.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : این تغییر در حالی صورت گرفت که در هفته های گذشته مدیرعامل و برخی از معاونین شرکت گاز مازندران از سوی پاسداران گمنام امام زمان دستگیر شدند.... سرپرست شرکت گاز مازندران منصوب شد + سوابق
شمال نیوز : این تغییر در حالی صورت گرفت که در هفته های گذشته مدیرعامل و برخی از معاونین شرکت گاز مازندران از سوی پاسداران گمنام امام زمان دستگیر شدند....(ادامه)
علی ربیعی سخنگوی دولت با بیان اینکه 100 شهر با اجرای این طرح به سمت تعطیلی می‌رود گفت: در اجرای این طرح تجارب کشورهای دیگر لحاظ شده است البته خدمات به مردم نباید تعطیل شود ....(خبر)
(ادامه)
جدول قیمت روز گوشی موبایل در ۲۶ آبان
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۶ آبان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
محور کندوان باز شد
محور کندوان که صبح امروز بسته شده بود، بازگشایی شد.(ادامه)
عکس / مهدی رحمتی در نازی آباد
مهدی رحمتی با دیدن عکسی قدیمی از خود درباره آن توضیح می دهد: «اینجا تیم محله است در نازی آباد. این مرتضی اسدی است و محمد اسماعیلی است و چند تا دیگر از دوستان. تیم محل مان است دیگر. خلاصه هر جا کاپی بود ، تیغی ، کاپی می رفتیم و کار را در می آوردیم. باخت تو کارمان نبود. اینجا هم اول شدیم!»(ادامه)
هشدار دوباره دادستان آمل به معدن داران
دادستان آمل گفت:با هر معدن داری که قوانین زیست محیطی را رعایت نکند برخورد قضایی خواهد شد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : تقوی گفت : نیاز به خونی، دائمی و همیشگی است به همین منظور درخواست ما از هم استانی‌ها این است با اهدای خون به کمک بیماران نیازمند به خون بشتابند .... کاهش اهدای خون در مازندران / ذخایر و فرآورده‌های خون در استان کاهش محسوسی داشته است
شمال نیوز : تقوی گفت : نیاز به خونی، دائمی و همیشگی است به همین منظور درخواست ما از هم استانی‌ها این است با اهدای خون به کمک بیماران نیازمند به خون بشتابند ....(ادامه)
مهاجم جنجالی به دربی می‌رسد؟
پزشکان باشگاه الاهلی عربستان تلاش می‌کنند السوما را به دیدار با الشباب برسانند.(ادامه)
هوا در اغلب مناطق مازندران صاف است
هوای مازندران امروز دوشنبه ۲۶ آبان صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : قنبرعلی گلی دنگسرکی گفت : دولت می خواهد به هر نحوی که شده کشاورزان را وادار به خرید نهاده های گران قیمت کند، اگر واقعا دولت دلش به حال کشاورزان می سوزد باید قیمت نهاده ها را کم، ارز دولتی به آنها اختصاص و نرخ خرید تضمینی عادلانه ای را برای محصولات کشاورزی تعیین کند.... دولت می خواهد هر طور شده کود را گران بفروشد !
شمال نیوز : قنبرعلی گلی دنگسرکی گفت : دولت می خواهد به هر نحوی که شده کشاورزان را وادار به خرید نهاده های گران قیمت کند، اگر واقعا دولت دلش به حال کشاورزان می سوزد باید قیمت نهاده ها را کم، ارز دولتی به آنها اختصاص و نرخ خرید تضمینی عادلانه ای را برای محصولات کشاورزی تعیین کند....(ادامه)
واکنش محسن رضایی به لشکرکشی ترامپ
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افول امریکا مدت‌هاست که آغاز شده است. اگر سیاستمداران ایران محاسبات خود را درباره آمریکا دقیق نکنند فرصت‌ها را از دست می‌دهند.(ادامه)
عکس/ استفاده از مانکنِ زنده خانم در بوتیک مشهد
ظهر دیروز یکی از بوتیک‌های معروف عرضه لباس زنانه در آزادشهر مشهد از مانکن زنده خانم برای تبلیغ اجناس خود استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی خاطر نشان کرد: کشاورزی را قربانی بی‌تدبیری خود کرده‌اید چرا با مدیریت قیمت و تامین نهاده‌های دامی جلوی ورشکستگی مرغدادان و دامداران را نمی‌گیرید؟.... بابایی کارنامی : امروز شرمسار مردم ساری و میاندورد هستم / ساری به عنوان مرکز استان از توسعه عقب مانده است
شمال نیوز : وی خاطر نشان کرد: کشاورزی را قربانی بی‌تدبیری خود کرده‌اید چرا با مدیریت قیمت و تامین نهاده‌های دامی جلوی ورشکستگی مرغدادان و دامداران را نمی‌گیرید؟....(ادامه)
متأسفانه اظهاراتی از این دست را مردم تا چند روز پیش از ترامپ و... می‌شنیدند، گویی نگاه‌های خودعالِم پندارانه افراد کم اطلاع و البته پرمدعا مانند ظروف مرتبطه در جوامع مختلف به هم پیوند دارد و البته دستپخت این نگاه و رویکرد هم مقابل دیدگان همگان قرار گرفته است. واکنش وزارت بهداشت به ادعای احمدی نژاد
