.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ثبت نام بیش از ۲۲ هزار زائر مازندرانی برای عزیمت به کربلا
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران از ثبت نام ۲۲ هزار و ۷۱۶ نفر برای سفر زیارتی کربلا خبر داد.(ادامه)
وزیر علوم وارد مازندران شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای سفری دو روزه صبح امروز مازندران شد.(ادامه)
تداوم افزایش نسبی دما در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز دوشنبه ۲۵ شهریورماه، صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۶/۲۵ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۶/۲۵
قیمت دلار امروز ۲۵ شهریور به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید(ادامه)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: آنچه که در صلاحیت مرکز استان است شامل ۱۱ نفر می‌شود و اتهام سایر افراد که در صلاحیت مرکز استان نیست به تهران فرستاده شده است..... برخورد با مقصران سیل استان کلستان به کجا رسید؟
شمال نیوز : وی تصریح کرد: آنچه که در صلاحیت مرکز استان است شامل ۱۱ نفر می‌شود و اتهام سایر افراد که در صلاحیت مرکز استان نیست به تهران فرستاده شده است.....(ادامه)
ماشین عروس متفاوت زوج عراقی سوژه شد! +تصاویر
یک زوج جوان در شهر سلیمانیه عراق شروع زندگی خود را با کشت نهال آغاز کردند.این زوج با هدف توجه عمومی به محیط زیست و حفاظت از طبیعت به جای ماشین عروس از یک دوچرخه استفاده کردند.ده‌ها دوچرخه سوار نیز این زوج جوان را در خیابان‌های سلیمانیه دنبال کردند. (ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی دوشنبه ۲۵ شهریور
(ادامه)
شمال نیوز :  تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه نخست بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت و با دریافت دوگل بازنده به رختکن رفتند..... شکست پر گل نساجی در دیدار با سایپا + حاشیه ها
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه نخست بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت و با دریافت دوگل بازنده به رختکن رفتند.....(ادامه)
زمان واریز یارانه شهریورماه
یکصدو سومین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار روز سه شنبه هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مهدی رازجویان در نشست کمیسیون مدیریت ایمنی و اجرایی حمل و نقل مازندران گفت: ثبت نام خودروهای سرویس مدارس نیز باید از طریق سامانه سپند و پس از دریافت کد برچسب انجام شود..... سرویس مدارس مازندران ؛ خودروهای مدل قبل از 94 ممنوع
شمال نیوز : مهدی رازجویان در نشست کمیسیون مدیریت ایمنی و اجرایی حمل و نقل مازندران گفت: ثبت نام خودروهای سرویس مدارس نیز باید از طریق سامانه سپند و پس از دریافت کد برچسب انجام شود.....(ادامه)
مهمترین ویژگی بیماری «صرع» چیست؟
متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه علت دقیق بروز بیماری صرع مشخص نیست،گفت: افراد دچار بیماری صرع با مصرف دارو می‌توانند ازدواج کرده و زندگی معمولی داشته باشند.(ادامه)
عکس/جدال جذاب سایپا و نساجی
تصاویر دیدار جذاب و پرگل سایپا و نساجی را مشاهده کنید.(ادامه)
زمان برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده دختر وزیر اسبق
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت امروز برگزار می شود.(ادامه)
موافقت اعضای شورای شهر کیاسر با استعفای محمدنژاد/ رایزنی برای انتخاب شهردار جدید کیاسر
رئیس شورای شهر کیاسر از موافقت اعضای این شورا با استعفا محمدنژاد خبر داد و گفت: سرپرست شهرداری کیاسر منصوب شد.(ادامه)
عکس/ جدول لیگ برتر پس از تساوی استقلال
تیم فوتبال استقلال در هفته سوم از نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال میهمان نفت مسجدسلیمان بود که در آخر با نتیجه 1 بر 1 متوقف شد تا بدون بازی برده به استقبال دربی برود.(ادامه)
خودرو پورشه با روکش طلا با نام ایران +عکس
تصویری از یک خودرو پورشه لاکچری با روکش طلا درخیابان های لس آنجلس را مشاهده می کنیدجالب اینکه بر روی پلاک این خودرو نام ایران نوشته شده است.دلیل این موضوع مشخص نیست اما با وجود ایرانی های زیادی که در این شهر آمریکا وجود دارند شاید یکی از هموطنان متمول مقیم این شهر صاحب این خودرو باشد. (ادامه)
بازداشت اراذل عربده کش در بابل
اوباش سابقه دار و عربده کش در عملیات ضربتی و مقتدرانه پلیس در شهرستان بابل دستگیر شد.(ادامه)
نرخ خودرو در بازار امروز ۲۴ شهریور/ کاهش قیمت برخی خودروها
امروز سمند EF۷ حدود ۷۰۰ هزار تومان از ارزش خود را در بازار از دست داده و روی مرز ۸۰ میلیون تومان قرار گرفته. در طرف مقابل سمند LX امروز در بازار سر جایش ایستاده و همچنان ۷۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت مصوب کارخانه برای این محصول حدود شش میلیون تومان کمتر، یعنی ۶۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. امروز پراید ۱۳۱ در بازار ۴۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که تقریبا پنج میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب ۳۷ میلیونی است. پراید ۱۱۱ در بازار ۴۷ میلیون تومان و پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ در بازار ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
اینستاگرام صفحه دختر سردار سلیمانی که به تازگی نسبت به اهانت‌های صورت‌گرفته در قبال سیدالشهداء(ع) اعتراض کرده بود، مسدود کرد. اینستاگرام صفحه دختر سردار سلیمانی را مسدود کرد!
