.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نساجی-ماشین سازی؛ نبرد برای ماندن
تیم نساجی مازندران، فردا در تبریز به مصاف تیم انتهای جدولی مصاف ماشین سازی می‌رود.(ادامه)
ایجاد آرامش در جامعه ، در کنار نشاط سیاسی و برگشت اعتماد عمومی به تریبونها یک ضرورت انکار ناپذیر برای انتخابات مطلوب بوده، و ضمن افزایش امید و مشارکت مردم ، مسلماً به جامعه نیز کمک خواهد نمود تا در چنین فضایی به تصمیمات منطقی تر در انتخاب اصلح دست پیدا نماید. دور شدن اخلاق سیاسی در مناظره های انتخاباتی(يادداشت)
ایجاد آرامش در جامعه ، در کنار نشاط سیاسی و برگشت اعتماد عمومی به تریبونها یک ضرورت انکار ناپذیر برای انتخابات مطلوب بوده، و ضمن افزایش امید و مشارکت مردم ، مسلماً به جامعه نیز کمک خواهد نمود تا در چنین فضایی به تصمیمات منطقی تر در انتخاب اصلح دست پیدا نماید.(ادامه)
روحانی: مناطق قرمز کرونایی در کشور کاهش پیدا کرده است
رئیس جمهور گفت: بسیاری از استان‌ها مسیر کاهشی را در کنترل کرونا داشتند و مناطق قرمز کشور محدود شده است.(ادامه)
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما  گفت: مدارک حدود 40 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری با مصوبه اخیر شورای نگهبان منطبق بود. برای احراز صلاحیت نامزدها، رأی مثبت ۷ عضو شورای نگهبان لازم است / تلاش می‌کنیم در پنج روز اول نتایج بررسی‌ها را اعلام کنیم / ۴۰ نفر حائز شرایط مصوبه شورای نگهبان هستند(خبر)
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفت: مدارک حدود 40 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری با مصوبه اخیر شورای نگهبان منطبق بود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی گفت: مرداد سال گذشته معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی قول داد که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران : زمین ماهفروجک را در عمل به باشگاه نساجی واگذار کنید نه فقط در سند!/ مسؤولان استان‌های دیگر می‌توانند اما مسؤولان مازندران نه! / چمن ورزشگاه شهدای ساری به هیچ عنوان قابل برگزاری بازی نیست / مسؤولان حتی یک خداقوت‌گویی را هم از باشگاه نساجی دریغ می‌کنند
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی گفت: مرداد سال گذشته معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی قول داد که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. (ادامه)
شمال نیوز : هواداران تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار با فولاد سرمربی تیم حریف را تشویق کردند.  نساجی در این روز به یک برد شیرین خانگی دست یافت و یک روز به یاد مازندران را برای فوتبال مازندران رقم زد .... حاشیه بازی نساجی و فولاد| دلجویی هواداران نساجی از نکونام/ ادای احترام به دست‌نشان +عکس
شمال نیوز : هواداران تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار با فولاد سرمربی تیم حریف را تشویق کردند. نساجی در این روز به یک برد شیرین خانگی دست یافت و یک روز به یاد مازندران را برای فوتبال مازندران رقم زد ....(ادامه)
نکونام و نساجی دوباره به هم رسیدند
نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان امروز در لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند.(ادامه)
فدراسیون فوتبال نساجی را جریمه کرد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نساجی، سرمربی و تدارکات این تیم را به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس جریمه کرد.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟ روحانی: مگر یک صندلی ریاست جمهوری چقدر ارزش دارد که آدم بخاطر آن دروغ بگوید
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟(ادامه)
دختر سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه اگر مذاکره جواب می‌داد تا الان فلسطین آزاد شده بود، تأکید کرد: تنها راهکار آزادی فلسطین، انتفاضه و حمایت دیگر کشورهاست. نظر دختر سردار سلیمانی درباره مذاکره
دختر سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه اگر مذاکره جواب می‌داد تا الان فلسطین آزاد شده بود، تأکید کرد: تنها راهکار آزادی فلسطین، انتفاضه و حمایت دیگر کشورهاست.(ادامه)
جدال شمالی‌ها با کویرنشینان
تیم نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال،شنبه مهمان تیم مس رفسنجان خواهد بود.(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
علی مطهری گفت: امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم. علی مطهری: اگر من نباشم، چه کسی رجل سیاسی است!
