.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حذف سرخابی‌ها از آسیا قطعی شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی رسمی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.(ادامه)
عکس / سردار سلیمانی در دهه هفتاد مرز پاکستان
تصویری دیده نشده از سردار شهید سلیمانی/ اوایل دهه هفتاد، مرز پاکستان، مبارزه با مواد مخدر(ادامه)
ورود محموله‌های جدید واکسن آسترازنکا به ایران
محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت طی توییتی نوشت: شب گذشته ۳۵۰ هزار دوز ‎استرازنکا اهدایی از ژاپن و ۱۹۳ هزار دوز اهدایی از یونان ترخیص شد تا پس از درج برچسب اصالت تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی گردد؛ امشب هم ۳۵۰ هزار دوز مابقی ترخیص می شود؛ البته فراموش نکنیم بهترین واکسن، در دسترس ترین واکسن است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تعطیلی برخی مدارس مازندران به دلیل بارش برف
برخی مدارس مازندران به‌علت بارش برف و برودت هوا امروز تعطیل است.(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور با قهرمانی استان مازندران در شهر گرگان به پایان رسید. (ادامه)
تعداد بستری های کرونا در مازندران به 244 نفر رسید
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۴۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۴۴ نفر رسید که از این تعداد 62 نفر بدحال هستند.(ادامه)
گاف عجیب مترجم احمدی‌ نژاد در ترکیه + فیلم
ویدیویی ببینید از گاف جنجالی مترجم محمود احمدی‌نژاد در یکی از دانشگاه‌های ترکیه که به جای ترجمه صبحت‌های احمدی‌نژاد به ترکی، همه چیز را به زبان فارسی ترجمه کرد! (ادامه)
استاندار گیلان در کشور اول شد!
(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل  مشخص شد.


سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آمل منصوب شد
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز : شنیده های « شمال نیوز » حکایت از مشخص شدن گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل دارد . سرپرست فرمانداری آمل مشخص شد + عکس و رزومه
شمال نیوز : شنیده های « شمال نیوز » حکایت از مشخص شدن گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل دارد .(ادامه)
‏لیست خودروهایی که باید مالیات بدهند اعلام شد + مبلغ مالیات
دولت سیزدهم اعلام کرده که از خودروهای لوکس مالیات می گیرد تا به این وسیله به فکر کسب درآمد از این خودروها باشد(ادامه)
عکس مهتاب کرامتی روی تخت بیمارستان
عکسی از مهتاب کرامتی در فضای مجازی منتشر شده است که در بیمارستان در حال اهدای خون است که این عکس نظر کاربران را به خود جلب کرده است و حواشی زیادی به دنبال داشته است.(ادامه)
داشتن این خودروی باشکوه، آرزوی هر آفرودر است
لکسوس و JAOS جهت تبدیل لکسوس LX600 به یک آفرودر باابهت دست به کار شده‌اند. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه گجت نیوز باشید.(ادامه)
نظر دو مرجع تقلید درباره پیوند قلب خوک به انسان
آیت الله سیستانی و علوی گرگانی نسبت به پیوند قلب خوک به انسان گفتند: جایز است.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : انتخاب‌های درست در پیشرفت و اعتلای انقلاب و نظام بسیار تاثیر دارد و تاریخ انقلاب نشان داده است که هر وقت امور و مسولیت‌ها به افراد صالح ، شایسته و مجاهد... تداوم پیشرفت انقلاب منوط به سپردن امور به افراد شایسته است
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : انتخاب‌های درست در پیشرفت و اعتلای انقلاب و نظام بسیار تاثیر دارد و تاریخ انقلاب نشان داده است که هر وقت امور و مسولیت‌ها به افراد صالح ، شایسته و مجاهد...(ادامه)
