.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر: صفحه اول روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
آغاز ششمین جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی
ششمین جلسه برای بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم دقایقی پیش آغاز شد.(ادامه)
طارمی و منشا با هم از تمرین خارج شدند
دو مهاجم تیم پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.(ادامه)
تمامی پرونده‌های خسارت طوفان سال گذشته مازندران پرداخت شد
مدیرکل بیمه ایران مازندران با بیان اینکه تمامی خسارت طوفان شهریور ماه سال گذشته پرداخت شده است، گفت: در این رابطه 600 پرونده در شعب بیمه ایران مازندران تشکیل شده بود که تمامی آنها پرداخت شد.(ادامه)
تصادف مرگبار در جاده بابل
برخورد خودروی سواری با دو موتور سیکلت در جاده بابل یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت. (ادامه)
خشکسالی، مهمترین تهدید شالیزارهای مازندران(خبر)
(ادامه)
دیدار مدیران تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران با فرماندار نکا
آسیب شناسی مشکلات تعاونی ها و همچنین تقویت تعاونی ها زمینه ساز توسعه و رونق اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان خواهد شد(ادامه)
کشف لاشه دو قلاده پلنگ در بهشهر
اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران از کشف لاشه دو قلاده پلنگ در منطقه جنگلی شهیدآباد بهشهر خبر داد.(ادامه)
احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص دوران آیت الله هاشمی نداشت. احمدی‌نژاد اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی مأمور بازگرداندن محمود احمدی‌نژاد به سیاست است؟ /روزهای متفاوت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت
احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص دوران آیت الله هاشمی نداشت. احمدی‌نژاد اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است.(ادامه)
نجات ۴۹ غریق از دریای مازندران
۴۹ غریق دیروز از مرگ حتمی در دریای مازندران نجات یافتند.(ادامه)
آسمان مازندران امروز شنبه ۲۸ مردادماه صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز شنبه ۲۸ مردادماه صاف تا نیمه ابری در ارتفاعات با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران شنبه ۲۸ مرداد
(ادامه)
شمال نیوز : از برآیند قریب به هزار کامنت و پیامک می توان به خوبی دریافت که تداوم مدیریت ربیع فلاح جلودار ، اصلا رضایت مردم استان را فراهم ننموده است و آنها حساب دولت اعتدال را با نماینده اش در استان جدا کرده اند ..... مازندرانی ها می گویند : « ربیع فلاح » برود
شمال نیوز : از برآیند قریب به هزار کامنت و پیامک می توان به خوبی دریافت که تداوم مدیریت ربیع فلاح جلودار ، اصلا رضایت مردم استان را فراهم ننموده است و آنها حساب دولت اعتدال را با نماینده اش در استان جدا کرده اند .....(ادامه)
تصاویر/ آلبوم نایاب از شاه پس از کودتا 28 مرداد/ ژست‌های پیروزمندانه محمدرضا شاه
64 سال پیش در چنین روزی سازمان مخفی اطلاعات انگلیس و آژانس اطلاعات مرکزی امریکا با کمک عوامل داخلی طرفدار محمدرضا پهلوی کودتایی علیه نخست وزیر وقت ایران برنامه ریزی و اجرا کردند که برای چند دهه جنبش عدالت و استقلال خواهی در ایران را به تعویق انداخت. (ادامه)
تصاویری جالب از دختران کونگ‌فو کار ایران(خبر)
(ادامه)
عکس | استفاده عجیب و غریب از کلاشینکف
کشور یمن تقریباً دو سال است که با جنگی نابرابر و تحمیلی از سوی عربستان سعودی روبرو بوده که تمامی زیرساخت‌های آن را نابود و زندگی را به کام مردم تلخ کرده است. با توجه به وضعیت جنگی پیش آمده دیدن صحنه‌هایی مانند این که مردم سلاح بدست دارند، بسیار عادی است، اما مساله غیر عادی استفاده از مسلسل‌های AK47 برای کمک به روند باتری به باتری خودروها است!(ادامه)
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: دولت باید جلوی بانک‎های افسار گسیخته را بگیرد، روزی نیست که از سوی مردم برای من نامه نیاید و از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند. خیلی از کارخانه‎ها را این بانک‎ها ورشکسته کرده است.

