.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعلام زمان برگزاری دیدار پیکان - استقلال
مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال از برگزاری دیدار لغوشده پیکان - استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تا پیش از شروع نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر خبر داد.(ادامه)
مازندران جزو استان های آلوده آب و هوایی است
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: این استان جزو استان های آلوده از نظر آب و هوا به شمار می رود و از داشتن دستگاه های آلاینده سنج محروم است.(ادامه)
۳ ورزش‌ ساده برای بهبود بینایی
سن که بالا می‌رود کم‌کم مشکلات جسمی ظاهر می‌شوند. یکی از این مشکلات پیرچشمی است. در این مطلب چند ورزش ساده برای پیرچشمی معرفی شده که می‌تواند مفید باشد.(ادامه)
بستری بودن۶۲ بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی مازندران
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۶۲ نفر بدحال هستند. (ادامه)
عکس/ جاده برفی در سوادکوه
تصویری زمستانی از جاده برفی بهمنان شهرستان سوادکوه استان مازندران را نگاه می‌کنید.(ادامه)
برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در اردیبهشت سال آینده
نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در نیمه دوم اردیبهشت سال آینده خبر داد.(ادامه)
«حدود ۱۲ کیلومتر در حاشیه رود چالوس، تعداد قابل توجهی از دستگاه‌های دولتی در بستر و حریم رودخانه اقدام به ساخت‌و‌ساز کرده‌اند. یکی از این دستگاه‌ها قوه قضائیه و دیگری وزارت نیرو است. به رئیس دادگستری البرز تأکید کردم که اولین سازه‌ای که باید قلع و قمع شود....(خبر)
(ادامه)
اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره زمان اجرای حذف ضامن از وام‌های بانکی بیانگر این است که این موضوع از هفته آینده در بانک‌های دولتی اجرا خواهد شد. جزییات حذف ضامن از وام‌های بانکی خُرد
اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره زمان اجرای حذف ضامن از وام‌های بانکی بیانگر این است که این موضوع از هفته آینده در بانک‌های دولتی اجرا خواهد شد.(ادامه)
وحشت اسرائیل از حمله موشکی ایران به 7 تاسیسات راهبردی
وحشت اسرائیل از حمله موشکی ایران به 7 تاسیسات راهبردی /موشک حاج قاسم آماده شلیک(ادامه)
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران ، علی اصغر میرزایی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر منصوب شد . سرپرست فرمانداری بهشهر منصوب شد / معارفه عصر فردا
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران ، علی اصغر میرزایی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر منصوب شد .(ادامه)
قیمت خودروهای شاسی بلند LX ۲۰۲۲ لکسوس
قیمت خودروهای جدید لکسوس از ۸۶۹۰۰ دلار شروع می‌شود و بسته به آپشن‌ها و مدل‌ها تا ۱۲۶۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد.(ادامه)
طلب ۳۵۶ میلیارد تومانی شرکت گاز مازندران از مشترکین
سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: میزان مطالبات ما از مشترکین خانگی و صنعتی گاز استان به ۳۶۵ میلیارد تومان می‌رسد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است.

سفرهای استاندار مازندران تا چه اندازه اثرگذار است؟
قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است. (ادامه)
محور‌های کندوان و آزاد راه تهران شمال همچنان مسدود است
محور کندوان و آزاد راه تهران شمال به علت بارش شدید برف و کولاک و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.(ادامه)
تصویری زیبا از بارش برف در رشت
شب گذشته بارش برف شهر رشت را سفید پوش کرد.(ادامه)
با كاهش محسوس دما در نيمه شمالی كشور بارش برف زمستانی در ارتفاعات چالوس مناظر زيبايی را پديد آورد و روستائيان اين مناطق با وجود برف همچنان به كار وتلاش‌های روزانه خود ادامه می‌دهند. بارش برف در ارتفاعات چالوس(خبر)
با كاهش محسوس دما در نيمه شمالی كشور بارش برف زمستانی در ارتفاعات چالوس مناظر زيبايی را پديد آورد و روستائيان اين مناطق با وجود برف همچنان به كار وتلاش‌های روزانه خود ادامه می‌دهند.(ادامه)
بارش برف و باران در روز‌های پایانی دی ماه
کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران تا ظهر امروز با بارش برف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عامل اصلی بیماری کبد
پزشکان معتقدند چاقی و اختلال در متابولیسم قند و چربی، باعث سیروز کبدی می‌شود.(ادامه)
تعداد کرونایی‌های استقلال مشخص شدند
با اعلام معاون اجرایی باشگاه استقلال، تعداد مبتلایان به کرونا در تیم استقلال مشخص شدند.(ادامه)
خشک شدن ۳۰ درصد تالاب میانکاله
۳۰ درصد از پهنه ۴۵ هزار هکتاری تالاب میانکاله و خلیج گرگان خشک شده است.(ادامه)
کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی استاد قلابی در نوشهر
فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری یک استاد قلابی ارز دیجیتال به جرم کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی از شهروندان خبر داد.(ادامه)
کشف مزرعه بیت‌کوین در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۶ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش ۱۸ میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)
علت صدای مفاصل بدن چیست؟
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: اگر صدا دادن مفاصل همراه با درد باشد، ممکن است فرد دچار بیماری شده باشد که در این‌صورت باید به پزشک متخصص مراجعه کند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
طرح ۱۲۰ تذکر و سئوال از شهردار ساری/نیروی مازاد داریم
- نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تاکنون ۱۲۰ تذکر و سئوال از شهردار ساری طرح کرده ایم زیرا ارائه تذکر و سئوال جزو وظایف شورا است.(ادامه)
شمال نیوز : بالاخره پس از چندماه گمانه زنی های متعدد درباره گزینه نهایی فرمانداری مرکز استان ،  با برگزاری مراسم معارفه ، سرپرست جدید فرمانداری ساری معرفی می شود .

سرپرست جدید فرمانداری ساری معارفه می شود
شمال نیوز : بالاخره پس از چندماه گمانه زنی های متعدد درباره گزینه نهایی فرمانداری مرکز استان ، با برگزاری مراسم معارفه ، سرپرست جدید فرمانداری ساری معرفی می شود . (ادامه)
شمال نیوز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ۸۴ رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت‌ نام می‌کند. ثبت‌ نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد قائم‌شهر + جزئیات
شمال نیوز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ۸۴ رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت‌ نام می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت درمجلس گفت : اگر فقط به دارو‌های تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر فکر کنیم، باید فرانشیز مردم از ۳۰ درصد به ۵ درصد برسد و چه بسا خیلی از دارو‌ها که تحت پوشش بیمه نیستند آن‌ها هم فشار مضاعفی را به مردم وارد می‌کنند. محسنی بندپی : نسخه ۱۰۰ هزار تومانی دارو می شود ۶۰۰ هزار تومان !
شمال نیوز: نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت درمجلس گفت : اگر فقط به دارو‌های تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر فکر کنیم، باید فرانشیز مردم از ۳۰ درصد به ۵ درصد برسد و چه بسا خیلی از دارو‌ها که تحت پوشش بیمه نیستند آن‌ها هم فشار مضاعفی را به مردم وارد می‌کنند.(ادامه)
وزیر نفت با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی حجم صادرات نفت در دولت سیزدهم گفت: در مجموع وصول درآمدهای نفتی کشور بیش از چند برابر شده که حاصل افزایش میزان فروش و افزایش قیمت است./ وصول درآمد نفتی چند برابر شد ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.