.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
140 هزار جویای کار در استان گلستان
رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه‌اي استان گلستان گفت: 140 هزار گلستاني جوياي كار هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، محمدرضا ربيعي، در جمع خبرنگاران افزود: مسئوليت پذيري شرط لازم و ضروري كارآفريني است. (ادامه)
ساخت كارخانه هضم زباله در گيلان
مديركل حفاظت محيط زيست استان گيلان از راه‌اندازي كارخانه هضم زباله توسط كشور كره جنوبي در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،كامران زلفي‌نژاد افزود:اين كارخانه در زميني به مساحت 2500 متر مربع در رودسر احداث مي شود و مورد استفاده(ادامه)
يادواره شهداي امدادگر بسيجي مازندران برگزار مي شود
اولين يادواره ي شهداي امدادگر بسيجي جمعيت هلال احمر استان مازندران روز بيست و نهم شهريورماه سال جاري در سالن اجتماعات جمعيت هلال احمر مازندران واقع در ساري برگزار مي شود. (ادامه)
کشف مشروبات الکلی در یک مجلس عروسی
ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی شهرستان آستارا موفق به کشف 58 عدد قوطی مشروبات الکلی خارجی در یک مجلس عروسی شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی شهرستان آستارا در پی دریافت خبر از امت حزب ا... مبنی بر اینکه در یک مجلس (ادامه)
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: هنوز فرصت مناسبی برای ارزیابی استانداران فراهم نشده است. وی در پاسخ به سوال خبرنگاران  مبنی بر احتمال تغییر برخی استانداران در آینده نزدیک ، گفت... وزیرکشوردرساري:استانداران را ارزیابی نکردیم
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: هنوز فرصت مناسبی برای ارزیابی استانداران فراهم نشده است. وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر احتمال تغییر برخی استانداران در آینده نزدیک ، گفت...(ادامه)
برگزاری جشن عاطفه ها در مازندران
مراسم جشن عاطفه‌‏ها، امسال، در روز پنج‌‏شنبه همزمان با سراسر كشور در استان مازندران با همكاري كميته امداد امام خميني (ره), نيروي مقاومت بسيج, سازمان صدا و سيما و آموزش و پرورش با هدف جمع‌‏آوري هداياي مردم خير و نوع‌‏دوست براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند در آستانه بازگشايي مدارس برگزار شد. 300 پايگاه كميته امداد كمك هاي مردم مازندران در جشن عاطفه ها را جمع آوري کردند. به گزارش شمال نیوز, غلامرضا غلامي, قائم‌‏مقام كميته امداد امام خميني (ره) استان مازندران, گفت: در سال گذشته، مردم خير و نوع‌‏دوستان استان، مقدار 940 ميليون ريال از هداياي نقدي و غيرنقدي خود را جهت كمك به دانش‌‏آموزان، تحويل پايگاه‌‏هاي ستاد احسان و نيكوكاري داده‌‏اند و از اين هدايا 70 درصد آن از طريق آموزش و پرورش در مدارس بين دانش‌‏آموزان نيازمند و مابقي از طريق كميته امداد بين دانش‌‏آموزان تحت حمايت اين نهاد توزيع شد. غلامي گفت: در مراسم جشن عاطفه‌‏هاي امسال، 300 پايگاه ثابت و سيار كميته امداد امام خميني (ره) و تمامي رده‌‏هاي مقاومت بسيج استان و با همكاري صدا و سيما و آموزش و پرورش،هداياي مردمي براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند را جمع آوری کردند. وی گفت: مراسم معنوي جشن عاطفه‌‏هاي امسال با شعار "همه كودكان را فرزندان خود بدانيم" و " با شميم شعبان به انتظار مهر برويم"، براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند جهت حضور در سنگر مقدس تعليم و تربيت همزمان با سراسر كشور در استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
پیشرفت 73 درصدی عملیات اجرایی سد البرز
پيشرفت فيزيكي سد البرز به مرز 73 درصد رسیده است و با اين روند پيشرفت قطعاً این سد در سال 86 آبگيري خواهد شد و يكي از آرزوهاي ديرينه مردم شهرهاي جويبار، قائم شهر، بابل و بابلسر تحقق خواهد يافت. (ادامه)
وزير كشور در ساری:منشاء فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد
وزير كشور با بيان اينكه منشاء و مبداء خلاف و فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد، گفت : تلاش دولت نهم در اين است تدابير و تصميمات ، فساد ساز نباشد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام " مصطفي پورمحمدي " روز پنجشنبه در جمع جامعه روحانيت استان مازندران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري افزود : تلاش مي‌كنيم تا جلوي فساد از مبداء گرفته شود. (ادامه)
بارش باران تابستاني در شهرهای مازندران
مردم ساري پس از دو ماه چشم‌انتظاري امروز شاهد باران تابستاني بودند . اين باران كه بعد از برداشت برنج درمناطق مختلف استان مازندران باريدن گرفت موجب خوشحالي مردم‌, كشاورزان و دامداران شد. (ادامه)
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط  همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود.
شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ... فرماندار دیجیتالی
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود. شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ...(ادامه)
مبادله بیش از یک میلیون سهم در بورس ساری
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد يك ميليون و 472 هزار و 299 سهم به ارزش بيش از 4 ميليارد و 11 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز، در روز سه‌‏‌‏شنبه مورخ 21/6/85 ، تعداد 512 هزار و 248 سهم به ارزش يك ميليارد و 613 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس (ادامه)
به دام افتادن سارقین مسلح در علی آباد کتول
معاون اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي استان گلستان گفت: اعضاي باند چندين فقره سرقت مسلحانه توسط مديريت آگاهي شهرستان علي‌آبادكتول دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
7هزار بازنشسته با يك بيمارستان درمرکزمازندران
عضو هيات مديره كانون بازنشستگان و مستمري بگيران تامين‌‏اجتماعي ساري گفت‌‏: با وجود 7 هزار كارگر بازنشسته در مركز استان مازندران‌‏, تنها درمانگاه حافظ و بيمارستان حكمت به بيمه شدگان و مستمري‌‏بگيران خدمات ارايه مي كنند و امكانات موجود پاسخگوي نياز اعضا نمي باشد . (ادامه)
واگذاري 7 اولويت سيم‌كارت موبایل در مازندران
توزيع اولويت‌هاي 14 تا 20 سيم‌كارت تلفن همراه، از روز 4شنبه 22 شهريور در مازندران آغاز مي‌شود‌. به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي شركت مخابرات استان مازندران، متقاضيان داراي 2 رقم سمت راست فيش ثبت‌نام شماره‌هاي 10، 33 و 42 از روز (ادامه)
میانگین تجهیزات رایانه در مدارس 4 درصداست
سرانه وجود كامپيوتر در مدارس ايران براي هر دانش‌آموز 4 درصد است پدر IT ايران گفت: هم‌اكنون به ازاي هر 100 دانش‌آموز در مدارس كشور 4 كامپيوتر وجود دارد كه قابل مقايسه با جهان روز نيست. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، علي‌اكبر جلالي پيش از ظهر دیروز در همايش علمي و فرهنگي مديران آموزش و پرورش گلستان در گرگان (ادامه)
كشف 445 قبضه سلا‌ح غيرمجاز در گيلا‌ن
قبضه سلاح غيرمجاز در 15 روز گذشته در گيلا‌ن كشف و ضبط شد . به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر،معاون اطلا‌عات فرماندهي انتظامي گيلا‌ن ديروز در رشت گفت: از اين تعداد سلا‌ح غيرمجاز 4 قبضه جنگي و بقيه شكاري است.(ادامه)
راز و رمز تضعیف استاندار مازندران ؟!!(ديدگاه)
(ادامه)
استاندار مازندران : كشاورزي و گردشگری از اولويت توسعه استان است
استاندار مازندران گفت : اقتصاد كشاورزي ، طبيعت گردي ، نانو و بيوتكنولوژي اولويت‌هاي اصلي توسعه استان هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مازندران ، مهندس "ابوطالب شفقت" در جمع كاركنان اين سازمان در ساري افزود : ما بايد شاخصهاي تاثيرگذار در اقتصاد كشاورزي را شناسايي كنيم. (ادامه)
همايش توجيهي انتخابات ويژه فرمانداران گيلان و مازندران
همايش توجيهي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ويژه فرمانداران ، معاونين فرماندار و بخشداران استان‌هاي گيلان و مازندران روز دوشنبه در محل استانداري گيلان در رشت برگزار شد. (ادامه)
کشف 5 هزار ليتر مشروبات الكلي در استان گيلان
معاون اطلاعات پليس گيلان از كشف 4 هزار و 979 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز و 6 هزار و 152 حلقه سي.‌دي مبتذل در مرداد‌ماه سال جاري در گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جواد حسيني افزود: در مرداد امسال، 193 نفر از عاملان و توزيع‌كنندگان اقلام منكراتي شناسايي و دستگير شده و از (ادامه)
هشدار درباره وقوع سیل در مازندران
ستاد حوادث غیر مترقبه مازندران در اطلا‌عیه‌ای درمورد احتمال بروز سیل و جاری شدن سیلا‌ب به خصوص در غرب استان طی روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه این هفته هشدار داد . در این اطلا‌عیه آمده است: تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با نفوذ زبانه پرفشار بر روی سواحل جنوبی خزر از فردا,سه‌شنبه (ادامه)
معرفی رئيس كل دادگستري گلستان
رئيس كل جديد دادگستري استان گلستان در مراسمي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين "سيدابراهيم رئيسي" معاون اول قوه قضائيه معرفي شد. طي حكمي ازسوي آيت‌الله "شاهرودي" رياست قوه قضائيه كشور، "احمدفاضليان" به عنوان رئيس كل جديد دادگستري گلستان انتخاب شده‌است. (ادامه)
مانور ملي تجسس و نجات دريايي بيست ودوم شهريورماه در سواحل منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بهشهر برگزار مي‌شود. 
