.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ چند نفر در جهان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند؟
اینفوگرافیک از آمار دریافت کنندگان واکسن کرونا در جهان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
خاموشی‌های مازندران بدون برنامه ریزی
خاموشی‌های اخیر برق در مازندران بدون برنامه از پیش تعیین شده بود.(ادامه)
چرا باید به واکسن ایرانی اعتماد کنیم؟
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، در پاسخ به این سئوال که مردم چرا باید به واکسن ایرانی اعتماد کنند، توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
آخرین آمار کرونا در مازندران|۱۳۹۸ بیمار بستری در بیمارستان‌ها
با بستری شدن تعداد ۲۷۳ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۳۹۸ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر عباسی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز مازندران، تیر با ۲ هزار و ۳۹۲، شهریور ۲ هزار و ۳۷۷، مرداد ۲ هزار و ۲۲۵ به ترتیب بیشترین و فروردین با هزار و ۱۵۱ کمترین مورد نزاع را به خود اختصاص داده اند .... مازندرانی‌ها کمی آرام‌تر شده اند / پیشتازی ساروی ها در نزاع و درگیری
شمال نیوز : دکتر عباسی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز مازندران، تیر با ۲ هزار و ۳۹۲، شهریور ۲ هزار و ۳۷۷، مرداد ۲ هزار و ۲۲۵ به ترتیب بیشترین و فروردین با هزار و ۱۵۱ کمترین مورد نزاع را به خود اختصاص داده اند ....(ادامه)
فرشید باقری از استقلال اخراج شد
سرمربی تیم استقلال تهران بازیکن این تیم را در اختیار کمیته انضباطی قرار داد.(ادامه)
عکس/ عادل فردوسی‌پور باز هم جایزه گرفت؛ اینبار جایزه سوتا
روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ۹۹ در آمفی تئاتر انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، جایزه «دستاورد فارغ التحصیلان» به عادل فردوسی‌پور اهدا شد. عکس‌های این مراسم در صفحه طرفداری عادل در اینستاگرم منتشر شده است.(ادامه)
ورود خوش نشین‌ها به مناطق ییلاقی سوادکوه ممنوع شد
ورود مسافران غیربومی و خوش نشین‌های محلی به مناطق بالادست سوادکوه ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز : شریعتی گفت : شورای عالی بحران باید قبل از اینکه کشور درگیر بحران شود به تشکیل جلسه پرداخته و با دعوت از دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه برای ایجاد آمادگی به‌منظور کاهش خسارات ناشی از بحران‌های احتمالی برنامه‌ریزی کند .... غفلت مسئولان مدیریت بحران در تامین اعتبارات / باید پیش از وقوع حادثه در حوزه پیشگیری برنامه‌ریزی شود
شمال نیوز : شریعتی گفت : شورای عالی بحران باید قبل از اینکه کشور درگیر بحران شود به تشکیل جلسه پرداخته و با دعوت از دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه برای ایجاد آمادگی به‌منظور کاهش خسارات ناشی از بحران‌های احتمالی برنامه‌ریزی کند ....(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۲۴ دی
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۴ دی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس دیده نشده از سردار سلیمانی و قالیباف درون قبر
فرزند شهید همت تصویری از مراسم خاکسپاری شهید حاج احمد کاظمی شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج باقر قالیباف در درون قبر و عبایی که رهبری با آن نماز شب می‌خواندند را منتشر کرد.(ادامه)
وضعیت نگران کننده در ورودی‌های مازندران
حجم خودرو‌ها برای ورود به مازندران در دو هفته اخیر نگران کننده بوده است.(ادامه)
عکس/ وقتی «بهتاش پاینخت» دست فروش بود
بهرام افشاری با انتشار این عکس نوشت: این عکس تمام خاطرات من تا سن ۲۰ سالگیمه. کنار سینما مغازه قنادی بود که روز‌ها اونجا کار میکردم و شب‌ها تو همین سکوی ورودی سینما بساط میزدم و با سودش به عشق دیدن قهرمانم تو سینما غرق رویا و ارزوهام میشدم. الان پوستر یکی‌از فیلم‌های من اونجاست. هدف منیت و غرور نیست. زندگی‌بالا و پایین داره چه در گذشته چه حال و چه اینده تلاش کردم خودم باشم با همه خوبی‌ها و بدی هام. هدف از گذاشتن این عکس فقط این بود که بگم به گذشتم افتخار میکنم وبه تو دوست خوبم بگم به رویات ادامه بده.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : پیش از اجرای طرح جدید استانداری مازندران نسبت به صدور کارت‌های تردد برای رانندگان خودروها اقدام کرده بود که دارندگان این کارت‌ها بدون مشکل خاصی از ورودی‌های شهر عبور می‌کردند .... ترافیک کرونایی در ورودی ساری/ دوباره پای آزمون خطا در میان است؟!
