.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دستگیری یک مدیر در حین دریافت رشوه
ايسنا : مدیر عامل یک شرکت دولتی در استان فارس بنابر اعلام حجت الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس بازداشت شده است.(ادامه)
اعضای جدید شورای مرکزی حزب موتلفه انتخاب شدند
با برگزاری انتخابات مجمع عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اعضای جدید سیزدهمین دوره شورای مرکزی این حزب مشخص شدند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر میرزایی با اعلام آمادگی مجموعه اداره کل بیمه سلامت مازندران گفت : ۲هزارو ۶۰ موسسه و مراکز درمانی طرف قرار داد با بیمه سلامت در استان نیز آمادگی کامل را فراهم کردند .... آغاز رسمی اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی افراد زیر پوشش بیمه سلامت از یکم دی ماه
شمال نیوز : دکتر میرزایی با اعلام آمادگی مجموعه اداره کل بیمه سلامت مازندران گفت : ۲هزارو ۶۰ موسسه و مراکز درمانی طرف قرار داد با بیمه سلامت در استان نیز آمادگی کامل را فراهم کردند ....(ادامه)
تکلیف قیمت بنزین روشن شد
رییس کمیته اقتصاد انرژی مجلس شورای اسلامی گفت؛ هیچ افزایشی درقیمت حامل‌های انرژی نخواهیم داشت و در مجلس هم هیچ بحثی درمورد گران شدن بنزین نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مفید غلامی راد اعتبارات خوبی به عنوان ردیف های ملی در بودجه سال ۱۴۰۱ برای مازندران در نظر گرفته شده که باید دستگاه های اجرایی پیگیر تخصیص و جذب این اعتبارات باشند. از افزایش ۸۰ درصدی درآمدهای عمومی مازندران در بودجه ۱۴۰۱ تا راه اندازی صندوق توسعه پیشرفت و عدالت در کشور
شمال نیوز : دکتر مفید غلامی راد اعتبارات خوبی به عنوان ردیف های ملی در بودجه سال ۱۴۰۱ برای مازندران در نظر گرفته شده که باید دستگاه های اجرایی پیگیر تخصیص و جذب این اعتبارات باشند.(ادامه)
تسلیت سید حسن خمینی به ظریف
سید حسن خمینی در پیامی درگذشت خواهر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران را تسلیت گفت.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود. اگر ثابت شود لاریجانی نامه شورای نگهبان را منتشر کرده، قابل تعقیب است
سخنگوی قوه قضاییه در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود.(ادامه)
چالش مدیریت یا سوء مدیریت در استان مازندران(ديدگاه)
(ادامه)
قیمت پژو ۴۰۵ +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پژو ۴۰۵ در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
فیروزجایی :دولت کوچک سازی شود/ رشد بی رویه بودجه شرکت های دولتی در لایحه
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار کوچک سازی بدنه دولت با هدف تحقق چابکی و پویایی اقتصاد ملی شد و گفت:دولت نباید در عرصه اقتصاد خود را رقیب بخش خصوصی بداند.(ادامه)
هفت ضرر سرکه سیب که از آن آگاه نیستید
مصرف متوسط سرکه سیب، این ماده مقوی سالم، فواید زیادی برای سلامتی دارد با این حال، استفاده بیش از حد آن می‌تواند باعث مشکلات گوارشی، کاهش سطح پتاسیم (هیپوکالمی) و پوسیدگی دندان شود.(ادامه)
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین دی‌ماه
سهمیه بنزین دیماه ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه) بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.(ادامه)
ظریف عزادار شد
وزیر امور خارجه سابق کشورمان عزادار شد. (ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۳۰ آذر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲هزار و ۴۱۳ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۳ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۴۳ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۱۶۷ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲هزار و ۴۱۳ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۳ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
