.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مظفری: پنالتی پرسپولیس درست بود؛ پنالتی پدیده اشتباه مسلم داور/ گل استقلال به نظر سالم می‌آمد
کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی پرسپولیس کاملا درست بود ولی پنالتی پدیده با اشتباه مسلم داور اعلام شد.(ادامه)
عراقچی: آمریکایی‌ها شماره تلفن ما را دارند
مواضع اروپا پسندیده نبوده و دوستان (در داخل کشور) در جهت برداشتن فشار از روی دوش اروپا حرکت نکنند؛ زیرا باید این فشار بر روی کشور‌های اروپایی وجود باشد و علاوه بر این، پذیرش پناهندگان یک مسولیت بین المللی است و به همین دلیل هم کمیساری عالی پناهندگان در سازمان ملل ایجاد شده است، ولی مشارکت کشور‌های اروپایی در قبال هزینه کردن برای پناهندگان در کشور‌های دیگر را با ایران مقایسه کنید. (ادامه)
عکس/ سفره افطار جالب هوادار پرسپولیس
در حاشیه دیدار پرسپولیس و ماشین سازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ سفره افطار جالب هوادار پرسپولیس قبل از شروع بازی را مشاهده می کنید.(ادامه)
معرفی اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی بابلسر
اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان بابلسر انتخاب شدند.(ادامه)
نیازآذری :طرح پنجره واحد در چرخه خدمات اداری اجرا نشد
نماینده مردم بابل در مجلس از دولت خواست زمان بندی و فرآیند خدمات اداری و بانکی را استاندارد و هوشمند کند و و از عدم اجرای طرح پنجره واحد در چرخه خدمات اداری انتقاد کرد.(ادامه)
برداشت گل محمدی از مزارع مازندران
برداشت گل محمدی در روستای «الله رودبار» از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده است .(ادامه)
شاعری: اراده انقلابی راهکار برون‌رفت از بن بست برجام است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدعهدی آمریکا و موضع غیرسازنده و منفعلانه اروپا در برجام، گفت: اراده انقلابی راهکار برون‌رفت از بن‌بست برجام است.(ادامه)
فرهاد مجیدی اخراج شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل اعتراض به تیم داوری از کنار زمین اخراج شد.(ادامه)
نکات تغذیه‌ای برای افطار
داشتن تغذیه مناسب در ماه رمضان اهمیت زیادی دارد و رعایت نکات تغذیه‌ای می‌تواند به روزه‌داری کمک کند.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه مازندران
(ادامه)
نامه ۳۱ استاندارسابق درباره وضعیت تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی
(ادامه)
عکس: امامزاده صالح در دهه ۴۰
تصویری از بقعه امام‌زاده صالح شمیران در دهه 1340 که توسط رولف بنی، عکاس نامدار کانادایی به ثبت رسیده است. (ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی یکشنبه 22 اردیبهشت
(ادامه)
عکس/ پرچم‌های خاص در آبادان!
در حاشیه دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان، دو پرچم خاص در دست یک هوادار آبادانی قرار دارد(ادامه)
شالیکاری در ترکیه +عکس
تصویری از یک کشاورز شالیکار در ترکیه را در ادامه مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.».... از ماجرای رفتن احمد توکلی با وانت از بهشهر به تهران تا حضور عصا بدست در افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهور
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.»....(ادامه)
قیمت روز خودرو‌های داخلی در بازار + جدول
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ صحنه‌ای زشت در ورزشگاه آبادان
پرتاب اشیا منفجره در حاشیه دیدارهای فوتبال، رفتاری خلاف جوانمردی و خطرناک به شمار می‌رود که در دیدار صنعت نفت و استقلال تهران در ورزشگاه آبادان روی داد(ادامه)
عکس/ پرسپولیسی که کسی دوستش ندارد!
