.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
واکنش میراسماعیلی به تعلیق جودوی ایران
رئیس فدراسیون جودو گفت: برای حل این موضوع دیپلماسی خودمان را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهیم داشت.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جاده چالوس و هراز از فردا یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها، محدودیت های تردد از دیروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه، در جاده‌های استان اعمال شد.(ادامه)
مداح معروف جوان در بستر بیماری +عکس
یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از کسالت حال مداح معروف اهل بیت، حاج میثم مطیعی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : استاد دانشگاه تهران معتقد است : «این رتبه‌ها نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد، خیلی از دانشگاه‌ها هدف دارند که در رتبه‌بندی وضعیتشان بهتر شود و روش‌هایی برای این‌ کار پیدا کرده‌اند و به نوعی سیستم را دور می‌زنند. برای مثال برخی دانشگاه‌ها مقاله‌های یکدیگر را ارجاع می‌دهند تا رتبه‌شان بیشتر شود.».... آیا دانشگاه نوشیروانی واقعا از دانشگاه آکسفورد جلو زد ؟! + دیدگاه مسئولان دانشگاه و منتقدان
شمال نیوز : استاد دانشگاه تهران معتقد است : «این رتبه‌ها نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد، خیلی از دانشگاه‌ها هدف دارند که در رتبه‌بندی وضعیتشان بهتر شود و روش‌هایی برای این‌ کار پیدا کرده‌اند و به نوعی سیستم را دور می‌زنند. برای مثال برخی دانشگاه‌ها مقاله‌های یکدیگر را ارجاع می‌دهند تا رتبه‌شان بیشتر شود.»....(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۸ شهریور
(ادامه)
عکس/ کار غیرمتعارف نوید محمدزاده خبرساز شد
عکسی که نوید محمدزاده با سیگار در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
بیرانوند: خنده‌دار نیست در ۲۶ سالگی خداحافظی کنم؟
گلر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:. ما در بازی با نفت برد خوبی داشتیم، دیروز هم ریکاوری و یک بازی دوستانه داشتیم.(ادامه)
آیت‌الکرسی به خط شهریار +عکس
شهریار از سال ۳۴ به کتابت قرآن کریم روی آورد. از جمله اوراق به یادگار مانده از او، بخش‌هایی از سوره مائده، بخش‌هایی از سوره قلم و آیت‌الکرسی است.(ادامه)
عدم تاثیر فواید چای سبز با مصرف همزمان با آهن
چای سبز یک آنتی اکسیدان قوی است اما محققان دریافتند مصرف این نوشیدنی سالم همراه با آهن رژیمی موجب کاهش خواص آن می شود.(ادامه)
قضات مازندران برای تحقق عدالت عزمشان را جزم کرده اند
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: قضات استان در راه تحقق عدالت و مبارزه با انواع ظلم و فساد و احقاق حق و حقیقت عزمشان را جزم کرده اند.(ادامه)
۲.۸ میلیون مازندرانی کاربر اینترنت هستند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران ضریب نفوذ اینترنت در استان را ۸۴ درصد اعلام کرد و گفت: دو میلیون و ۸۱۴ هزار نفر در استان کاربر اینترنت هستند. (ادامه)
برخورد عجیب خودروی آمریکایی با کوه در جاده چالوس +عکس
تصادف در جاده کرج - چالوس 4 مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
پیش بینی هوای نیمه ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای استان در بیست و هشتمین روز شهریورماه، صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
 استاندار مازندران گفت : روند احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری نباید به‌هیچ وجه متوقف شود و پیگیری‌های ملی با جدیت از سوی استان دنبال می‌شود. استاندار: ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری به‌هیچ وجه نباید متوقف شود
استاندار مازندران گفت : روند احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری نباید به‌هیچ وجه متوقف شود و پیگیری‌های ملی با جدیت از سوی استان دنبال می‌شود.(ادامه)
رئیس نظام صنفی کشاورزی استان مازندران با باشاره به برداشت برنج و کاهش قیمت این محصول در محل تولید گفت: بهترین برنج کیفی در مازندران ۱۷ هزار تومان نیز خریدار ندارد اما در تهران ۲۴ تا ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود چرا برنج ۱۷ هزار تومانی شمال در تهران ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود؟
رئیس نظام صنفی کشاورزی استان مازندران با باشاره به برداشت برنج و کاهش قیمت این محصول در محل تولید گفت: بهترین برنج کیفی در مازندران ۱۷ هزار تومان نیز خریدار ندارد اما در تهران ۲۴ تا ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود(ادامه)