 شمال نیوز : استاندار مازندران با تاکید براینکه چهره استان را از باله پاک کنیم، گفت: شهردارانی که به وظایف ذاتی خود در این زمنیه عمل نکنند با آنان برخورد می شود. برخورد با ترک فعل شهرداران در زمینه تحقق طرح مازندران پاک
شمال نیوز : استاندار مازندران با تاکید براینکه چهره استان را از باله پاک کنیم، گفت: شهردارانی که به وظایف ذاتی خود در این زمنیه عمل نکنند با آنان برخورد می شود.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۳۰ آذر +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون تومان است.(ادامه)
سیاست رسمی پرسپولیس برای شکایت از شجاع
سیاست رسمی باشگاه پرسپولیس برای شکایت از شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق این تیم مشخص شد.(ادامه)
مراقبت از پای دیابتی با این روش
بسیاری از ما از پیاده روی تفریحی لذت می بریم اما این موضوع در مورد افراد مبتلا به دیابت که به دلیل آسیب عصبی و عروق خونی ناشی از قند خون بالا دچار مشکلاتی در پاهای خود می‌شوند، صادق نیست.(ادامه)
شاخص‌ترین علائم ابتلا به اُمیکرون
فوق تخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه کرونا همچنان در کمین است، یادآور شد: قدرت سرایت اومیکرون چهار برابر دلتاست و کسانی که قبلا کرونا گرفتند نیز در معرض ابتلا هستند.(ادامه)
قیمت انواع برنج ایرانی
رییس اتحادیه برنج فروشان بابل گفت: قیمت برنج هاشمی بودار نشده کیلویی ۴۸ هزار تومان و قیمت برنج هاشمی بودار و بسته‌بندی شده کف ماشین کیلویی ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان است. (ادامه)
تزریق دز سوم لازمه پیشگیری از اُمیکرون
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر از مردم درخواست کرد برای پیشگیری از شیوع اُمیکرون حتما دز سوم واکسن خود را تزریق کنند(ادامه)
کاهش صادرات ماهی به دلیل بسته بودن مرز عراق
تداوم بسته بودن مرز عراق سبب کاهش ۷۵ درصدی صادرات ماهیان گرمابی شده است.(ادامه)
قیمت دلار و یورو در آخرین روز پاییز
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 30 آذر چند؟ (ادامه)
۷۵ درصد نسخه نویسی پزشکی در مازندران الکترونیکی است
مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه از فردا نسخ غیرالکترونیکی پزشکان پذیرفته نمی شود، گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد نسخه نویسی در استان الکترونیکی است.(ادامه)
 مدیرکل هواشناسی مازندران بیشترین سرعت وزش باد ثبت شده را در استان به میزان ۱۲۶ کیلومتر برساعت در رینه لاریجان بیان کرد. تندباد لاریجان را درنوردید
مدیرکل هواشناسی مازندران بیشترین سرعت وزش باد ثبت شده را در استان به میزان ۱۲۶ کیلومتر برساعت در رینه لاریجان بیان کرد.(ادامه)
اجباری بودن امتحانات حضوری در مدارس
شرکت در امتحانات حضوری نوبت دی ماه اجباری است و شورای مدرسه درباره دانش آموزانی که در این امتحانات شرکت نکنند تصمیم گیری می کند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده سابق آمل و چهره سیاسی نزدثیک به لاریجانی ها در واکنش به حواشی اخیر پیرامون رد صلاحیت علی لاریجانی در دفاعی تمام قد از رئیس سابق خود مطالبی را بیان کرد . یوسفیان ملا : علی لاریجانی در شهرستان آمل مسکنی ندارند / بعید میدانم لاریجانی دیگر برای ریاست جمهوری کاندید شوند
شمال نیوز : نماینده سابق آمل و چهره سیاسی نزدثیک به لاریجانی ها در واکنش به حواشی اخیر پیرامون رد صلاحیت علی لاریجانی در دفاعی تمام قد از رئیس سابق خود مطالبی را بیان کرد .(ادامه)
یکی از مهم‌ترین رسوم و از جشن‌های چندین و چند هزار ساله ایرانیان، شب یلدا است. بازارهای شهر ساری در آستانه شب یلدای 1400(خبر)
یکی از مهم‌ترین رسوم و از جشن‌های چندین و چند هزار ساله ایرانیان، شب یلدا است.(ادامه)
قیمت پراید امروز ۳۰ آذر +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.