروردین شروع و در اواخر خرداد ماه به اتمام می‌رسد. امسال با توجه به بالا رفتن قیمت سموم و هزینه دستمزد کارگر و دلال بازی‌هایی که وجود دارد، این تولید سود چندانی برای باغداران نخواهد داشت. هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع مازندران به زیر کشت توت فرنگی رفته است.(ادامه)
نگرانی های جدید کرونایی وزیر بهداشت
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این نگرانی را دارم که مرگ‌ و‌ میرها در روزهای آینده بیشتر شود چراکه این پیک بستری ماست و هنوز پیک مرگ‌های ما شکل نگرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : کاشت گل نرگس در مازندران جاذبه های جدیدی ایجاد کرده است. از تغییر کاربری ها جلوگیری نموده و موجب شکل گیری هسته های گردشگری شده است. بی توجهی دولت به تولیداتی با عطر و بوی گردشگری در مازندران
شمال نیوز : کاشت گل نرگس در مازندران جاذبه های جدیدی ایجاد کرده است. از تغییر کاربری ها جلوگیری نموده و موجب شکل گیری هسته های گردشگری شده است.(ادامه)
آیت الله لائینی :دلال و واسطه دلیل گرانی اجناس هستند/مسئولان جهادی عمل کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران وجود دلالان وواسطه های بین تولید و مصرف را دلیل گرانی اجناس وکالاها اعلام کرد و خواستار حذف آنان شد.(ادامه)
آیت الله لائینی:لزوم حذف دلال‌بازی بین تولید و مصرف/دولت آینده جوان وانقلابی باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار برنامه‌ریزی برای حذف واسطه‌ها و دلال‌بازی بین حلقه تولید و مصرف برای حمایت از مصرف‌کننده‌ها شد.(ادامه)
37 نفر از نمایندگان مجلس در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را در مورد رئیس جمهور به خاطر به کار بردن عبارات توهین آمیز در باره منتقدان و همچنین عدم رعایت شئونات و ... در مجلس طرح کردند. شکایت 37 نماینده از روحانی به علت بکار بردن عبارات توهین‌آمیز
37 نفر از نمایندگان مجلس در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را در مورد رئیس جمهور به خاطر به کار بردن عبارات توهین آمیز در باره منتقدان و همچنین عدم رعایت شئونات و ... در مجلس طرح کردند.(ادامه)
انتقاد نمایندگان به این بودجه آنقدر زیاد بود که همه تصور می‌کردند کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق رد شود اما درست در روزی که قرار بود اعضای کمیسیون تلفیق در این باره تصمیم بگیرند، نامه رئیس جمهور برای اصلاح بودجه تقدیم مجلس شد و ....(خبر)
(ادامه)
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در شرق استان مازندران به نسبت سایر شهرها از تنش آبی بالایی برخوردار هستیم که می توانیم با ساخت و گسترش شبکه آب سد گلابر آن را جبران کنیم. عمده مشکلات شرق مازندران؛ بیکاری و نبود صنایع تبدیلی کشاورزی است
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در شرق استان مازندران به نسبت سایر شهرها از تنش آبی بالایی برخوردار هستیم که می توانیم با ساخت و گسترش شبکه آب سد گلابر آن را جبران کنیم.(ادامه)
نمی شود در جنگ اقتصادی مردم در خط مقدم باشند برخی در ساحل آرامش / اولویت توزیع امکانات را از دلال به سمت قوی کردن مردم تغییر دهیم / لایحه بودجه اولویت را به دلالان می دهد/ دولت هرچه سریعتر اعتماد مردم به بورس را احیا کند....(خبر)
(ادامه)
چهل حدیث درباره صدیقه طاهره(س)
حضرت زهرا سلام الله علیها در سوم جمادی الثانی به شهادت رسیدند که به همین مناسبت احادیثی از معصومین علیهم السلام درباره ایشان گردآوری شده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.