.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
موبايل اتحاديه
(ادامه)
هشدار پليس به خانواده دانش آموزان
(ادامه)
56 درصد مردان مازندرانی روزانه 20 نخ سیگار دود می کنند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: روزانه حدود 22 درصد از مردان مازنی کمتر از 10 نخ و 56 درصد نیز بیش از 20 نخ سیگار مصرف می کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری،حسن اشرفیان افزود: حدود 24 درصد مردم کشور مواد دخانی مصرف می کنند و به طور میانگین 19 درصد (ادامه)
 شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست برخورد بد یکی از فرمانداران مازندران موجب نارضایتی مردم شده است. بنا بر این گزارش، در آخرین اقدام این فرماندار محترم ، با یک جانباز شیمیایی که برای پیگیری کارش به دفتر ایشان مهرورزی یک فرماندار
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست برخورد بد یکی از فرمانداران مازندران موجب نارضایتی مردم شده است. بنا بر این گزارش، در آخرین اقدام این فرماندار محترم ، با یک جانباز شیمیایی که برای پیگیری کارش به دفتر ایشان (ادامه)
رژه نيروهاي مسلح در ساري
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس،رژه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مستقر در استان مازندران صبح امروز جمعه در ميدان امام حسين(ع) ساري برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،استاندار مازندران درمراسم برگزاري اين رژه گفت:دفاع مقدس دوران ويژه‌اي از تاريخ و از افتخارات انقلاب اسلامي است. (ادامه)
محرومیت مازندران از داشتن نمايشگاه بين‌المللی
با وجود دريافت 113 ميليون تومان يارانه بلاعوض دولتي نمايشگاه بين‌المللي مازندران توسط بخش خصوصي راه‌اندازي نشد معاون برنامه‌ريزي، اداري و مالي استاندار مازندران گفت: تاكنون بخش خصوصي براي ساخت محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي مازندران در شهرستان قائم‌شهر، 113 ميليون تومان يارانه بلاعوض دولتي در‌يافت كرد ولي اين پروژه مهم اقتصادي هنوز به بهره‌برداري نرسيده است. به گزارش شمال نیوز،ولي‌الله فرزانه (ادامه)
انهدام باند بزرگ توزيع مشروبات الكلي درمازندران
معاون آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران گفت: با تلاش مأموران مبارزه با قاچاق كالاي شهرستان آمل، باند بزرگ توزيع مشروبات الكلي منهدم شد . به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،حسين آزرده در این خصوص گفت: از باند توزيع مشروبات الكلي 4 هزار و 708 ليتر انواع مشروبات الكلي كشف و ضبط (ادامه)
داد وستد بیش بر‪ ۵/۵ميليون سهم در بورس ساری
تالار بورس منطقه‌اي مازندران در ساري طي پنج روز فعاليت اقتصادي خود در هفته جاري منتهي به روز چهارشنبه بيست ونهم شهريور ماه، شاهد داد و ستد پنج ميليون و ‪ ۵۸۶‬هزار و ‪ ۷۲۵‬سهم به ارزش ‪ ۲۰‬ميليارد و ‪ ۳۰۹‬ميليون ريال بود. (ادامه)
پيام استاندارمازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس
(ادامه)
وقوع 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران
معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران گفت: در سال جاري، 13 هزار و 738 فقره تصادف رانندگي در مازندران به وقوع پيوست. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، سرهنگ رمضانعلي سوادكوهي، معاون راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي مازندران، در جمع خبرنگاران، گفت: در (ادامه)
در آستانه هفته دفاع مقدس چهارمين مراسم مشترك دانش‌آموختگي دانشگاههاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران صبح چهارشنبه با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در محل دانشگاه علوم دريايي امام خميني نوشهر برگزار شد. حضور فرمانده معظم كل قوا در دانشگاه علوم دريايي امام خميني نوشهر
در آستانه هفته دفاع مقدس چهارمين مراسم مشترك دانش‌آموختگي دانشگاههاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران صبح چهارشنبه با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در محل دانشگاه علوم دريايي امام خميني نوشهر برگزار شد. (ادامه)
قيمت انواع برنج توليدي استان مازندران
قيمت عمده فروشي و خرده فروشي انواع برنج توليدي استان مازندران تا پايان نيمه اول شهريورماه سال جاري و مقايسه آن با زمان مشابه سال گذشته اعلام شد.به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از ايلنا، انواع طارم محلي قيمت عمده فروشي در سال 85 مبلغ 11 هزار ريال و خرده‌‏فروشي 12 هزار و 300 ريال (4/13 (ادامه)
دستگیری زورگيران مجهز به گازاشك آور در رشت
زورگيراني كه با استفاده اسپري گازاشك آور وچاقو ازاهالي شهرك شهيد بهشتي رشت اخاذي مي‌كردند شناسايي و دستگيرشدند. بگزارش روز سه شنبه مركز اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، به دنبال دريافت گزارشهاي مردمي ، در اين ارتباط دو نفر به نامهاي "داوود و حسين" توسط (ادامه)
جوانان مازندرانی ثابت کرده اند که از هوش و نبوغ بالایی برخوردار هستند.کسب رتبه های برتر المپیادهای جهانی و کشوری وکنکور سراسری توسط دانش آموزان مازندرانی نشان دهنده این مطلب است... حمایت از تیزهوشان مازندرانی با اخذ شهریه دویست هزار تومانی
جوانان مازندرانی ثابت کرده اند که از هوش و نبوغ بالایی برخوردار هستند.کسب رتبه های برتر المپیادهای جهانی و کشوری وکنکور سراسری توسط دانش آموزان مازندرانی نشان دهنده این مطلب است...(ادامه)
دکتر علی اکبر جلالی تجارت الكترونيك هنوز به صورت قانون لازم الاجرا نشده است(بخوانيد)
دکتر علی اکبر جلالی(ادامه)
مجتمع تفریحی فرهنگی  روتوس در شهر رویان زیر نظر یک گروه ضاله بهایی اداره می شود .به گزارش شمال نیوز ،این فرقه از این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج افکار انحرافی استفاده می کند و با صرف  ... فعالیت گروه ضاله در قالب یک مجتمع فرهنگی تفریحی در مازندران
مجتمع تفریحی فرهنگی روتوس در شهر رویان زیر نظر یک گروه ضاله بهایی اداره می شود .به گزارش شمال نیوز ،این فرقه از این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج افکار انحرافی استفاده می کند و با صرف ...(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي
بيكاري معضل اساسي پيش روي جوانان فريدونكنار (گزارش)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
دریای خزر امسال 154 قرباني گرفت
درياي مازندران طي شهريور سال جاري 48 قرباني گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان،محمد بهزادپور رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران با اعلام اين خبر افزود: با غرق شدن اين افراد آمار قربانيان شناي تابستان در مازندران به 154 نفر رسيد.(ادامه)
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ... افزایش40 درصدی آمار طلاق در مازندران
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ...(ادامه)
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . 