آیت‌الله مکارم شیرازی: روزی نیست مردم از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند/ خیلی از کارخانه‎ها را بانک‎ها ورشکسته کردند(خبر)
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: دولت باید جلوی بانک‎های افسار گسیخته را بگیرد، روزی نیست که از سوی مردم برای من نامه نیاید و از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند. خیلی از کارخانه‎ها را این بانک‎ها ورشکسته کرده است. (ادامه)
ظریف، هاشمی و زنگنه بالاترین رای را می‌گیرند/ وزیر کشور اعتماد فراکسیون‌ها را جلب کرد
(ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
شریعتمداری: اعتصاب غذای کروبی، طراحی شده بود
مدیر مسئول کیهان، ماجرای اعتصاب غذای مهدی کروبی را پروژه‌ای طراحی شده با هدف سند‌سازی برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست.(ادامه)
رضا گلکار بیش از دو دهه در سینماهای استان مازندران از جمله سینما بهمن آمل و سپهر ساری مسئولیت داشته و از سال گذشته در حوزه هنری استان مازندران مشغول به فعالیت بوده است.
جامعه امور سینمایی مازندران داغدار شد
رضا گلکار بیش از دو دهه در سینماهای استان مازندران از جمله سینما بهمن آمل و سپهر ساری مسئولیت داشته و از سال گذشته در حوزه هنری استان مازندران مشغول به فعالیت بوده است. (ادامه)
این میوه بمب ویتامین است!
میوه ها هم مثل آدم ها هستند و محبوب و غیرمحبوب دارند؛ غیرمحبوب ها را می گذاریم کنار اما انبه سال 2012 عنوان محبوب ترین میوه سال دنیا را بالاتر از موز، سیب و پرتقال به دست آورد(ادامه)
دفاع تاجگردون از جهرمی/جوان و توانمند یا خسته‌ای دیگر
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ضمن دفاع از وزیر پیشنهادی ارتباطات از برخی از هجمه ها در روزهای گذشته انتقاد کرد.(ادامه)
آقای رییس‌جمهور حدود ۵۷ درصد شرکت کنندگان و حدود ۵۸ درصد قبول‌شدگان کنکور سراسری در ۱۰ سال گذشته کنکور سراسری را جامعه زنان و دختران تشکیل داده‌اند که دقیقاً روی کدام صندلی مدیریتی بنشینند؟ آقای رییس‌جمهور صندلی زنان دقیقاً کجاست؟(ديدگاه)
آقای رییس‌جمهور حدود ۵۷ درصد شرکت کنندگان و حدود ۵۸ درصد قبول‌شدگان کنکور سراسری در ۱۰ سال گذشته کنکور سراسری را جامعه زنان و دختران تشکیل داده‌اند که دقیقاً روی کدام صندلی مدیریتی بنشینند؟(ادامه)
آخرین دستور عجیب نعمت زاده برای برداشتن برجسب قیمت ها!
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به سازمان‌های مسئول در زمینه قیمت گذاری و نظارت کالا، شرایط عدم الزام درج قیمت مصرف کننده برخی گروه کالایی را ابلاغ کرد.(ادامه)
بارش برف تابستانی در ارتفاعات کلاردشت؛ کوهنوردان غافل‌گیر شدند
برف تابستانی در بیست و هفتمین روز مرداد امسال، مناطقی از ارتفاعات کلاردشت در غرب مازندران را سفیدپوش کرد. (ادامه)
قالیباف: هر کجای تاریخ انقلاب را ببینیم حتما رد پایی از حضور موثر آیت الله هاشمی در آن دیده می‌شود
شهردار تهران خاطراتی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقل کرد. (ادامه)
حفظ محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام برخی گمانه زنی ها را از آخرین حضور او در عرصه سیاسی کشور موجب شده است.


چرا حکم عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تمدید شد؟!/ چهره اصلاح‌طلبی که عضو جدید مجمع شد، کیست؟(خبر)
حفظ محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام برخی گمانه زنی ها را از آخرین حضور او در عرصه سیاسی کشور موجب شده است. (ادامه)
پاسخ مکتوب آذری جهرمی به سوالات نمایندگان در مجلس
آذری جهرمی در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به برخی سوالات نمایندگان به شکل مکتوب پاسخ داد.(ادامه)
باید وزا انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند و از مدیران بازنشسته و تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت استان‌ها استفاده نشود. مدیران تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت مازندران معرفی نشوند
باید وزا انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند و از مدیران بازنشسته و تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت استان‌ها استفاده نشود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.