.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
شاگردان ریکاردو ساپینتو در ادامه پیروزهای متوالی خود هوادار را هم با نتیجه سنگین شکست دادند.

استقبال استقلال از دربی با گلباران هوادار/ الهامی در آزادی با شش گل ساکت شد!
شاگردان ریکاردو ساپینتو در ادامه پیروزهای متوالی خود هوادار را هم با نتیجه سنگین شکست دادند. (ادامه)
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد.
اولین تمرین نساجی با سرمربی اسپانیایی / کری عجیب کارلوس هرناندز با خط و نشان برای تیم‌های لیگ برتر/ نه رئال، نه بارسا؛ فقط نساجی!
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد. (ادامه)
با شروع ماه مبارک رمضان، تحلیلگران ارزیابی می کنند که احتمال وقوع درگیری نظامی میان رژیم صهیونیستی و سازمان های مقاومت فلسطینی بالا است. ماه رمضان و احتمال وقوع جنگ
با شروع ماه مبارک رمضان، تحلیلگران ارزیابی می کنند که احتمال وقوع درگیری نظامی میان رژیم صهیونیستی و سازمان های مقاومت فلسطینی بالا است.(ادامه)
آماده باش پلیس آمریکا در آستانه بازداشت احتمالی ترامپ
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.(ادامه)
علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود». مجازات جدید «کشف حجاب» و «برهنگی» مشخص شد
علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود».(ادامه)
بر اساس یک مطالعه‌ جدید، افراد مبتلا به بی‌خوابی در مقایسه با افرادی که اختلال خواب ندارند، در یک دوره پیگیری متوسط ۹ ساله، حدود ۷۰ درصد بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ قرار دارند.

خطر حمله قلبی در این افراد بیشتر است
بر اساس یک مطالعه‌ جدید، افراد مبتلا به بی‌خوابی در مقایسه با افرادی که اختلال خواب ندارند، در یک دوره پیگیری متوسط ۹ ساله، حدود ۷۰ درصد بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ قرار دارند. (ادامه)
پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت شهاب حسینی و رامبد جوان
شهاب حسینی و رامبد جوان، چهار ماه بعد از واقعه شهادت جانسوز روح‌الله عجمیان، تصمیم گرفتند برای بخشش قاتلان جانی و آدمکشان اغتشاشگر از خانواده او رضایت بگیرند.(ادامه)
مخاطبان خبرورزشی دلیل عمده باخت بدموقع پرسپولیس برابر باشگاه هوادار را یحیی گل‌محمدی می‌دانند. شکایت ۲۷٬۰۰۰ نفری هواداران از گل‌محمدی
مخاطبان خبرورزشی دلیل عمده باخت بدموقع پرسپولیس برابر باشگاه هوادار را یحیی گل‌محمدی می‌دانند.(ادامه)
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری ۴۲ نفر از اعضای شبکه پشتیبان حمله تروریستی شاهچراغ (ع)
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است. فرمانده کل سپاه: «خرمشهر‌های امروز» در فضای مجازی است
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.(ادامه)
حضور رهبر انقلاب بر مزار دو شهید حادثه هواپیمای اوکراینی/ عکس
رهبر انقلاب صبح دیروز با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها در کنار مزار شهیده مهندس فاطمه کازرانی و شهید دکتر محمدحسین ساکت از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.(ادامه)
۲ قاتل اجاره‌ای که سرایدار یک ویلا را به شکل هولناکی کشته بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد. مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند
۲ قاتل اجاره‌ای که سرایدار یک ویلا را به شکل هولناکی کشته بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.(ادامه)
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید. برای انتخاب شهردار به جمع بندی نرسیدیم/ شهرداری ساری مدیریت ندارد؛ اخراجی‌ها در حال برگشت
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید.(ادامه)
شبکه آمریکایی از چراغ سبز ابرستاره پاری سن ژرمن به سعودی ها خبر داد. مسی پیشنهاد الهلال را پذیرفت
شبکه آمریکایی از چراغ سبز ابرستاره پاری سن ژرمن به سعودی ها خبر داد.(ادامه)
در روزهای گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه تدوین شده است، برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شد. قانون جدید حجاب تهیه شد/ بی حجابی جرم است، نه کم حجابی/ مجازاتها جزای نقدی،ممانعت از خروج از کشور، ممنوعیت استخدام/ گشت ارشاد دیگر نیست
در روزهای گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه تدوین شده است، برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شد.(ادامه)
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است. سخنرانی رئیسی به خاطر ورود چه کسی قطع شد؟
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است.(ادامه)
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. چرا محمود احمدی‌نژاد ساکت است؟
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.(ادامه)
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد. نمایشنامه «تباه» منتشر شد
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد.(ادامه)
