.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ تکل علی کریمی زیر پای دایی
در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی.(ادامه)
کرونای انگلیسی قطعا به مازندران خواهد آمد
ویروس کرونای انگلیسی قطعا به مازندران خواهد آمد و در تمام کشور پخش خواهد شد.(ادامه)
روحانی: با خروج از پروتکل الحاقی، بازرسان آژانس را اخراج نمی کنیم / بازرسان آژانس می توانند بر اساس پادمان نظارت خود را انجام دهند
روحانی گفت: اگر کسی بگوید ما بازرسان را بیرون می کنیم در دنیا معنایش این است که ما به دنبال سلاح می رویم. ما بازرسان را هیچ وقت بیرون نمی کنیم. او گفت: پادمان اجرا خواهد شد و بازرسان آژانس هم هستند و می توانند نظارت کنند.(ادامه)
نیاز مازندران به فرآورده های خونی افزایش یافته است
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به افزایش نیاز به فرآورده های خونی از هم استانی ها خواست تا در تامین این نیاز یاری کنند.(ادامه)
شمال نیوز : خدا را شکر کنیم که محمدباقر نوبخت اهل مازندران نیست که در آن صورت و از مشاهده بی‌عملی مدیران کم کار مازندران ، با این همه پروژه نیمه تمام ،  روزی ده بار لازم می‌شد سر به دیوار بکوبد  ! .... آقای نوبخت! اگر «مازندرانی» بودید باید روزی ده بار سر به دیوار می‌کوبیدید !
شمال نیوز : خدا را شکر کنیم که محمدباقر نوبخت اهل مازندران نیست که در آن صورت و از مشاهده بی‌عملی مدیران کم کار مازندران ، با این همه پروژه نیمه تمام ، روزی ده بار لازم می‌شد سر به دیوار بکوبد ! ....(ادامه)
جاده های ساحلی مازندران لغزنده است/ تشدید منع ورود
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران در محورهای استان، وضعیت جاده های ساحلی را لغزنده و با کاهش دید بیان کرد.(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
۳ ایرانی کاندیدای بهترین لژیونر هفته آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا نام سه بازیکن ایرانی را در نظرسنجی بهترین لژیونرهای آسیایی قرار داد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
پیام تسلیت استاندار مازندران در پی شهادت مصطفی نوروزی
استاندار مازندران در پیامی، شهادت مصطفی نوروزی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور را تسلیت گفت(ادامه)
بستری بودن 911 بیمار کرونایی در مازندران
با بستری شدن تعداد ۱۵۰ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۹۱۱ نفر رسید.(ادامه)
عکس/ جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور سران قوا
جلسه شورای عالی فضای مجازی، سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه با حضور سران سه قوه و به ریاست حسن روحانی، رییس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.(ادامه)
منتظر باد،باران و برف باشید
هوای مازندران از امشب همراه با باد شدید،بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
افزایش ارزش غذایی ۷ گیاه پس از پخت
شاید درباره بیشتر سبزی‌ها، خام گیاه‌خواری ارزش غذایی بیشتری داشته باشد، اما سبزی‌هایی هم وجود دارند که پختن آنها باعث افزایش ارزش غذایی‌شان می‌شود.(ادامه)
تولد نوزاد عجول بابلی در آمبولانس
رئیس اورژانس بابل از تولد اورژانسی نوزاد بابلی در آمبولانس خبر داد و گفت: مادر باردار در یکی از روستاهای بابل نوزاد را در آمبولانس به دنیا آورد و خوشبختانه وضعیت مادر و نوزاد مساعد است.(ادامه)
عکس/ مجیدی: تا یک قدمی قرارداد با ذوب آهن پیش رفتم
گزینه نیمکت ذوب آهن در صفحه شخصی خودش از دلایل عدم توافق با این باشگاه صحبت کرد. گفته می‌شود مجتبی حسینی با ذوبی ها برای نشستن روی نیمکت این تیم به توافق رسیده است.(ادامه)
