.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
برداشت گل گاو زبان در دهستان استخر پشت شهرستان نکا
(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال وارد تهران شد+عکس
مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان وارد تهران شد.(ادامه)
همسر جی لوید ساموئل، هافبک سابق و فقید استقلال متن عجیبی در اینستاگرام خودش منتشر کرده. متن عجیبی که همسر ساموئل فقید منتشر کرد: همسرم زنده است!/ عکس
همسر جی لوید ساموئل، هافبک سابق و فقید استقلال متن عجیبی در اینستاگرام خودش منتشر کرده.(ادامه)
عکس / مهدی طارمی به شایعات نقل و انتقالاتی دامن زد!
ورزش 11: لژیونر فوتبال ایران استوری جدیدی منتشر کرده است.(ادامه)
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه مذاکره سم است؛ جنگ هم نمی‌شود، تاکید کردند: گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد. جنگ نمی‌شود، مذاکره سم است/ گزینه قطعی ملت ایران مقاومت درمقابل آمریکاست/ هیچکس در عقلای ما دنبال مذاکره نیست/ هیچ‌کس نباید از هیبت ظاهری آمریکا بترسد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه مذاکره سم است؛ جنگ هم نمی‌شود، تاکید کردند: گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: کلیات طرح استانی شدن انتخابات قابل قبول است اما شیوه های اجرایی آن ابهاماتی دارد.



کلیات استانی شدن انتخابات قابل قبول است/ رسیدگی هنوز ادامه دارد
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: کلیات طرح استانی شدن انتخابات قابل قبول است اما شیوه های اجرایی آن ابهاماتی دارد. (ادامه)
عکس/ سردار سلیمانی، محسن هاشمی و ابراهیم حاتمی کیا در یک قاب
عصر امروز کارگزاران و مسئولان نظام و برخی چهر های فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
کسانی که با قیمت‌های بالا خودرو خریدند منتظر زیان باشند
(ادامه)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است. حرف و حدیث های جدید در مورد احتمال تغییر قانون اساسی / حسن روحانی آخرین رئیس‌جمهور؛ شایعه به واقعیت نزدیک می‌شود؟(خبر)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر قرار باشد استان مازندران غربی شکل بگیرد، باید شهرستان رودسر از استان گیلان به همراه شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر و نور و رویان از استان مازندران جدا شوند و با مرکزیت تنکابن این استان را تشکیل دهند..... حکایت استان‌های در صف ؛ از « اصفهان شمالی » تا « مازندران غربی » !!!
شمال نیوز : اگر قرار باشد استان مازندران غربی شکل بگیرد، باید شهرستان رودسر از استان گیلان به همراه شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر و نور و رویان از استان مازندران جدا شوند و با مرکزیت تنکابن این استان را تشکیل دهند.....(ادامه)
یک تصادف در میاندرود ۵ مصدوم و یک کشته داشت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و ۵ مصدوم در شهرستان میاندرود خبر داد.(ادامه)
قیمت طلا،دلار، سکه و انواع ارز امروز ۹۸/۰۲/۲۴
(ادامه)
شمال نیوز : تغییرات دستگاه قضا به مازندران رسید و زمزمه‌های یک ماه اخیر مبنی بر تغییر رئیس کل دادگستری مازندران صورت پذیرفت .
