.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
لحظه آغاز موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین الاسد+ فیلم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی در سال گذشته از اتاق عملیات اینگونه با موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین الاسد پاسخ داد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما(ادامه)
عیدی امسال کارگران چقدر شد؟ +زمان پرداخت عیدی
برای سال آینده تمام کارگران مشمول قانون کار بین ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان تا ۵میلیون و ۷۳۰ هزار تومان عیدی خواهند گرفت. پرداخت عیدی کارگران از بهمن ماه شروع می‌شود.(ادامه)
عکس/ از طبیعت‌های بِکر سمنان
منطقه حفاظت شده پرور در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی سمنان و دارای اقلیم معتدل و جنگلی است و از شمال به مازندران متصل می‌باشد، این منطقه دارای دشت‌های پست، تپه ماهور، کوه‌ها و صخره‌های بلند و جنگل می باشد.(ادامه)
تردد در دهستان جنگلی چلاو آمل ممنوع شد
با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز آمل ورود گردشگران و مسافران به مناطق بکر و جنگلی فنی‌کلا، سنگچال و فیلبند در دهستان چلاو ممنوع شد.(ادامه)
اعلام زمان اجباری شدن ثبت چک در سامانه صیاد
طبق اعلام بانک مرکزی از آنجا که با توزیع چک‌های جدید در سال آینده ثبت چک در سامانه صیاد اجباری می‌شود، متقاضیان به منظور آشنایی بیشتر با روند ثبت چک در سامانه صیاد از هم اکنون در این سامانه چک‌های خود را به صورت اختیاری ثبت کنند.(ادامه)
تردد عادی و روان در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان را عادی و روان بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته ۸۳ مبتلای به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است.... فوت ۸۳ نفر در شبانه روز گذشته
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته ۸۳ مبتلای به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است....(ادامه)
قیمت سکه و طلا امروز ۲۶ دی ۹۹
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان است.(ادامه)
اضافه شدن تعداد ۲۴۷ بیمار جدید کرونایی در مازندران
با بستری شدن تعداد ۲۴۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴۳۵نفر رسید. (ادامه)
آخرین تلاش برای جلوگیری از ورود مسافران به ارتفاعات مازندران+ تصویر
با وجود قرمز بودن ۱۰ شهرستان مازندران ترافیک امروز ۲۶ دی در برخی محور‌های استان همچنان سنگین و نیمه سنگین است.(ادامه)
دستگیری مدیر سابق منابع طبیعی سوادکوه
مدیر سابق منابع طبیعی شهرستان سوادکوه به اتهام ارتشاء بازداشت شد.(ادامه)
گرمای بی سابقه زمستان امسال در مازندران
دمای هوای مازندران امروز در برخی شهر‌ها تا ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.(ادامه)
۱۰ ماده غذایی که برای تقویت سیستم ایمنی بدن معجزه می‌کند
عادت‌های نامناسب تغذیه‌ای در شرایط کرونا، کیوی انبار ویتامین C و پروتئاز، معجزه ۱۰ ماده غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، آشنایی با خواص سنجد و عوارض خوردن غذای چرب را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوایند.(ادامه)
تاسیس شعب تخصصی رسیدگی به جرایم و تخلفات همواره کارآمد بوده است و امکان استیفای کامل‌ حقوق بزه‌دیده، تامین کامل‌تر عدالت قضایی، بهره‌گیری از دادرسی تخصصی و وکلای متخصص را فراهم می‌کند. چرا شعب تخصصی رسیدگی به تخلفات شهری ایجاد نمی‌شود؟(يادداشت)
تاسیس شعب تخصصی رسیدگی به جرایم و تخلفات همواره کارآمد بوده است و امکان استیفای کامل‌ حقوق بزه‌دیده، تامین کامل‌تر عدالت قضایی، بهره‌گیری از دادرسی تخصصی و وکلای متخصص را فراهم می‌کند.(ادامه)
تاسیس شعب تخصصی رسیدگی به جرایم و تخلفات همواره کارآمد بوده است و امکان استیفای کامل‌ حقوق بزه‌دیده، تامین کامل‌تر عدالت قضایی، بهره‌گیری از دادرسی تخصصی و وکلای متخصص را فراهم می‌کند. چرا شعب تخصصی رسیدگی به تخلفات شهری ایجاد نمی‌شود؟(يادداشت)
تاسیس شعب تخصصی رسیدگی به جرایم و تخلفات همواره کارآمد بوده است و امکان استیفای کامل‌ حقوق بزه‌دیده، تامین کامل‌تر عدالت قضایی، بهره‌گیری از دادرسی تخصصی و وکلای متخصص را فراهم می‌کند.(ادامه)
سرپرست شهرداری ساری یک هفته پس از انتصابش از سوی استاندار مازندران ، پنج مدیر جدید شهرداری این شهر را منصوب کرد.