شهروند ساری سوهان قم را شکست داد
در این دیدار مراد ناظری،علی اسعدی و پژمان بهادیوند و محمد بیضایی نژاد و ناصر اطمینان گلزنی کردند.(ادامه)
تصویری از تبلت جدید اپل به نام «آی پد پرو»
تصویری از تبلت «آی پد پرو» فاش شده که در آن بدنه بزرگ با تنظیمات ۳ تایی دوربین مانند آیفون ۱۱ پرو دیده می‌شود.(ادامه)
شمارش آراء در بیست‌ودومین انتخابات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد دو جبهه راست و چپ رقابتی بسیار نزدیک دارند و نقش حزب «اسرائیل بیتنو» به ریاست «آویگدور لیبرمن» برای تشکیل دولت بسیار مهم شده است. آخرین نتایج از انتخابات رژیم اسرائیل / چه کسی شانس تشکیل کابینه دارد؟
شمارش آراء در بیست‌ودومین انتخابات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد دو جبهه راست و چپ رقابتی بسیار نزدیک دارند و نقش حزب «اسرائیل بیتنو» به ریاست «آویگدور لیبرمن» برای تشکیل دولت بسیار مهم شده است.(ادامه)
نحوه بخشش اضافه خدمت سربازی
درباره چگونگی بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازی بیشتر بدانید.(ادامه)
مراسم ترحیم اسدالله عسگراولادی
مراسم ترحیم اسدالله عسگراولادی عضو فقید اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و شورای مرکزی حزب موتلفه بعدازظهر سه شنبه ۲۶ شهریورماه در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد. (ادامه)
قیمت خودروهای شاسی‌بلند در بازار
اقتصاد آنلاین قیمت روز انواع خودروهای کارکرده شاسی بلند در سطح بازار پایتخت را طی شهریور ماه ۹۸ منتشر کرده است. (ادامه)

رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتی رابرت اوبراین را به عنوان مشاور امنیت ملی دولت خود معرفی کرد. ترامپ جایگزین بولتون را معرفی کرد
رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتی رابرت اوبراین را به عنوان مشاور امنیت ملی دولت خود معرفی کرد.(ادامه)
در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزار‌ها و وسایل و از تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این گونه عظمت و جلوه می‌دهد و در واقع آن را به عنوان یک آیت عظما و نشانه‌ای بزرگ از پیروزی نهایی جبهه حرکت حسینی بر جبهه کفر و استکبار به نمایش می‌گذارد. راهپیمایی عظیم اربعین، نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است/اربعین جهانی شد، جهانی‌تر هم خواهد شد/ملت بزرگ عراق می‌تواند خود را به اوج عزت برساند(خبر)
در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزار‌ها و وسایل و از تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این گونه عظمت و جلوه می‌دهد و در واقع آن را به عنوان یک آیت عظما و نشانه‌ای بزرگ از پیروزی نهایی جبهه حرکت حسینی بر جبهه کفر و استکبار به نمایش می‌گذارد. (ادامه)
با حکم رئیس‌جمهور، محمدحسین ایمانی خوشخو، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ و رئیس پارک ملی علوم، فناوری و صنایع نرم فرهنگی و آقایان محمدصادق خرازی و غلامحسین شافعی به عضویت «شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری» منصوب شدند. سه عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شدند
با حکم رئیس‌جمهور، محمدحسین ایمانی خوشخو، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ و رئیس پارک ملی علوم، فناوری و صنایع نرم فرهنگی و آقایان محمدصادق خرازی و غلامحسین شافعی به عضویت «شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری» منصوب شدند.(ادامه)
فدراسیون جودوی ایران تعلیق شد!
با اعلام رسمی فدراسیون جهانی جودو، تمام فعالیت‌های فدراسیون جودوی ایران به حالت تعلیق درآمد.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالرضا رحمانی فضلی ، دقایقی پیش ، حکم « عباس رجبی بیجارینه » را به عنوان شهردار ساری مرکز استان مازندران ابلاغ کرد ..... فوری / عباس رجبی رسما شهردار ساری شد + تصویر حکم وزیر کشور
شمال نیوز : عبدالرضا رحمانی فضلی ، دقایقی پیش ، حکم « عباس رجبی بیجارینه » را به عنوان شهردار ساری مرکز استان مازندران ابلاغ کرد .....(ادامه)
عکس/ ناخن های لاک زده دختر نعمت زاده در دادگاه!
شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صنایع که با چادر در دادگاهش حاضر شده بود فراموش کرد تا کاشت ناخن هایش را از دید دوربین ها پنهان کند!(ادامه)
خودکشی مرد ۲۹ ساله در قائمشهر
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از خودکشی مرد ۲۹ ساله به علت نامعلومی در قائمشهر خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.