.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
بنیامین نتانیاهو به یک شکست بزرگ دیگر و این‌بار در عرصه بین‌المللی اعتراف کرد. نتانیاهو: لازم باشد مقابل جهان می‌ایستیم!
بنیامین نتانیاهو به یک شکست بزرگ دیگر و این‌بار در عرصه بین‌المللی اعتراف کرد.(ادامه)
نیروهای فلسطینی حداقل ۱۵ جنگ‌افزار و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف در نوار غزه منهدم کردند. تلفات سنگین صهیونیست‌ها در ۲۴ ساعت گذشته
نیروهای فلسطینی حداقل ۱۵ جنگ‌افزار و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف در نوار غزه منهدم کردند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
بهترین برگ برنده برای جبهه مقاومت اشتباه استراتژیک و صدالبته مرگبار اسرائیل در ورود زمینی  به غزه است تا داستان گرفتار شدن آمریکا در جهنم عراق و افغانستان اسرائیل، تیم بازنده در وقت اضافه(يادداشت)
بهترین برگ برنده برای جبهه مقاومت اشتباه استراتژیک و صدالبته مرگبار اسرائیل در ورود زمینی به غزه است تا داستان گرفتار شدن آمریکا در جهنم عراق و افغانستان (ادامه)
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در گزارشی به جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی و حذف حساب های حامی فلسطین پرداخت. جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در گزارشی به جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی و حذف حساب های حامی فلسطین پرداخت.(ادامه)
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به دلیل حاضر نشدن تیم حریف در زمین مسابقه برگزار نشد. پشت پرده لغو دیدار سپاهان و الاتحاد عربستان
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به دلیل حاضر نشدن تیم حریف در زمین مسابقه برگزار نشد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
ایروانی با اعتراض به نقض دائم و آشکار قوانین بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: جمهوری اسلامی برای دفاع از منافع ملی خود از اعمال حقوق مشروع و ذاتی خود دریغ نخواهد کرد. اعتراض شدید ایران درباره تهدید هسته‌ای نخست وزیر رژیم صهیونیستی
ایروانی با اعتراض به نقض دائم و آشکار قوانین بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: جمهوری اسلامی برای دفاع از منافع ملی خود از اعمال حقوق مشروع و ذاتی خود دریغ نخواهد کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
باشگاه سپاهان برای پرداخت قرارداد یک بازیکن دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان برای کارگزار او در نظر گرفته است. افشاگری جدید سازمان لیگ علیه باشگاه سپاهان
باشگاه سپاهان برای پرداخت قرارداد یک بازیکن دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان برای کارگزار او در نظر گرفته است.(ادامه)
انتشار بیانیه باشگاه سپاهان در رابطه با حکم کمیته انضباطی حاوی نکات مهمی بود که برخی مسایل پشت پرده را نیز عیان کرد. استقلال و پرسپولیس خیلی دلخوش نباشند؛ سپاهان دوباره به صدر برمی‌گردد!
انتشار بیانیه باشگاه سپاهان در رابطه با حکم کمیته انضباطی حاوی نکات مهمی بود که برخی مسایل پشت پرده را نیز عیان کرد.(ادامه)
درحالی که در دعوا بین زن و شوهر ابراز محبت کلامی ضروری است. باید بگوییم من، چون دوستت دارم و نمی‌خواهم در عصبانیت حرفی بزنم که دلت بشکند. فعلا نمی‌خواهم بحث را ادامه بدهم. هروقت آرام شدیم حرف می‌زنیم! کلماتی که در دعوای زوجین معجزه می‌کند!
درحالی که در دعوا بین زن و شوهر ابراز محبت کلامی ضروری است. باید بگوییم من، چون دوستت دارم و نمی‌خواهم در عصبانیت حرفی بزنم که دلت بشکند. فعلا نمی‌خواهم بحث را ادامه بدهم. هروقت آرام شدیم حرف می‌زنیم!(ادامه)
۲ شهریور ماه حدود ساعت ۸ شب گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در خیابان «تهرانپارس» به پلیس آگاهی اطلاع داده شد. دختری با ۱۸ ضربه چاقو پدر خود را کشت
۲ شهریور ماه حدود ساعت ۸ شب گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در خیابان «تهرانپارس» به پلیس آگاهی اطلاع داده شد.(ادامه)
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.» برای دخترتان با این اصول پدری کنید
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.»(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود. تاج: رونالدو را هم به ایران بیاوریم رشد نمی‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود.(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
عاشورا و خواص بی‌خاصیّت
(ادامه)
ظاهراً سپاهانی‌ها به مغانلو گفته‌اند که اگر اصرار به جدایی دارد، به تراکتور یا استقلال برود. سپاهان ستاره‌اش را به پرسپولیس نمی‌دهد؛ به استقلال یا تراکتور بـرو!
ظاهراً سپاهانی‌ها به مغانلو گفته‌اند که اگر اصرار به جدایی دارد، به تراکتور یا استقلال برود.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
ورزش سه نوشت: کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد. گزینه‌های نهایی استقلال مشخص شدند
ورزش سه نوشت: کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.(ادامه)
باشگاه هوادار تهران با محمود فکری برای توافق با این تیم به توافق رسید. توافق سرمربی مازنی لیگ برتر با هوادار
باشگاه هوادار تهران با محمود فکری برای توافق با این تیم به توافق رسید.(ادامه)
شمال نیوز :  ۲ روز پس از برکناری مدیرعامل سابق نساجی مازندران و تسویه حساب مالک باشگاه با هرناندز، در حالی حدس و گمان ها درباره گزینه برای سرمربی گری مطرح است که پیام اخیر ساکت الهامی .... الهامی در حوالی نیمکت نساجی مازندران / خداحافظی ساکت از هوادار
شمال نیوز : ۲ روز پس از برکناری مدیرعامل سابق نساجی مازندران و تسویه حساب مالک باشگاه با هرناندز، در حالی حدس و گمان ها درباره گزینه برای سرمربی گری مطرح است که پیام اخیر ساکت الهامی ....(ادامه)
نساجی یک باشگاه آسیایی است و باید برایش آسیایی فکر کرد. تفکر آسیایی برای نساجی
نساجی یک باشگاه آسیایی است و باید برایش آسیایی فکر کرد.(ادامه)
پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت
بن در حالی که قهوه یخی بزرگش را می‌نوشید، گوش به گوشش پوزخند می‌زد، در حالی که جنیفر لبخند می‌زد و با او چت می‌کرد، در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می‌کرد. اما بعدا یکی از افراد نزدیک به این زوج گفت:" بن همیشه از عکاس‌هایی که دنبالش راه می‌افتند و تک تک لحظات را ثبت می‌کنند متنفر است و او از عکاس‌ها کلافه بوده و نه جنیفر"(ادامه)
مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست‌های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره‌های محبوب هواداران محسوب می‌شود، در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی‌ها در دربی و پس از آن انجام داده‌اند، موضع‌گیری می‌کند. کنایه تند مجیدی به خوشحالی بیرانوند بعد از برد دربی
مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست‌های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره‌های محبوب هواداران محسوب می‌شود، در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی‌ها در دربی و پس از آن انجام داده‌اند، موضع‌گیری می‌کند.(ادامه)
مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست‌های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره‌های محبوب هواداران محسوب می‌شود، در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی‌ها در دربی و پس از آن انجام داده‌اند، موضع‌گیری می‌کند. کنایه تند مجیدی به خوشحالی بیرانوند بعد از برد دربی
مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست‌های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره‌های محبوب هواداران محسوب می‌شود، در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی‌ها در دربی و پس از آن انجام داده‌اند، موضع‌گیری می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.