به گزارش شمال نیوز  به نقل از ایرنا ،مسوول ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه مازندران  گفت : اين مانور با همكاري سازمان بنادر و كشتيراني و ستاد حوادث برگزاری مانور ملي تجسس و نجات دريايي در بندر اميرآباد بهشهر
مانور ملي تجسس و نجات دريايي بيست ودوم شهريورماه در سواحل منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بهشهر برگزار مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،مسوول ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه مازندران گفت : اين مانور با همكاري سازمان بنادر و كشتيراني و ستاد حوادث (ادامه)
7 کشته در تصادف امروز محور جنگل گلستان
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در مسير بوستان ملي گلستان واقع در بخش گاليكش شهرستان مينودشت هفت نفر كشته شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه صبح امروز در بوستان ملي گلستان در اثر برخورد يك دستگاه پژوي ‪ ۴۰۵‬با يك دستگاه اتوبوس رخ داده است. (ادامه)
دستگیری آدم رباي سمناني در سوادكوه
يك آدم ربا كه پسربچه چهارساله‌اي را در سمنان ربوده بود با تلاش پليس مازندران در شهرستان سوادكوه دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني پليس مازندران، فردي به نام "عزيزالله - ن" با مراجعه به اداره آگاهي استان سمنان مدعي شد كه پسر (ادامه)
زیر آب سوادکوه، قربانگاه 2 مرد و یک زن
دست کم سه نفر بر اثر برخورد خونبار چند خودروی سواری در مازنداران، جان باختند و چهار مسافر به شدت زخمی شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از هموطن سلام ،این فاجعه، دیروز در محور ورودی شهرستان زیر آب مازندران (ادامه)
بازدید استاندار مازندران از پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری
مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولین، از روند پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری بازدید کردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در این بازدید مهندس محمد قنبرپور شهردار ساری از چگونگی روند پیشرفت این پروژه گزارش کاملی ارائه کرد.(ادامه)
در 3 روز گذشته 22 نفر درسواحل مازندران غرق شدند
براساس این گزارش، 3 نفر در روز پنج شنبه 16 شهریور در آبهای ساحلی محمود آباد , بابلسر و نوشهر 11 , نفر در روز جمعه در سواحل دریای محمودآباد , بابلسر , نوشهر, رامسر , جویبار(ادامه)
مراسم ازدواج پريسا اشترك (4 ساله) با پسر عمه اش شهرام بلقدر (4 ساله) در ميان بهت و ناباوري مردم نگين شهر  استان گلستان برگزار شد.مادر داماد ... ازدواج كوچكترين عروس و داماد كشور در استان گلستان
مراسم ازدواج پريسا اشترك (4 ساله) با پسر عمه اش شهرام بلقدر (4 ساله) در ميان بهت و ناباوري مردم نگين شهر استان گلستان برگزار شد.مادر داماد ...(ادامه)
مأمور ناجا پيشنهاد رشوه يك قاچاقچي را رد کرد
فرمانده نيروي انتظامي آستارا از رد پيشنهاد رشوه قاچاقچي آرد، از سوي مأمور وظيفه‌شناس نيروي انتظامي آستارا خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،مهدي شهيدي افزود: يك وانت به شماره پلاك اردبيل 77 كه از مسير آستارا به اردبيل در حركت بود، مورد ظن مأموران (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.