.... رئیس کل جدید دادگستری استان مازندران منصوب شد
شمال نیوز : تغییرات دستگاه قضا به مازندران رسید و زمزمه‌های یک ماه اخیر مبنی بر تغییر رئیس کل دادگستری مازندران صورت پذیرفت . ....(ادامه)
هادی رضوی: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو
هادی رضوی گفت: متاسفانه در دادگاه و رسانه‌ها من را داماد شریعتمداری معرفی می‌کنند. من داماد نتانیاهو که نیستم. داماد شریعتمداری هستم و می‌خواهم در این دادگاه بدون فضاسازی سیاسی و اینکه داماد فردی معرفی شوم، به پرونده رسیدگی شود.(ادامه)
حکم حسین هدایتی صادر شد
قاضی مسعودی مقام در ابتدای جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان پرونده بانک سرمایه گفت: در این جلسه به اتهامات ۲۱ نفر از ارکان اعتباری بانک سرمایه و ۸ نفر از مدیران این بانک رسیدگی می‌شود.(ادامه)
کوچک زاده: خبر اخراج خود را در فضای مجازی دیده ام
سرپرست نساجی مازندران خبر اخراج رسمی خود را رد کرد و گفت در فضای مجازی اخراجم از نساجی اعلام شده است که از آن بی خبرم.(ادامه)
بلایی که افسردگی بر سر مغز می‌آورد
نتایج یک تحقیق این حدس را تقویت کرده‌ است که افسردگی باعث تغییر ساختار مغز می‌شود.(ادامه)
رابطه گریپ فروت و داروی تیروئید
لووتیروکسین باید تنها به همراه آب و با معده خالی به عنوان نخستین کاری که هنگام صبح انجام می دهید، مصرف شود و یک ساعت پس از آن نیز از مصرف هر گونه ماده غذایی و نوشیدنی پرهیز شود.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی خبر تصویب سه منطقه از مازندران ، به عنوان مناطق آزاد استان منتشر شده است که پیش از این با ررکودی چندی ماهه مواجه بوده است..... پرونده ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران دوباره به جریان افتاد
شمال نیوز : در حالی خبر تصویب سه منطقه از مازندران ، به عنوان مناطق آزاد استان منتشر شده است که پیش از این با ررکودی چندی ماهه مواجه بوده است.....(ادامه)
شاعری: موافق طرح تحقیق و تفحص از محیط زیست هستم
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: موافق طرح تحقیق و تفحص از محیط زیست بودم و هستم.(ادامه)
بنای تاریخی شاتر گنبد در شهر ساری
در منطقه بالادزای شهر ساری بنایی به نام شاطر گنبد که مربوط به شده ۹ هجری قمری است، واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۶۴ با شماره ثبت ۱۶۷۰ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.(ادامه)
احتمال جدایی بازیکن پرسپولیس جدی‌تر شد
مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند هافبک عراقی این تیم فصل بعد هم ماندنی است اما اخبار و شایعات، احتمال جدایی این بازیکن را تایید می‌کند. (ادامه)
حضور دایی در تراکتورسازی جدی‌تر شد
گفته می‌شود محتمل‌ترین گزینه به نیمکت تراکتورسازی تبریز علی دایی است. (ادامه)
گزارش فرماندار از روند بازسازی آثار تخریبی سیل اخیر در قائم‌شهر
فرماندار قائم‌شهر گفت: کار ساخت پل بالارستم در مراحل آخر کار قرار دارد و اداره راه در حال حاضر روی دیوارهای برگشتی آن کار می‌کند و امیدواریم بتوانیم برای هفته آینده از روی پل عبور کنیم و مشکلات مردم منطقه حل شود.(ادامه)
تصویری از مسجد وزیرخان لاهور
مسجد وزیر خان مسجد قرن هفدهی واقع در شهر لاهور، مرکز استان پنجاب در پاکستان است که در ادامه تصویری از آن را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
۲ شرط ایران برای ابقای برجام
بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد ایران در تماس با مقامات اروپایی، صادرات ۱.۵ میلیون بشکه در روز نفت و دسترسی کامل به دلارهای نفتی خود را به عنوان دو شرط باقی ماندن در برجام تعیین کرده است.(ادامه)
پایش الکترونیکی «گوزن زرد» در پناهگاه دشت ناز ساری
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از اجرای پایش الکترونیکی گوزن زرد برای اولین بار در زیستگاه حیات وحش دشت ناز ساری خبر داد.(ادامه)
عکس/ جدول برترین گلزنان لیگ برتر
کی روش استنلی مهاجم تیم فوتبال سپاهان با زدن 15 گل در صدر جدول رده بندی برترین گلزنان هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر قرار دارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.