علی مطهری گفت: امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران بیست‌ویکمین دیدار خود در لیگ بیستم را به مهمان اصفهانی و مدعی قهرمانی واگذار کرد تا نخستین شکست خانگی نساجی با الهامی و سیزدهمین شکست این تیم در لیگ بیستم نیز ثبت شود. سیزدهمین شکست نساجی؛ سپاهان در قائم شهر صدرنشین شد
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران بیست‌ویکمین دیدار خود در لیگ بیستم را به مهمان اصفهانی و مدعی قهرمانی واگذار کرد تا نخستین شکست خانگی نساجی با الهامی و سیزدهمین شکست این تیم در لیگ بیستم نیز ثبت شود.(ادامه)
آزمون سخت نساجی مقابل سپاهان
تیم نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال امشب میزبان سپاهان است.(ادامه)
سرمربی نساجی مازندران: «شکوری» باید جایگاه خود را بداند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران کفت: وظیفه من این است که از تیمم دفاع کنم و ابراهیم شکوری هم باید جایگاه خود را بداند(ادامه)
شمال نیوز : مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: اگر اجازه دهند تیم‌ها در زمین فوتبال با هم رقابت عادلانه داشته باشد نه تنها حرف و حدیثی بوجود نمی‌آید بلکه حق به حقدار می‌رسد. کوچک‌زاده: نمی‌گذارند تیم‌ها در شرایط برابر با هم رقابت کنند/ آفساید بودن هر ۲ گل پرسپولیس ثابت شد / یعنی اگر ما این گل‌ها را به تیم پرسپولیس زده بودیم آفساید نمی‌گرفتند؟
شمال نیوز : مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: اگر اجازه دهند تیم‌ها در زمین فوتبال با هم رقابت عادلانه داشته باشد نه تنها حرف و حدیثی بوجود نمی‌آید بلکه حق به حقدار می‌رسد.(ادامه)
گل‌های پرسپولیس مقابل نساجی آفساید بودند؟
کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد داور دیدار پرسپولیس - نساجی مازندران عملکرد خوبی داشته است.(ادامه)
ابهام در برگزاری بازی با پرسپولیس/ ۷ یار نساجی کرونایی شدند
مدیراطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران، ابتلا ۷ بازیکن ومربی این باشگاه به بیماری کرونا را تائید کرد و گفت: وضعیت تیم برای بازی با پرسپولیس در حال بررسی است.(ادامه)
پیروزی خارج از خانه نساجی در روز توقف خانگی تراکتور
تیم فوتبال تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان متوقف شد. تیم نساجی هم موفق شد نفت مسجد سلیمان را از پیش رو بردارد.(ادامه)
استقلال و مجیدی به دنبال چهارمین برد/ پرسپولیس به صدر می‌رسد؟
هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر با ۵ بازی پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدارهای امروز پرسپولیس با شهرخودرو و استقلال با پیکان دیدار می‌کند. (ادامه)
پایان فصل سخت نساجی
نساجی مازندران هنوز به بقا در لیگ برتر فوتبال کشور امیدوار است.(ادامه)
عجیب ترین اختراعات بشر در طول تاریخ + عکس
اختراعاتی توسط مخترعان طراحی یا تولید شدند که در زمان خودشان بسیار مورد استفاده قرار گرفتند و الهام بخش اختراعات آینده بودند.(ادامه)
شمال نیوز: تولیت آستان امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام کاندیداتوری دارد، تلویحا گفت ... سید حسن خمینی نطرش را درباره کاندیداتوری اعلام کرد
شمال نیوز: تولیت آستان امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام کاندیداتوری دارد، تلویحا گفت ...(ادامه)
ساکت الهامی: بازیکنان نساجی مقداری از فشار روحی خارج شدند
سرمربی تیم نساجی مازندران، از پیروزی روحیه بخش تیمش برابر تیم سایپاتهران، کسب سه امتیاز این مسابقه را به موقع و باعث خارج شدن فشارهای روحی ازبازیکنان تیمش بیان کرد.(ادامه)
نساجی برای پیروزی به مصاف سایپا می‌رود
نساجی قائمشهر در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف سایپا می‌رود.(ادامه)
نساجی و سایپا دوباره به هم رسیدند
تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ فردا در قائم شهر میزبان سایپا تهران است.(ادامه)
آیت الله لائینی :دلال و واسطه دلیل گرانی اجناس هستند/مسئولان جهادی عمل کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران وجود دلالان وواسطه های بین تولید و مصرف را دلیل گرانی اجناس وکالاها اعلام کرد و خواستار حذف آنان شد.(ادامه)
طاهرخانی به نساجی پیوست
شاهین طاهرخانی مدافع تیم پیکان، به نساجی قائم شهر پیوست.(ادامه)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود .... ذکری که غم و اندوه را برطرف می‌کند / گوشه هايي از مکارم اخلاقي امام کاظم(ع)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود ....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.