اینستاگرام صفحه دختر سردار سلیمانی که به تازگی نسبت به اهانت‌های صورت‌گرفته در قبال سیدالشهداء(ع) اعتراض کرده بود، مسدود کرد.(ادامه)
تاجگردون می گوید: می دانم که در آن مقطع انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ خیلی‌ها تماس می‌گرفتند و می‌خواستند تا به آقای خاتمی اطلاع داده شود که آرای روحانی بالاتر است و آقای عارف رای لازم را کسب نخواهد کرد. سه جمله‌ طلایی که حسن روحانی را در سال ۹۲ رئیس‌جمهور کرد
تاجگردون می گوید: می دانم که در آن مقطع انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ خیلی‌ها تماس می‌گرفتند و می‌خواستند تا به آقای خاتمی اطلاع داده شود که آرای روحانی بالاتر است و آقای عارف رای لازم را کسب نخواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: موضوع برنج و واردات آن مدت هاست به بحث روز تبدیل شده و با توجه به اینکه هنوز برنج ایرانی در انبارهای داخلی دپو شده اند برخی از افراد اصرار به واردات برنج دارند و برای رسیدن به اهداف خود دست به دامن معاون اول ریاست جمهوری شده اند. معاون وزیر صمت خطاب به معاون وزیر کشاورزی: نگذارید برنج‌ها در بنادر خراب شود
شمال نیوز: موضوع برنج و واردات آن مدت هاست به بحث روز تبدیل شده و با توجه به اینکه هنوز برنج ایرانی در انبارهای داخلی دپو شده اند برخی از افراد اصرار به واردات برنج دارند و برای رسیدن به اهداف خود دست به دامن معاون اول ریاست جمهوری شده اند.(ادامه)
پیکر مرحوم اسدالله عسگراولادی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح یکشنبه در مسجد فرشته تهران برگزار شد. (ادامه)
صف آش نذری محرم اردوغان در ترکیه + عکس
به مناسبت ماه محرم از سوی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، آش عاشوره در استانبول، آنکارا، ازمیر، ریزه، آنتالیا، ارزروم و دیاربکر بین شهروندان این کشور توزیع شد.(ادامه)
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است. ۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.(ادامه)
بعد از ژن خوب نوبت زن خوب شد؟
وزارت تعاون یکی از ملک‌های دولتی موجود در تهران را به مدت ۳۰ سال به یک بنیاد خیریه واگذار کرده که در میان مدیران این بنیاد خیریه، نام چند نفر از همسران مسئولان مشهور اجرایی هم مشاهده می‌شود. (ادامه)
"نماینده‌ای که برای ورود به مجلس میلیاردی هزینه کرد، در یک روز ۱۲۰ و چند میلیارد تومان برای چند نفر از اقوام خود وام گرفت". وام یک‌روزه ۱۲۰ میلیارد تومانی یک نماینده برای اقوام
"نماینده‌ای که برای ورود به مجلس میلیاردی هزینه کرد، در یک روز ۱۲۰ و چند میلیارد تومان برای چند نفر از اقوام خود وام گرفت".(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روایتی از اتمام حجت رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی درباره مبارزه با فساد مطرح کرد. رئیسی با روحانی اتمام حجت کرد + جزئیات
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روایتی از اتمام حجت رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی درباره مبارزه با فساد مطرح کرد.(ادامه)
حذف چهار صفر در یک ساندویچی +عکس
تصویری از قیمت غذاهای یک ساندویچی که در آن صفر از قیمت‌ها حذف شده است.(ادامه)
بارها شاهد بوده‌ایم که نمایندگان مجلس طرحی را با بیش از 150 امضاء به صحن علنی برده‌اند اما در روز رای‌گیری کمتر از 100 نفر به طرح رای داده‌اند. این یک تراژدی است که لیست امضاء کنندگان یک طرح با متن کامل آن باید انتشار عمومی پیدا نکند و بعدا مسیر رایزنی درون مجلس پیرامون آن و رای‌های نهایی منتشر نشود. در چنین شرایطی برخی از نمایندگان قدرت‌طلب خوب می‌دانند که چه فرصت‌ها و دستاوردهای همراه با فسادی را می‌توانند کسب کنند. چرا شفاف شدن آراء نمایندگان در مجلس از نان شب هم واجب تر است؟ / 8 نکته ای که باید در مورد هر نماینده شفاف شود(خبر)
بارها شاهد بوده‌ایم که نمایندگان مجلس طرحی را با بیش از 150 امضاء به صحن علنی برده‌اند اما در روز رای‌گیری کمتر از 100 نفر به طرح رای داده‌اند. این یک تراژدی است که لیست امضاء کنندگان یک طرح با متن کامل آن باید انتشار عمومی پیدا نکند و بعدا مسیر رایزنی درون مجلس پیرامون آن و رای‌های نهایی منتشر نشود. در چنین شرایطی برخی از نمایندگان قدرت‌طلب خوب می‌دانند که چه فرصت‌ها و دستاوردهای همراه با فسادی را می‌توانند کسب کنند. (ادامه)
عکس/ چه کسی بر پیکر عسگراولادی نماز خواند؟
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.