آشتی هاشمی نسب و علی پروین در ورزشگاه آزادی+ عکس
مهدی هاشمی نسب پیش از آغاز دیدار دو تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی برخورد صمیمانه ای با علی پروین مربی سابقش در پرسپولیس داشت.(ادامه)
واکسن روسی کرونا در برابر ویروس انگلیسی موثر است؟
مرکز تحقیقات وکتور روسیه نتیجه آخرین پژوهش‌های خود را درباره کارآمد بودن واکسن‌های کرونای روسی شامل اسپوتنیک وی و اپیواک کرونا در برابر نوع جدید ویروس کرونای انگلیس اعلام کرد. (ادامه)
زمان واریز یارانه کمک معیشتی کرونا اعلام شد
سازمان هدفمند سازی یارانه‌ ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد را اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ دلتنگی های فهیمه «پایتخت»
نسرین نصرتی که در «پایتخت» نقش کلیدی شخصیت فهیمه را بازی می‌کند، از دلتنگی برای روزهای بدون ماسک نوشت.(ادامه)
عکس/ اشک های تلخ پژمان جمشیدی به یاد میناوند و انصاریان
اشک‌های ستاره های سابق فوتبال ایران پیش از شروع بازی یادبود صحنه های تلخی را رقم زد.درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، دل همه اهالی فوتبال را به درد آورد. در این میان شرایط برای پژمان جمشیدی اندکی متفاوت از بقیه بود و بازیکن سابق پرسپولیس و چهره خبرساز این روزهای سینما، به واسطه دوستی نزدیکی که با هر دو مرحوم داشت، با شوک بزرگی روبرو شد. (ادامه)
پیام هیات مدیره استقلال به فکری: خودت استعفا بده!
سایت روزنامه گل نوشت: هیات مدیره باشگاه استقلال به فکری پیشنهاد داده که خودش از سرمربی گری این تیم استعفا بدهد.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی چهارشنبه ۲۹ بهمن
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
۷۰ درصد بابلی‌ها ماسک می‌زنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۷۰ درصد مردم در شهرستان بابل از ماسک استفاده می‌کنند.(ادامه)
ناگفته های یک پرستار از تزریق واکسن کرونا/دلهره قبل از تزریق و اشتیاق برای دریافت دوز دوم
یک پرستار بخش ICU بیمارستان امام خمینی ساری با بیان اینکه پس از تزریق واکسن کرونا عوارض جدی نداشتم، گفت: مشتاق هستم که دوز دوم واکسن را تزریق کنم چرا که خانواده‌ام بعد از تزریق واکسن به من تبرک گفتند!(ادامه)
تصویر جالبی از روی درب فریزر واکسن کرونا
تصویر جالبی از روی درب فریزر ۷۰- درجه سانتیگراد در انیستیتو پاستور‌(ادامه)
تلفات ۸۴۰۰ بال پرنده مهاجر از تالاب میانکاله وخلیج گرگان
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران شمار پرندگان مهاجر تلف شده در تالاب میانکاله و خلیج گرگان را بیش از هشت هزار و۴۰۰ بال اعلام کرد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : این کاهش کمترین ارتباطی به کار میدانی، فرهنگ‌سازی، ترویج و آگاهی‌بخشی جهاد کشاورزی استان یا حتی وزارت جهاد کشاورزی ندارد و تصمیمی خودخواسته است که کشاورزان برای  .... ترویج مصرف کودهای زیستی و مبارزه بیولوژیک با آفات در دستور کار جهاد کشاورزی مازندران نیست ؟!
شمال نیوز : این کاهش کمترین ارتباطی به کار میدانی، فرهنگ‌سازی، ترویج و آگاهی‌بخشی جهاد کشاورزی استان یا حتی وزارت جهاد کشاورزی ندارد و تصمیمی خودخواسته است که کشاورزان برای ....(ادامه)
فوت ۹ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت در مازندران
طبق اعلام علوم پزشکی مازندران وبابل ۹ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان جان خود را از دست دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.