محورهای هراز و کندوان برفی و لغزنده است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به تردد عادی در راه های استان، وضعیت جوی محورهای هراز و کندوان را برفی و لغزنده اعلام کرد. (ادامه)
ایرنا نوشت: رئیس جمهور در توئیتی نوشت : امروز و در همین شرایط تحریم، فروش نفت ما به قدری افزایش داشته که دیگر نگرانی نداریم و درآمد حاصل از آن نیز در حال بازگشت به کشور است. خبر خوش گشایش مهم ارزی / رئیسی توئیت زد
ایرنا نوشت: رئیس جمهور در توئیتی نوشت : امروز و در همین شرایط تحریم، فروش نفت ما به قدری افزایش داشته که دیگر نگرانی نداریم و درآمد حاصل از آن نیز در حال بازگشت به کشور است.(ادامه)
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد » در پایگاه خبری شمال  نیوز ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران جوابیه ای صادر کرد. واکنش اداره کل تامین اجتماعی مازندران به خبر منتشر شده در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد » در پایگاه خبری شمال نیوز ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران جوابیه ای صادر کرد.(ادامه)
سخنگوی مرکز اورژانس مازندران افزود که علت حادثه در دست بررسی است. مرگ جوان قائمشهری یک نفر بر اثر برخورد با قطار
سخنگوی مرکز اورژانس مازندران افزود که علت حادثه در دست بررسی است.(ادامه)
اقتصادآنلاین، قیمت انواع برنج در بازار تهران را منتشر کرد. قیمت جدید برنج اعلام شد
اقتصادآنلاین، قیمت انواع برنج در بازار تهران را منتشر کرد.(ادامه)
این دختر غمگین ترین عروس دنیاست!+عکس
یک مرد مبتلا به سرطان برای دخترش عروسی گرفت که بسیار غم انگیز بود.(ادامه)
نشست رئيسى با لاريجانى، جليلى و ولايتى
نشست رئيسى با لاريجانى، جليلى و ولايتى(ادامه)
سخنگوی جبهه اصلاحات ایران انتخاب شد
علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه اصلاحات ایران شد.(ادامه)

در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار  یک معلم بازنشسته است. یک انتصاب فامیلی دیگر | مادر زنی که مشاور دامادش شد
در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار یک معلم بازنشسته است.(ادامه)
احمدی‌نژاد در ترکیه دکترای افتخاری گرفت +تصاویر
دانشگاه بیکنت استانبول به محمود احمدی نژاد دکترای افتخاری داد.(ادامه)
مدیرعامل هولدینگ خلیج فارس گفت: ما کار خود را در مجموعه هولدینگ شروع کردیم و مولد خبری که منتشر شده تاریک‌خانه‌های باندهای ثروت و قدرت است. علی عسگری: خبر استعفایم جعلی است/ تولیدکنندگان خبر استعفایم، باندهای ثروت و قدرت هستند
مدیرعامل هولدینگ خلیج فارس گفت: ما کار خود را در مجموعه هولدینگ شروع کردیم و مولد خبری که منتشر شده تاریک‌خانه‌های باندهای ثروت و قدرت است.(ادامه)
عکسی از احمدی نژاد در سفر ترکیه
خبر آنلاین : عکسی از محمود احمدی نژاد سفرش به ترکیه را مشاده می کنید. (ادامه)
بابایی کارنامی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت : این بحث، جز بحث‌های داخلی بوده و من توضیحی درباره آن ندارم. مردم قضاوت می‌کنند. استیضاح وزیر کار کلید خورد/ بابایی کارنامی اصالت فایل صوتی افشاگرانه را تایید کرد
بابایی کارنامی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت : این بحث، جز بحث‌های داخلی بوده و من توضیحی درباره آن ندارم. مردم قضاوت می‌کنند.(ادامه)
عبدالعلی علی عسگری در نامه ای به هيئت مديره هلدينگ خليج فارس ضمن تشكر از اعتماد آنان اعلام كرده در احترام به افكار عمومی، از پذيرش مسئوليت مدير عاملی انصراف داده است. علی عسگری از هلدینگ خليج فارس استعفا داد
عبدالعلی علی عسگری در نامه ای به هيئت مديره هلدينگ خليج فارس ضمن تشكر از اعتماد آنان اعلام كرده در احترام به افكار عمومی، از پذيرش مسئوليت مدير عاملی انصراف داده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.