.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:
١٢٧ نماینده ادوار ونمایندگان فعلی استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در ارتباط با اظهار نظر غیر مرتبط وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نامه نوشتند.
نام سرگشاده ١٢٧ نماینده ادوار و فعلی استان‌های شمالی به رئیس‌جمهور درباره انتقال آب خزر به سمنان
شمال نیوز: ١٢٧ نماینده ادوار ونمایندگان فعلی استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در ارتباط با اظهار نظر غیر مرتبط وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نامه نوشتند. (ادامه)
‌اکبر خرمدین در زندان فوت کرد
اکبر خرمدین که به قتل دختر، پسر و داماد خود اعتراف کرده بود فوت کرد.(ادامه)
بیانی: مجیدی هنوز ترکیب تیمش را نمی‌داند
شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: احساس می‌کنم فرهاد مجیدی هنوز ترکیب اصلی تیمش را پیدا نکرده است.(ادامه)
دیابت از این میوه فراری است
یکی دیگر از فواید سلامتی مهم سیب این است که، با رادیکال‌های آزاد بی اکسیژن که باعث دیابت می‌شوند، مبارزه می‌کند.(ادامه)
رفع تصرف ۱۷ هزار مترمربع از اراضی ملی رامسر
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از رفع تصرف ۱۷ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
آیت الله لائینی:کتاب و کتابخوانی بهترین دوست اوقات فراغت است
نماینده ولی فقیه در مازندران کتاب و کتابخوانی را بهترین یار و دوست برای اوقات فراغت دانست و گفت: کودکان را کتاب ها آشتی دهیم.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۳۰ آبان +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با کاهش همراه است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۴هزار و ۳۴۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۰۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۱۰۴ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۹۵۶ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۴هزار و ۳۴۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۰۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
قتل خواهر به دلیل ارث
یک برادر در روستای کیاپی شهرستان میاندورود چهار خواهر خود را به گلوله بست(ادامه)
استاندار:واگذاری طرح‌های محرومیت زدایی به بسیج
طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق روستایی و کم برخوردار به بسیج واگذار می‌شود.(ادامه)
عکس/ گله قوچ‌ها در گلستان
تصویری از گله قوچ‌ها در پارک ملی گلستان را ببینید.(ادامه)
دلار و یورو امروز ۳۰ آبان در صرافی ملی چقدر قیمت خورد؟
نرخ ارز در صرافی‌ ملی یکشنبه نیز اعلام شد که نسبت به دیروز تغییر کاهشی کمی داشته و قیمت دلار با رقم ۲۶ هزار و ۸۰۵ تومان ثبت شد. (ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۳۰ آبان +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.(ادامه)
اعلام سهمیه جدید نفت سفید در مازندران
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از شارژ سهمیه نفت سفید مصرف کنندگان بدون گاز طبیعی این منطقه خبر داد.(ادامه)
عکس/ کربلا و نجف پس از بارندگی شب گذشته
شب گذشته شهرهای کربلا معلی و نجف اشرف شاهد بارش باران بود.(ادامه)
عکس / میشاییل بالاک در فرودگاه مهرآباد
تیم فوتبال بایرن مونیخ در سال ۱۳۸۴ برای برگزاری بازی دوستانه مقابل پرسپولیس که بازی خداحافظی احمدرضا عابدزاده هم بود به ایران آمد. این بازی با حضور ۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و میشاییل بالاک چهره دوست داشتنی آن روز‌های آلمان و بایرن مونیخ هم در ترکیب تیمش حاضر بود. تصویر زیر از حضور بالاک و کاروان بایرن مونیخ با سرمربی گری ماگات در فرودگاه مهرآباد تهران است. (ادامه)
معاون وزیر بهداشت: نگران بازگشایی مدارس هستم
معاون بهداشت وزارت بهداشت، نسبت به بازگشایی مدارس و احتمال اوج گرفتن بیماری کرونا، ابراز نگرانی کرد و گفت: این نگرانی، دیدگاه شخصی بنده است.(ادامه)
نقش ویتامین K در خنثی‌سازی برخی از داروها
یک پزشک مشهور روسیه از تأثیر ویتامین K در خنثی سازی برخی از داروها گفت.(ادامه)
۴ روز آرام در دریای خزر
وضعیت دریای خزر از امروز بمدت ۴ روز آرام و مساعد است.(ادامه)
جاده های ارتباطی مازندران ابری است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران شرایط جاده های ارتباطی استان را ابری و مستعد بارندگی اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از لغو اجرای منع تردد شبانه در سراسر کشور خبر داد. رئیس راهور : منع تردد شبانه در سراسر کشور لغو شد
شمال نیوز : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از لغو اجرای منع تردد شبانه در سراسر کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
معاون میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه ارجاع پرونده ساخت و ساز بافت‌های فرسوده به ماده 100 خلاف قوانین و مقررات است،گفت: دستورالعمل تهیه شده سال 97 را به شهرداران ابلاغ و شهرداران بدون توجه نسبت این تخلف پافشاری می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
مصرف گاز در ایران همچنان ۶ برابر مصرف جهانی
سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: مصرف گاز در ایران ۶ برابر مصرف جهانی است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون آموزش و پرورش متوسطه مازندران با بیان اینکه از فردا آموزش حضوری دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول شروع می شود، گفت: تاکنون ۷۰ درصد دانش آموزان دوز دوم واکسن را دریافت کردند. ۷۰ درصد دانش آموزان مازندران کامل واکسینه شدند
شمال نیوز: معاون آموزش و پرورش متوسطه مازندران با بیان اینکه از فردا آموزش حضوری دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول شروع می شود، گفت: تاکنون ۷۰ درصد دانش آموزان دوز دوم واکسن را دریافت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
طارمی اشک خانواده سرمربی را درآورد +عکس
تیم فوتبال پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران در دیدار برابر فیرنسه پیروز شد و در جام حذفی پرتغال صعود کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از استقرار ۳۵۰ راهدار در ۲۲ راهدارخانه زمستانی استان خبر داد. آغاز زودهنگام راهداری زمستانی در مازندران
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از استقرار ۳۵۰ راهدار در ۲۲ راهدارخانه زمستانی استان خبر داد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
عکس / رئیس قوه قضائیه در صف زائرین حرم امام رضا (ع)
محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه که در مشهد به سر می‌برد، در صف طولانی ورود به روضه منوره حرم مطهر امام رضا(ع)‌ در کنار زائرین. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.