متأسفانه اظهاراتی از این دست را مردم تا چند روز پیش از ترامپ و... می‌شنیدند، گویی نگاه‌های خودعالِم پندارانه افراد کم اطلاع و البته پرمدعا مانند ظروف مرتبطه در جوامع مختلف به هم پیوند دارد و البته دستپخت این نگاه و رویکرد هم مقابل دیدگان همگان قرار گرفته است.(ادامه)
خواص روغن کنجد برای سلامت بدن
چربی‌ها انواع مختلفی دارند؛ برخی از آن‌ها خواص گوناگونی دارند و برخی دیگر به‌شدت برای سلامتی مضر هستند. اما درباره‌ی خواص روغن کنجد باید گفت که این روغن خوراکی سرشار از چربی‌های چند‌غیر‌اشباع و تک‌غیراشباع بوده و میزان چربی‌های اشباع‌شده‌ی آن بسیار اندک است.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

سخنگوی دولت: تردد شهر به شهر از شنبه اول آذر ممنوع است
سخنگوی دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود. (ادامه)
وزیر امور خارجه سوریه درگذشت
سانا خبرگزاری رسمی سوریه از درگذشت ولید المعلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور خبر داد.(ادامه)
عکس: نخستین مسابقه فوتبال میان ایران و انگلیس
عکسی منسوب‌به نخستین مسابقه فوتبال میان ایرانی‌ها و انگلیس‌های شاغل در شرکت نفت در دوره قاجار - احتمالا اولین فوتبالیست‌های ایران. در زمان مظفرالدین قاجار «قرارداد دارسی» برای اکتشاف نفت در ایران نیز امضا و حضور انگلیسی‌ها در ایران پررنگ‌تر شد.(ادامه)
کاهش محسوس ذخایر خون در مازندران/ ضرورت حضور مستمر اهداکنندگان
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: ذخایر خون و فرآورده‌های خون در همه گروه‌های خونی به‌ویژه A+ و O+ کاهش محسوسی داشته است.(ادامه)
اینفوگرافی/ ۵ راهکار خانگی برای درمان سرگیجه
(ادامه)
جدول/ آخرین قیمت گوشی‎های سامسونگ در بازار
در جدولی بهای برخی گوشی‌های سامسونگ در بازار تهران را اعلام کرد. جدول زیر دربردارنده قیمت برخی مدل‌های گوشی سامسونگ است. ممکن است قیمت‌ها در بازار فاصله‌ای اندک با این جدول را دارا باشد.(ادامه)
شمال نیوز:  از دستگیری اعضای شورا ، مدیران شهرداری و شهردار ساری که خوشبختانه با درایت سربازان و پاسداران گمنام امام زمان صورت گرفت ، برخی بی قانونی ها نیز مردم و دلسوزان شهر را نگران می کند . از دستگیری های اعضای شورای پنجم تا عضویت غیر قانونی یک عضو علی البدل !
شمال نیوز: از دستگیری اعضای شورا ، مدیران شهرداری و شهردار ساری که خوشبختانه با درایت سربازان و پاسداران گمنام امام زمان صورت گرفت ، برخی بی قانونی ها نیز مردم و دلسوزان شهر را نگران می کند .(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی دوشنبه ۲۶ آبان
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
کاهش 43 درصدی صید در دریای مازندران/ بیان دلایل کاهش صید
مدیرکل شیلات مازندران گفت: حال و شرایط شرکت‌های تعاونی پره و بهره‌برداران از دریای مازندران اصلا خوب نیست و با توجه به کاهش صید معیشت بسیاری از افراد تحت الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
۱۶۷ بیمار جدید کرونایی در مازندران شناسایی شدند
با شناسایی ۱۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا، تعداد بستری‌شدگان کرونایی در مراکز درمانی مازندران به ۸۰۰ نفر رسید.(ادامه)
نخستین دانشجویان پزشکی ایرانی +عکس
فعالیت حکیمان در عرصه طب در ایران، قرن‌ها ادامه داشت، اما در اواخر دوره قاجار وضعیت بحرانی شده بود؛ پزشکان خارجی طب جدید می‌دانستند و حکیم‌های ایرانی طب سنتی و میان این علوم جدید و قدیم مرافعه و رقابت و تناقض‌های بسیار وجود داشت. تا اینکه به‌همت امیرکبیر، دارالفنون تاسیس شد و ۲ پزشک اروپایی به آموزش طب نوین به دانشجویان ایرانی پرداختند.(ادامه)
علائم کلیوی ناشی از کرونا
انجام آزمایش‌هایی از راه خون و یک آزمایش ادرار ساده می‌تواد نشان دهنده وضعیت کلیه باشد و وجود خون در ادرار، کف آلود شدن ادرار، تغییرات نوسانات فشارخون و کاهش حجم ادرار نشان دهنده مشکل در کلیه است.(ادامه)
پیش بینی بودجه ۱۶ هزار میلیارد ریالی مازندران در سال ۱۴۰۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان را حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.