.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بارش تگرگ در جاده‌های شمال
بارش تگرگ و برف در برخی محور‌های کوهستانی مازندران آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز: در نشستی مشترک بین هنرمندان غرب استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و فرماندار شهرستان تنکابن، دو طرف به بیان نظرات، مشکلات و راهکارهای حوزه فرهنگ و هنر پرداختند. زارع : 5 جشنواره بزرگ فرهنگی ، هنری در غرب مازندران اجرا می شود / غرب استان ظرفیت فرهنگی و هنری بالایی دارد / حسینی : اقتصاد هنر در پسا کرونا نیازمند حمایت جدی است
شمال نیوز: در نشستی مشترک بین هنرمندان غرب استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و فرماندار شهرستان تنکابن، دو طرف به بیان نظرات، مشکلات و راهکارهای حوزه فرهنگ و هنر پرداختند. (ادامه)
عکس/ جاده چالوس غرق در مه
هموطنان از سفر غیرضرور در این محور خودداری کنید و در صورت ضرورت سفر، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دولت در واکنش به برخی شایعات تاکید کرد: قرار نیست بنزین گران شود و دولت اهل تصمیمات یک شبه نیست و حتما اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود که در زندگی جاری و عمومی مردم اثر بگذارد جوانب مختلف آن سنجیده می‌شود. قرار نیست بنزین گران شود / دولت اهل تصمیمات یک شبه نیست
شمال نیوز : سخنگوی دولت در واکنش به برخی شایعات تاکید کرد: قرار نیست بنزین گران شود و دولت اهل تصمیمات یک شبه نیست و حتما اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود که در زندگی جاری و عمومی مردم اثر بگذارد جوانب مختلف آن سنجیده می‌شود.(ادامه)
برغم سیاه‌نمایی رسانه‌های معاندو ضد‌انقلاب خارجی و همچنین هجمه طیف مدعی اصلاح‌طلبی علیه عملکرد دولت نوپای سیزدهم‌، نتایج نظرسنجی مرکز ایسپا نشان می‌دهد همچنان درصد بالایی از مردم کشور، سیاست‌ها و اقدامات آقای رئیسی را تایید می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود، گفت: ایران در کنترل کرونا به وضعیت پایداری رسید.

محسنی بندپی : مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه مطالبات پرستاران در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده می‌شود، گفت: ایران در کنترل کرونا به وضعیت پایداری رسید. (ادامه)
عکس/ کاج‌های برفی
نمایی از کاج های برفی در طبیعت زیبای مازیچال استان مازندران را نگاه می‌کنید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
با ۴ تا ۵ میلیون چه گوشی بخریم؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۴ تا ۵ میلیونی در سطح بازار تهران است. (ادامه)
برخورد با دانه درشت ها و گرانفروشان در بازار
استاندار مازندران با بیان اینکه با دانه درشت ها و محتکران در زمینه گرانفروشی برخورد شود، گفت: ولنگاری موجود در بازار باید حل شود.(ادامه)
خواص عالی مصرف شیر و عسل
شیر و عسل علاوه بر اینکه بسیار آرامش بخش هستند ، می توانند طعم و مزه ای عالی را در دستور العمل های مورد علاقه شما ایجاد کنند.(ادامه)
طوفانی شدن هوا در آخرین روز پاییز
هوای مازندران امروز سه شنبه ۳۰ آذز همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تلاش برای اطفای حریق جنگل ویسر ادامه دارد
مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر با اشاره به بروز حریق در عرصه های طبیعی ویسر گفت: تلاش برای اطفای حریق همچنان ادامه دارد.(ادامه)
خودروهای گران و ارزان بازار زیر ۲۰۰ میلیون
بر اساس قیمت خودروهای کارکرده در بازار و آگهی‌های دیوار، فهرستی از خودروهای کارکرده با قیمت پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان به دست آمده است. (ادامه)
آیا اُمیکرون به کشندگی دلتا است؟
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره شدت کشندگی کرونای اُمیکرون در مقایسه با دلتا توضیخاتی داد.(ادامه)
روزی دیگر بدون فوتی کرونایی در مازندران/۶۶ مازندرانی کرونایی شدند
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۱۶ نفر رسید. (ادامه)
استاندار : نمودار اعتیاد در مازندران نگران کننده است
استاندار مازندران نمودار اعتیاد را در استان نگران کننده و غیرقابل قبول دانست و گفت: اعتیاد تهدید جدی فراروی سلامت و توسعه استان است.(ادامه)
میوه فصلی برای مهار فشار خون
خوردن این میوه می تواند به تنظیم و کنترل فشار خون کمک کند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نامه علی لاریجانی در مورد ردصلاحیتش گفت: همان گونه که بارها گفته شده در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث رد صلاحیت مطرح نیست و شرایط مذکور در اصل .... واکنش شورای نگهبان به نامه رد صلاحیت علی لاریجانی/ انتخابات ۶ ماه است که تمام شده است
سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نامه علی لاریجانی در مورد ردصلاحیتش گفت: همان گونه که بارها گفته شده در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث رد صلاحیت مطرح نیست و شرایط مذکور در اصل ....(ادامه)
واکسن گریزی ۶۲ هزار نفر در بابل
۶۲ هزار نفر از واجدین شرایط در بابل تاکنون واکسن کرونا نزده اند.(ادامه)
نحوه برگزاری آزمون‌های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران درباره نحوه برگزاری آزمون‌های این شدانشگاه توضیحاتی داد.(ادامه)
واکسن آسترازنکا در راه بابل
۱۰ هزار دُز واکسن آسترازنکا به همکاران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در تهران تحویل داده شد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۹ آذر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲هزار و ۳۹۰ مبتلا به کووید در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۴۱ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۱۲۴ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲هزار و ۳۹۰ مبتلا به کووید در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
عکس/ جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا
در جلسه فوق‌العاده ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که یکشنبه شب به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت پراکندگی سویه جدید اُمیکرون در کشور و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتشار این ویروس ارائه کرد.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۹ آذر +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
عکس/ توصیه‌های بهداشتی برای مراسم شب یلدا
مسئولان بهداشتی توصیه می‌کنند مردم از برگزاری دورهمی‌های شب یلدا خودداری کنند. برای اینکه سرعت همه‌گیری کرونا در شب یلدا را کاهش دهیم این اینفوگرافیک ها را ببینید.(ادامه)
امواج دریای خزر فردا بیش از ۳ متر
دریای خزر فردا در معرض موج‌های ۳.۵ متری قرار دارد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 29 آذر
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 29 آذر 1400 (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.