شمال نیوز : پیش از اجرای طرح جدید استانداری مازندران نسبت به صدور کارت‌های تردد برای رانندگان خودروها اقدام کرده بود که دارندگان این کارت‌ها بدون مشکل خاصی از ورودی‌های شهر عبور می‌کردند ....(ادامه)
عکس/ توییتر هشتگ #واکسن_ایرانی را نشان نمی‌دهد
جهانپور گفت: توییتر هشتگ #واکسن_ایرانی را در فهرست نشان نمی‌دهد، اما جایگاه اول علمی و فناوری ایران در سطح منطقه دست یافتنی است.(ادامه)
در روز‌های آلودگی هوا چای بخوریم یا شیر؟
متخصص تغذیه بالینی گفت: کودکان در روز‌های آلوده ضمن آشامیدن شیر از مصرف تنقلات بپرهیزند و بیماران قلبی هم برای کاهش تاثیر آلودگی هوا بر بدنشان روغن زیتون و کنجد مصرف کنند.(ادامه)
روز‌های گرم زمستانی در مازندران
گرمای هوا در اوایل زمستان جلوه خاصی را به مازندران بخشیده است.(ادامه)
قو‌های مهاجر با طی کردن مسیری بالغ بر پنج هزار کیلومتر از مناطق سردسیر جهان برای سپری کردن فصل زمستان به تالاب سرخرود استان مازندران سفر می‌کنند قو‌های مهاجر میهمان زمستانی تالاب سرخرود(خبر)
قو‌های مهاجر با طی کردن مسیری بالغ بر پنج هزار کیلومتر از مناطق سردسیر جهان برای سپری کردن فصل زمستان به تالاب سرخرود استان مازندران سفر می‌کنند(ادامه)
عکس/ کار دروازه‌بان پرسپولیس به بیمارستان کشید
سرمربی امید پرسپولیس نسبت به اتفاق رخ داده و از هوش رفتن گلر این تیم در جریان بازی این تیم توضیحاتی را ارائه داد. در دیدار امیدهای تیم فوتبال پرسپولیس برابر هوادار (سه‌شنبه) اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد و دروازه‌بان این تیم از هوش رفت و به همین خاطر به بیمارستان محمد رسول‌پناه منتقل شد. منصور هاشمی سرمربی امیدهای پرسپولیس در این‌باره گفت: در اواخر بازی بود و تمام بازیکنان ما در زمین حریف بودند اما به یکباره دیدیم که دروازه‌بان ما روی زمین افتاد. بلافاصله اقدامات پزشکی صورت گرفت و او به بیمارستان منتقل شد. سرپرست تیم همراه این بازیکن است و پیگیر شرایط او هستیم. (ادامه)
جدول/ آخرین قیمت گوشی‌های اپل
گوشی موبایل اپل مدل iPhone ۱۲ A۲۴۰۴ دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۳۴ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.(ادامه)
شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در کشور به ۵ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون پنج بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش‌یافته، موسوم به ویروس انگلیسی در کشور شناسایی شده‌اند.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی چهارشنبه ۲۴ دی
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
فوت ۱۴ بیمار کرونایی در مازندران
دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل شمار جانباختگان کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته را در استان ۱۴ نفر اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه هنوز فاز چهارم هیچ واکسنی در دنیا آغاز نشده است، اظهار کرد: همه واکسن‌های تولیدی دنیا در فاز سه قرار دارند .... دکتر بابامحمودی : هدف دشمن پیشمرگ قرار دادن مردم ماست
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه هنوز فاز چهارم هیچ واکسنی در دنیا آغاز نشده است، اظهار کرد: همه واکسن‌های تولیدی دنیا در فاز سه قرار دارند ....(ادامه)
با ویتامین‌های ضد پیری آشنا شوید!
کورکومین ماده فعال اصلی در گیاه زردچوبه است و از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهاب در سطح سلولی بهره می برد که ممکن است به بهبود سلامت پوست و محافظت در برابر سرطان کمک کند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ساری (پانا) - رئیس اورژانس ۱۱۵ مازندران از ساماندهی ۳۲ تیم عملیاتی مجهز به ۳۲ دستگاه آمبولانس ویژه جهت انتقال بیماران کرونا مثبت در سطح استان خبر داد. ۳۲ تیم اورژانس مازندران در خدمت بیماران کرونایی هستند
ساری (پانا) - رئیس اورژانس ۱۱۵ مازندران از ساماندهی ۳۲ تیم عملیاتی مجهز به ۳۲ دستگاه آمبولانس ویژه جهت انتقال بیماران کرونا مثبت در سطح استان خبر داد.(ادامه)
زنی که همراه قاضی منصوری بوده، کیست؟
علیزاده‌طباطبایی، وکیل خانواده منصوری، درباره «خانمی که همراه قاضی منصوری بوده است» تاکید کرد: از جمله این افراد خانمی است که در زمان فعالیت قاضی منصوری به عنوان معاون دادستان به عنوان رئیس دفتر ایشان فعالیت می‌کرده است. او تاکید کرد: البته این خانم قبل از ایشان برای ادامه تحصیل به فرانسه رفته بودند، اما در این مسافرت همراه ایشان بودند و از فرانسه به آلمان آمدند، ایشان را همراهی می‌کردند و تا آخرین لحظات نیز با ایشان همراه بودند.(ادامه)
عکس/ حال ناخوش این روز‌های مجری جنجالی، اما پرطرفدار
علی ضیا، مجری پرطرفدار برنامه‌های تلویزیونی نیز به تازگی تصویری از خود را به همراه نوشته‎ای در استوری صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.