.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت روز خودرو در ۳۰ بهمن
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش همراه است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۱۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر رسیده است... فوت ۸۰ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۱۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر رسیده است...(ادامه)
اعمال لیلة الرغائب؛ شب آرزو‌ها
اولین شب جمعه ماه رجب، به نام «لیله الرغائب» یا شب آرزوها نام دارد که فضیلت بسیاری برای آن ذکر شده است.(ادامه)
رضایت رئیس جمهور از وضعیت کرونا در مازندران
رئیس جمهور امروز از وضعیت بیماری کرونا در مازندران ابراز رضایت کرد.(ادامه)
قیمت سکه و دلار در آخر هفته چند شد؟
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.(ادامه)
پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی شهادت «شهید مصطفی نوروزی»
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شهادت مصطفی نوروزی، شهید امنیت و سرباز گمنام امام زمان (عج) را تسلیت گفت.(ادامه)
پیروزی امید‌های نساجی در ارومیه
نساجی قائمشهر در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امید‌های کشور، نود ارومیه را از پیش رو برداشت.(ادامه)
باشگاه استقلال: فکری لیست مازاد ندارد
باشگاه استقلال به شایعات مطرح شده طی روز‌های اخیر واکنش نشان داد.(ادامه)
ثبت تندباد ۱۱۵ کیلومتر برساعت در کجور/بارش نیم متری برف در کندوان
مدیرکل هواشناسی مازندران بیشترین سرعت وزش باد را ۱۱۵ کیلومتر ساعت در بخش کجور نوشهر اعلام کرد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی ملی امروز 30 بهمن 99 منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : نباید تصور کنیم که بدون رعایت مجدانه پروتکل های بهداشتی این وضع پایدار می می ماند بلکه همچنان با تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی، باید تلاش کنیم تا آمار در شهرستان ها نزولی شود .... امنیت، سلامت و برگزاری قانونمند انتخابات؛ وظیفه مهم فرمانداران
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : نباید تصور کنیم که بدون رعایت مجدانه پروتکل های بهداشتی این وضع پایدار می می ماند بلکه همچنان با تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی، باید تلاش کنیم تا آمار در شهرستان ها نزولی شود ....(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خواستار جدیت دولت برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد و آن را خط قرمز مجلس دانست. عضو هیئت رئیسه مجلس: نظام رتبه بندی معلمان خط قرمز مجلس است
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خواستار جدیت دولت برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد و آن را خط قرمز مجلس دانست.(ادامه)
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد» .... فعال سیاسی اصولگرا : لاریجانی وضعیت استثنایی دارد و اگر رای نیاورد از صحنه سیاسی کشور حذف می شود / به حرف های جواد لاریجانی در حمایت از برادرش توجه نکنید / اصلاح‌طلبان شرایطش باشد از میرسلیم هم حمایت می‌کنند
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد» ....(ادامه)
«لیلةالرغائب» در کلام خاتم النبیین (ص)
حدیث حضرت محمد (ص) درباره «لیلةالرغائب» را در این مطلب بخوانید.(ادامه)
تردد در کندوان و هراز فقط با زنجیر چرخ ممکن است
با توجه به بارش شدید برف در کندوان و هراز،تردد در این محور‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند .... فعال سیاسی اصلاح طلب : از روحانی حمایت کردیم، پشیمان هم نیستیم، قرار نیست که تمام اشتباهات گردن ما بیفتد/ مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان مي‌توانند براي مشکلات کشور راه‌حل پيدا کنند/ مطمئنیم که انتخابات بعدی را هم می‌بریم !
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند ....(ادامه)
شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۲ بسیجی شهید پس از ۴۰ سال
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید تقدسی و محمدی پس از ۴۰ سال به آغوش خانواده گفت: آیین تشییع این شهیدان والامقام همزمان با هشت شهید گمنام برگزار می شود. (ادامه)
هجوم مسافران به مازندران/ ترافیک کندوان سنگین است
سامانه های تصویری و گزارش های راهداران حکایت از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی محورهای مازندران و هجوم مسافران در شرایط کرونایی به استان دارد.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۳۰ بهمن
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۳۰ بهمن را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
راهداران به خط شدند
۳۵۰ راهدار با توجه به سرمای هوا در جاده‌های مازندران مستقر شدند.(ادامه)
امشب؛ واریز سهمیه بنزین اسفند ماه
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
عکس/ تبریک علی دایی به طارمی
گل مهدی طارمی نقش مهمی در پیروزی پورتو مقابل یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا داشت؛ این اتفاق، واکنش علی دایی را به همراه داشت.(ادامه)
تست کرونا نزد پزشکان خانواده
شرایط تست کرونا نزد پزشکان خانواده در حال فراهم شدن است.(ادامه)
۸۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند
با بستری شدن ۱۴۳ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های مازندران و بابل به ۸۸۶ نفر رسید.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ فرمودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت. علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.


انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ است؛ نباید آن را از دست داد / در برجام حرف زیاد شنیده‌ایم، این بار فقط عمل/ امروز مردم حاکم بر سرنوشت کشور هستند / اگر شرکت پرشور مردم با یک انتخاب درست همراه شود، آینده کشور را تضمین خواهد کرد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ فرمودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت. علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است. (ادامه)
وزش باد شدید و کولاک در آخرین روز بهمن
هوای مازندران امروز در سواحل با باد شدید و باران، در مناطق کوهستانی همراه با کولاک برف خواهد بود.(ادامه)
چگونه قهوه بنوشیم تا لاغر شویم؟
شیر را به قهوه با محتوای چربی بیش از ۲.۵٪ اضافه نکنید. برای لاغری به خصوص استفاده از شیر گیاهی در قهوه بسیار مفید است.(ادامه)
تصاویر/ شکوفه‌های زودرس زمستانی گیلان
شکوفایی زودرس گیاهان و درختان به دلیل گرمی هوا و بارش برف و سرمای پس از آن باعث خسارات به کشاورزان و باغ‌داران می‌شود.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی پنجشنبه ۳۰ بهمن
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
زمان سال تحویل سال ۱۴۰۰ مشخص شد + ایام تعطیلات رسمی
لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران مشخص شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.