سرپرست شهرداری ساری پنج مدیر جدید را منصوب کرد
سرپرست شهرداری ساری یک هفته پس از انتصابش از سوی استاندار مازندران ، پنج مدیر جدید شهرداری این شهر را منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز:  بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت کرونایی چهار شهرستان دیگر مازندران هم قرمز شد و تعداد مناطق قرمز استان به ۹ شهرستان افزایش یافته است. کرونا چهار شهرستان دیگر مازندران را قرمز کرد
شمال نیوز: بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت کرونایی چهار شهرستان دیگر مازندران هم قرمز شد و تعداد مناطق قرمز استان به ۹ شهرستان افزایش یافته است.(ادامه)
رفتار تاسف‌بار هادی ساعی | سیلی قهرمان المپیک به صورت دبیر فدراسیون
اتفاق عجیبی در سالن برگزاری لیگ تکواندو افتاد که باعث تعجب و البته تاسف حاضران شد.(ادامه)
ترامپ با کدام بهانه می‌خواهد بدون اجازه کنگره به ایران حمله کند!؟
در آخرین روزهای دولت آمریکا، کاخ سفید با وجود ناکامی های فراوان آخرین سناریوی خود را علیه ایران رونمایی کرده تا همچنان تنش ها تا دقیقه 90 هم پابرجا بمانند.(ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
سهام سرخابی‌ها دهه فجر وارد بورس می‌شود
فرهاد دژپسند گفت: سهام استقلال و پرسپولیس دهه فجر امسال در بورس عرضه اولیه خواهد شد.(ادامه)
تعطیلی نماز جمعه این هفته در مازندران
نماز جمعه فردا ۲۶ دی ماه در مازندران برگزار نمی‌شود.(ادامه)
گرفتار شدن ۳۲ بابلی دیگر در تله کرونا
۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4 ریشتر مازندران را لرزاند . بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زلزله شهر ساری گزارش شده است. زلزله ۴ ریشتری مازندران را لرزاند+ جزئیات
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4 ریشتر مازندران را لرزاند . بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زلزله شهر ساری گزارش شده است.(ادامه)
میزان دستمزد کارگران در سال 1400+ جزئیات
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تعیین دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۰ مبنی بر طرح پرداخت دستمزد منطقه‌ای توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۱۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۵۳۸ نفر رسیده است...... فوت ۸۱ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۶۵۳۸ نفر رسید / شناسایی ۶۴۷۱ بیمار جدید / مجموع مبتلایان به ۱۳۱۱۸۱۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۱۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۵۳۸ نفر رسیده است......(ادامه)
روند بیماری کرونا در مازندران افزایشی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در استان خواستار پرهیز از سفرهای غیرضروری مسافران به استان شد.(ادامه)
۴ ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا
۴ بازیکن ایرانی نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر هفته قاره آسیا شدند.(ادامه)
روحانی: باید در مصرف گاز مراعات کنیم؛ ما معادل نیمی از ۲۷ کشور اروپایی گاز مصرف می‌کنیم
روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید در مصرف گاز مراعات کنیم ما الان معادل نیمی از مصرف گاز ۲۷ کشور اروپایی گاز مصرف می‌کنیم.(ادامه)
وزارت بهداشت، هفت شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند وورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها ممنوع بوده و پلیس مانع آن خواهد شد. سفر به ۷شهر قرمز مازندران و گلستان ممنوع/ محدودیت تردد شبانه همچنان پابرجاست
وزارت بهداشت، هفت شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند وورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها ممنوع بوده و پلیس مانع آن خواهد شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.