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده تجمع كارگران فرش" البرز "بابلسر با شلیک تيرهوايي پایان یافت
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده (ادامه)
داد وستد بيش از يك ميليون سهم در تالارساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد يك ميليون و 17 هزار و 888 سهم به ارزش بيش از 3 ميليارد و 294 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، در روز يك‌‏‌‏شنبه مورخ 26/6/85 ، تعداد 861 هزار و 95 سهم به ارزش 2 ميليارد و 471 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس اوراق بهادار مازندران خريداري و تعداد 156(ادامه)
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به  مجموعه ای تحت عنوان اسکار90  که در زمینه پیش بینی ... پیش بینی،مجوز ارشاد،کسب درآمد میلیونی
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به مجموعه ای تحت عنوان اسکار90 که در زمینه پیش بینی ...(ادامه)
دكتر محمود احمدي نژاد رياست محترم جمهوري در لوح تقديري از همت و تلاش مهندس شفقت استاندار مازندران تقدير و تشكر نمود تقديررياست محترم جمهوري ازاستاندارمازندران
دكتر محمود احمدي نژاد رياست محترم جمهوري در لوح تقديري از همت و تلاش مهندس شفقت استاندار مازندران تقدير و تشكر نمود(ادامه)
طوفان با سرعت ‪ ۱۰۰‬كيلومتر در ساعت استان گيلان را در نورديد
طوفاني با سرعت يكصد كيلومتر در ساعت، روز يكشنبه همراه با ريزش شديد باران استان گيلان را در نورديد و زندگي روزمره مردم را به هم ريخت. (ادامه)
محمد تیموری بی توجهی مسئولان نسبت به ناهنجاریهای مجالس عروسی و عدم نظارت اماکن(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
تبليغ فرقه های انحرافي وهابيت و مسيحيت در استان گلستان وضعيت نگران كننده اي به خود گرفته است و محافل خانگي دربرخي شهرهاي اين استان براي تبليغ مسيحيت و وهابيت تشكيل  و با صرف منابع مالي هنگفت جهت جذب جوانان فعاليت صورت مي گيرد...



فعالیت فرقه های انحرافی در استان گلستان
تبليغ فرقه های انحرافي وهابيت و مسيحيت در استان گلستان وضعيت نگران كننده اي به خود گرفته است و محافل خانگي دربرخي شهرهاي اين استان براي تبليغ مسيحيت و وهابيت تشكيل و با صرف منابع مالي هنگفت جهت جذب جوانان فعاليت صورت مي گيرد... (ادامه)
اولین همایش مدیران روابط عمومی ادارات گیلان
در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اولین همایش مدیران روابط عمومی استان گیلان توسط روابط عمومی استانداری و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان برگزار گردید. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، در این همایش که در محل استانداری گیلان و با حضور مدیران ادارات و سازمانها تشکیل شد، درزی معاون سیاسی (ادامه)
هشدار به مراكز فرهنگي فاقد مجوز در مازندران
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: مؤسسات و مراكز فرهنگي مازندران تا 30 شهريور فرصت دارند تا نسبت به تعطيلي مراكز غير مجاز اقدام كنند در غير اين صورت علاوه بر پلمپ اين مراكز، صاحبان آنها نيز تحت پيگرد قانوني قرار مي‌گيرند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،محمد اسماعيل امامزاده افزود: اين تصميم فرهنگي شامل آموزسگاه‌هاي فرهنگي، كانون‌هاي تبليغاتي (ادامه)
نمايندگی مجلس یا بنگاه كاريابي
نماينده مردم قائم‌شهر،سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي گفت:نماينده مجلس يك بنگاه كاريابي و مسئول مستقيم براي مشكلات عديده مردمي نيست. به گزارش شمال نیوز به نقل از فاس،قربانعلي نعمت‌زاده افزود: متأسفانه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي (ادامه)
اتصال 46 دستگاه اجرايي مازندران به شبكه دولت
هزار نفر از نيروهاي كارآفرين در سطح كشور شناسايي شده اند. به گزارش شمال نیوز،مهندس يدالله طهماسبي مديركل دفتر طرح وبرنامه استانداري مازندران گفت: دولت از كارآفرينان بخش هاي اقتصادي حمايت مي كند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.