.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی یکشنبه ۲۵ آبان
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز یکشنبه ۲۵ آبان ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
دیابت یکى از شایع‌ترین بیمارى‌هاى مزمنى است که بشر را گرفتار کرده است.در سال ۲۰۰۳ تعداد مبتلایان به بیماری دیابت در سراسر جهان ۱۹۴ میلیون نفر تخمین زده مى‌شد. پیش بینى مى‌شود که این رقم تا پایان سال ۲۰۲۵ در نتیجه طولانى شدن عمر مفید افراد، سبک زندگى بى‌حرکت و غیرفعال و تغییر الگوهاى رژیم غذایى به ۳۳۳ میلیون نفر برسد. روزی برای بیش از پنج میلیون ایرانی
دیابت یکى از شایع‌ترین بیمارى‌هاى مزمنى است که بشر را گرفتار کرده است.در سال ۲۰۰۳ تعداد مبتلایان به بیماری دیابت در سراسر جهان ۱۹۴ میلیون نفر تخمین زده مى‌شد. پیش بینى مى‌شود که این رقم تا پایان سال ۲۰۲۵ در نتیجه طولانى شدن عمر مفید افراد، سبک زندگى بى‌حرکت و غیرفعال و تغییر الگوهاى رژیم غذایى به ۳۳۳ میلیون نفر برسد.(ادامه)
آخرین قیمت در بازار خودرو/ پژو جی‌ال‌ایکس ۱۹۵میلیونی شد
هر چند نوسان قیمت در بازار خودرو طی روزهای اخیر بسیار شدید بود اما حتی کاهش قیمت نیز نتوانست شمار خریداران را در بازار خودرو با افزایش روبرو کند.(ادامه)
نشانه‌های گوارشی کرونا را بشناسید
رئیس انجمن متخصصان داخلی با اشاره به تنوع علائم در مبتلایان به کرونا، گفت: اکنون بیماران مبتلا به کرونا با علائم گوناگونی مانند سکته مغزی، سکته قلبی، خونریزی دستگاه گوارش، اسهال به پزشک مراجعه می‌کنند(ادامه)
آیت الله لائینی:ضرورت بهره گیری از تجهیزات نوین امداد ونجات
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حادثه خیز بودن استان بر لزوم آمادگی برای مقابله و مهار شرایط بحرانی دراستان تاکید کرد و بهره گیری از فناوری های نوین امداد و نجات را مهم خواند.(ادامه)
تشکر علی دایی از کادر درمان/ عکس
اسطوره فوتبال ایران و آسیا از کادر درمان تشکر کرد و از مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
وریا غفوری کُشتی‌گیر شد! +عکس
کاپیتان استقلال دیروزبا شوخی های خود روحیه بازیکنان را در تمرین بالا برد.(ادامه)
دارویی که از عوارض جدی کرونا جلوگیری می‌کند
محققان در مطالعات اخیر خود متوجه اثربخشی یک داروی جدید در بیماران مبتلا به کووید ۱۹ شدند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران از مرگ پلنگ ماده ای خبر داد که اواخر هفته قبل در پناهگاه حیات وحش چهاردانگه ساری زنده گیری شده بود. تکذیب واگذاری مدیریت قله دماوند به فدراسیون کوهنوردی / مرگ پلنگ ماده زنده گیری شده در کیاسر
شمال نیوز: رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران از مرگ پلنگ ماده ای خبر داد که اواخر هفته قبل در پناهگاه حیات وحش چهاردانگه ساری زنده گیری شده بود.(ادامه)
حقیقت ماجرای خانه اجاره ای فرمانده اسبق نیروی زمینی
بنده یکی از همرزمان قدیمی و دوست صمیمی امیر خوشنام ارتش تیمسار دادبین هستم. بر خود واجب دانستم به عنوان یک ارتشی مطلع روشنگری کنم.(ادامه)
رد طرح پرداخت یارانه کالاهای اساسی توسط شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان از رد طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی در این شورا خبر داد.(ادامه)
تغییر ساعت آغاز به کار مجلس
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: از روز سه‌شنبه این هفته، جلسه مجلس از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح آغاز می‌شود.(ادامه)
توقف پرسپولیس مقابل تیم لیگ یکی
تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز مقابل تیم دسته اولی بادران متوقف شد.(ادامه)
واکنش وزیر بهداشت به شایعه استعفایش
وزیر بهداشت به شایعه استعفایش واکنش نشان داد و گفت: تا جان در بدن دارم و تا جایی که جان آفرین به من این توفیق را خواهد داد، اهل ترک کردن صحنه ای به ضرر مردم نیستم.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، استاد حوزه و دانشگاه و داماد ارشد شهید بهشتی درگذشت. حجت الاسلام دکتر اژه ای برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی بود. داماد شهید بهشتی درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، استاد حوزه و دانشگاه و داماد ارشد شهید بهشتی درگذشت. حجت الاسلام دکتر اژه ای برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی بود.(ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا جزئیات محدودیت‌‌های جدید کرونایی از یکم آذر ماه بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا را تشریح کرد. 



وضعیت حضور کارکنان در ادارات و تردد خودرو‌ها از اول آذر ماه
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا جزئیات محدودیت‌‌های جدید کرونایی از یکم آذر ماه بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا را تشریح کرد. (ادامه)
مرگ و میر براثر سوء مصرف مواد مخدر در مازندران رشد یافت
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان از رشد ۱۳ درصدی مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
مرگ ۸ مازندرانی به علت کرونا
۸ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.(ادامه)
عکس: ازدحام جمعیت برای تست کرونا در فرودگاه امام (ره)!
تصویری از صف طولانی و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام تست مسافران پرواز‌های ورودی در فرودگاه امام خمینی (ره) را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۵۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۱ هزار و ۳۴ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند... شناسایی ۱۱۲۰۳ بیمار جدید در کشور / فوت ۴۵۲ نفر در شبانه رو گذشته / مجموع جانباختگان به ۴۱۰۳۴ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۷۴۹۵۲۵ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۵۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۱ هزار و ۳۴ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند...(ادامه)
محمد بنا کرونا گرفت و بستری شد +عکس
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی را تسلیت گفتند.(ادامه)
دروازه‌بان استقلال به کمیته انضباطی احضار شد
دروازه بان سوم تیم فوتبال استقلال به دلیل غیبت در تمرینات در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز:
با حکم وزیر کشور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان منصوب شد. معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان منصوب و معارفه شد
شمال نیوز: با حکم وزیر کشور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان منصوب شد.(ادامه)
قرعه کشی محصولات ایران خودرو انجام شد
قرعه کشی محصولات ایران خودرو صبح امروز انجام شد و نام سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای خرید ۹ هزار خودرو قرعه کشی شد.(ادامه)
عکس/ محدودیت ساعت ۱۸ و بازار ساری
محدودیت فعالیت اصناف تا ساعت ۱۸ از ۲۰ آبان آغاز شده و تا ۲۰ آذر ادامه خواهد داشت.(ادامه)
پیام رییس AFC به خاطر درگذشت محمود یاوری
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درگذشت سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت.(ادامه)
جبران نکنید پلمب می‌کنیم
فرماندار رامسر گفت: اصناف کوتاهی‌های قبلی خود را در خصوص مصوبه کاهش ساعت کاری از امشب جبران کنند وگرنه پلمب می‌شوند.(ادامه)
دود کرونا در چشم تامین اجتماعی مازندران
کرونا،درآمد‌های ناشی از حق بیمه کارگاه‌ها در سازمان تامین اجتماعی مازندران را کاهش داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.