چگونگی شهادت حضرت فاطمه و ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی (ع) از سوالات بسیار مهمی است که در اذهان بسیاری از افراد نقش بسته است،آیا چنان که شیعیان می‏گویند به ساحت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او و فرزندش گردید یا خیر؟ علت و چگونگی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
چگونگی شهادت حضرت فاطمه و ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی (ع) از سوالات بسیار مهمی است که در اذهان بسیاری از افراد نقش بسته است،آیا چنان که شیعیان می‏گویند به ساحت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او و فرزندش گردید یا خیر؟(ادامه)
یک عضو ارشد ائتلاف «دوله القانون» در عراق خبر داد که دولت این کشور در پیامی هشدارآمیز به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب، از این گروه‌ها خواسته است که خاک عراق را ترک کنند. هشدار جدی دولت فدرال به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب برای خروج از خاک عراق
یک عضو ارشد ائتلاف «دوله القانون» در عراق خبر داد که دولت این کشور در پیامی هشدارآمیز به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب، از این گروه‌ها خواسته است که خاک عراق را ترک کنند.(ادامه)
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود. گذر ساکت الهامی به نساجی افتاد
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.(ادامه)
من فقط داد می زدم و به ماشین ها و مردم می گفتم دور بزنید و دور شوید دارند تیر می زنند. که یک دفعه خودم هم تیر خوردم. تیری بود که خالی می کردند. افتادم ز.... روایت کامل حادثه تروریستی ایذه توسط ماموری که همراه کیان تیر خورد+ ویدئو
من فقط داد می زدم و به ماشین ها و مردم می گفتم دور بزنید و دور شوید دارند تیر می زنند. که یک دفعه خودم هم تیر خوردم. تیری بود که خالی می کردند. افتادم ز....(ادامه)
علت افزایش شدید نرخ دلار چیست؟
یک کارشناس مسائل اقتصادی درخصوص علل افزایش نرخ دلار می‌گوید که افزایش نرخ ارز از تبعات نااطمینانی مردم به شرایط آینده است.(ادامه)
ناگفته‌های زندگی سلمان امیراحمدی؛ شهید مدافع امنیت به روایت خانواده‌اش
شنبه‌شب بود؛ با بی‌سیم اطلاع دادند گروهی اغتشاشگر در حوالی امامزاده‌حسن(ع) دست به ناآرامی زده‌اند. سلمان بی‌فوت وقت همراه برادر بزرگ‌ترش محمدعلی و چندتن از دوستان بسیجی‌اش راهی آنجا شد.(ادامه)
شمال نیوز : استقلال و نساجی در شرایطی باید بازی سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را برگزار کنند که فاتح این بازی به پنجمین قهرمان تاریخ سوپرجام در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؛ پیش از این، پرسپولیس، صباباتری، ذوب‌آهن و فولاد برنده‌ی این جام بوده‌اند. استقلال و نساجی عدد ۵ را می‌خواهند؛ بفرمایید سوپرجام
شمال نیوز : استقلال و نساجی در شرایطی باید بازی سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را برگزار کنند که فاتح این بازی به پنجمین قهرمان تاریخ سوپرجام در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؛ پیش از این، پرسپولیس، صباباتری، ذوب‌آهن و فولاد برنده‌ی این جام بوده‌اند.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم آقای ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوسی است. نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود اگر اتوبوسی هم بود استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود. الهامی: استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم آقای ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوسی است. نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود اگر اتوبوسی هم بود استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود.(ادامه)
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند. حرف‌های عجیب مازیار زارع بعد از جنجال دیدار مقابل پرسپولیس
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.(ادامه)
راز قتل جمال خاشقچی افشا شد
مستند مخالف (The Dissident) روایت مستندساز امریکایی از ماجرای قتل «جمال خاشقچی» خبرنگار واشینگتن پست است که از تلویزیون پخش می‌شود.(ادامه)
درگذشت مهسا امینی، برای چندمین بار ضرورت آماده‌ساختن بسترهای قانونی و عینی برای اعتراضات مردمی را پیش چشم سیاستمداران قرار داد. آیا خواهند دید؟! اینکه اعتراضات مردمی در سی سال أخیر، چند روزی پس از آغاز، به آوردگاهی خشونت‌بار تبدیل می‌شود، غم‌انگیز و شرم‌‌آور است. چطور اعتراض کنیم؟ کسی می‌داند؟(يادداشت)
درگذشت مهسا امینی، برای چندمین بار ضرورت آماده‌ساختن بسترهای قانونی و عینی برای اعتراضات مردمی را پیش چشم سیاستمداران قرار داد. آیا خواهند دید؟! اینکه اعتراضات مردمی در سی سال أخیر، چند روزی پس از آغاز، به آوردگاهی خشونت‌بار تبدیل می‌شود، غم‌انگیز و شرم‌‌آور است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.