ماریو بودیمیر، مهاجم پرسپولیس که عملکردش موجب انتقاد بسیاری شده است(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ‌برتر، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار هم رفتند..... « نساجی » فاتح دربی شمالی / سپیدرود یک- نساجی مازندران ۳
شمال نیوز: دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ‌برتر، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار هم رفتند.....(ادامه)
بهشتی‌پور: سرانجام مذاکره دوباره با آمریکا هم مثل برجام خواهد شد/ اگر غربی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند، گام دوم اجرایی می‌شود/ مشکلات اقتصادی را به سیاست خارجی گره نزنیم اظهارات دونالد ترامپ تنها تبلیغاتی است/ باید از ظرفیت‌های داخلی و تولید برای حل مشکل اقتصادی استفاده کرد (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بحث دیگری که در نخستین روز هفته از دید رسانه‌ها غافل نماند، افطاری پرحاشیه محمدرضا باهنر بود. .... ماجرای قهر ناطق نوری از افطاری باهنر چه بود ؟
شمال نیوز : بحث دیگری که در نخستین روز هفته از دید رسانه‌ها غافل نماند، افطاری پرحاشیه محمدرضا باهنر بود. ....(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود : در این راستا برنامه ریزی های لازم برای حضور اساتید و متخصصان دانشگاه پواتیه جهت استفاده از امکانات و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و انجام همکاری ها و پروژه های مشترک نیز در دستور کار قرار گرفته است ..... توسعه همکاری های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه پواتیه فرانسه
شمال نیوز : وی افزود : در این راستا برنامه ریزی های لازم برای حضور اساتید و متخصصان دانشگاه پواتیه جهت استفاده از امکانات و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و انجام همکاری ها و پروژه های مشترک نیز در دستور کار قرار گرفته است .....(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهترین فرد برای مدیریت شهرداری مرکز استان امری ضروری است، گفت: دخالتی در انتخاب شهردار ساری نداشته و ندارم. دخالتی در انتخاب شهردار ساری نداشته و ندارم
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهترین فرد برای مدیریت شهرداری مرکز استان امری ضروری است، گفت: دخالتی در انتخاب شهردار ساری نداشته و ندارم.(ادامه)
جمعی از فعالان سیاسی با رئیس‌جمهور دیدار کردند
جمعی از فعالان سیاسی عصر امروز با حسن روحانی دیدار کردند.(ادامه)
بانوی بودایی از کشور تایلند با اقرار شهادتین در حرم مطهر رضوی مسلمان شد و نام مریم را برای خود برگزید. اقدام زن بودایی در حرم امام رضا(ع) سوژه رسانه ها شد+ عکس
بانوی بودایی از کشور تایلند با اقرار شهادتین در حرم مطهر رضوی مسلمان شد و نام مریم را برای خود برگزید.(ادامه)
«محمدابراهیم سلطانی‌فر» کارگردان فیلم مطرح «تویی که نمی‌شناختمت» است. نگارش فیلم‌نامه اولیه سریال مختارنامه با نام «توربین» هم از دیگر سوابق وی در عرصه تلویزیون است. کارگردان معروف ایرانی درگذشت+ عکس
«محمدابراهیم سلطانی‌فر» کارگردان فیلم مطرح «تویی که نمی‌شناختمت» است. نگارش فیلم‌نامه اولیه سریال مختارنامه با نام «توربین» هم از دیگر سوابق وی در عرصه تلویزیون است.(ادامه)
شمال نیوز : حالا دیگر گزینه ها حول محور دوگانه فرزانه و یوسفی دور می زند . به عبارتی دیگر عبدالحمید فرزانه از بدنه شهرداری و کوروش یوسفی هم از جرگه شورایی ها وارد گود رقابت شدند ..... انتخاب شهردار ساری وارد مرحله جدید شد / فرزانه و یوسفی در فینال
شمال نیوز : حالا دیگر گزینه ها حول محور دوگانه فرزانه و یوسفی دور می زند . به عبارتی دیگر عبدالحمید فرزانه از بدنه شهرداری و کوروش یوسفی هم از جرگه شورایی ها وارد گود رقابت شدند .....(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.