.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون استخدامی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از فردا سه شنبه ۳۱ مرداد ماه توزیع خواهد شد.(ادامه)
مقایسه «رای اعتماد» دو مجلس به دو دولت روحانی
در جریان رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم در 24 مرداد 92، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، 274 رای کسب کرد و رکورد اخذ آرای موافق را در تاریخ جمهوری اسلامی شکست.(ادامه)
اولین پست اینستاگرامی واعظی بعد از تصدی ریاست دفتر روحانی
رئیس جدید دفتر رئیس‌جمهور از تداوم ارتباط و تعامل خود با کاربران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی سخن گفت.(ادامه)
تصویری کمتر دیده شده از رهبر انقلاب
تصویری از حضرت آیت الله خامنه‌ای در مسجد کرامت مشهد پس از جلسات درس ایشان.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاونت کنسولی،مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، ابراهیم نوروزی به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران منصوب شد .
رئیس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاونت کنسولی،مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، ابراهیم نوروزی به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران منصوب شد . (ادامه)
عکس/ پیرترین زائر مناسک حج امسال چند سال دارد؟
از زائرانی که امسال از کشورهای مختلف به سفر حج مشرف می‌شوند، یک بانوی اهل اندونزی با ۱۰۴ سال سن پیرترین زائر محسوب می‌شود.(ادامه)
جان باختن ۴۳ ایرانی در دریای مازندران
۴۳ ایرانی از آغاز اجرای طرح دریا سوم خرداد تا کنون در دریای مازندران غرق شدند.(ادامه)
اینگونه کبد خود را شستشو دهید
بسیاری از سموم بر روی بزرگترین غده بدن یعنی کبد تاثیر می گذارند و این در حالی است که بیشتر عوارض ناشناخته کبدی منجر به مرگ خواهند شد. (ادامه)
صعود بی دغدغه خونه به خونه به دور سوم جام حذفی
تیم فوتبال خونه به خونه بابل بدون انجام بازی به دور سوم جام حذفی کشور صعود کرد.(ادامه)
شمال نیوز :مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعداد پیمانکاران شرکت گاز استان مازندران را 300 پیمانکار عنوان کرد و افزود: 750 کیلومتر فعالیت داشته‌ایم و در منازل  19 هزار و 200 نفر گاز روشن شد..... ابراهیم زاده : دیگر قطعی گاز در مازندران وجود نخواهد داشت
شمال نیوز :مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعداد پیمانکاران شرکت گاز استان مازندران را 300 پیمانکار عنوان کرد و افزود: 750 کیلومتر فعالیت داشته‌ایم و در منازل 19 هزار و 200 نفر گاز روشن شد.....(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: بررسی و تحقیق در خصوص نحوه انتصاب مدیران ستادی و شهرستان‌ها و بررسی عملکرد این سازمان در حوزه‌های مالی، اداری، کشاورزی، دامی و دیگر امور مربوطه هم از محور‌های دیگر تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران به شمار می‌آیند.... طرح تحقیق و تفحص جهادکشاورزی مازندران به هیئت رئیسه مجلس رفت
شمال نیوز : نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: بررسی و تحقیق در خصوص نحوه انتصاب مدیران ستادی و شهرستان‌ها و بررسی عملکرد این سازمان در حوزه‌های مالی، اداری، کشاورزی، دامی و دیگر امور مربوطه هم از محور‌های دیگر تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران به شمار می‌آیند....(ادامه)
درهای بسته جلسه علنی شورای شهر بابل/تجمع مردم مقابل شورا
بابلی‌ها که در دمای 32 درجه بالای صفر دم درب شورا تجمع کردند، از نگهبانان شورای شهر خواستار حضور در سالن جلسات شدند که نگهبانان شورا با این عنوان که دستور بازگشایی درب از سوی اعضای شورای شهر به ما داده نشده است، از حضور مردم جلوگیری کردند.(ادامه)
تبریک سردار جعفری به محسن رضایی
سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی انتصاب مجدد دکتر محسن رضایی به سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ابر‌های باران زا مهمان ارتفاعات غربی آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه صاف تا کمی ابری همراه با رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پیام تشکر آذری جهرمی از رای اعتماد مجلس
وزیرپیشنهادی ارتباطات طی پیامی از انتخاب رئیس جمهور و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد. (ادامه)
خداحافظی تنها وزیر مازنی از وزارت ارشاد
سید عباس صالحی که تا امروز یک شنبه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود به عنوان وزیر کابینه دوازدهم از مجلس رای اعتماد گرفت و سید رضا صالحی امیری رسما از مجموعه وزارتخانه خود خداحافظی کرد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۳۰ مرداد ماه
(ادامه)
شمال نیوز : این سفرکرده به جمع شهدا ، در دوران دفاع مقدس از نیروهای پیشرو اطلاعات و عملیات لشکر 25 کربلا بود و تا لحظه عروج لباس سبز سپاه برتن داشت و فعالیت های گسترده ای در حوزه قرآنی از وی به یادگار مانده است ..... « حاج ولی الله عرب زاده طوسی » به یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز : این سفرکرده به جمع شهدا ، در دوران دفاع مقدس از نیروهای پیشرو اطلاعات و عملیات لشکر 25 کربلا بود و تا لحظه عروج لباس سبز سپاه برتن داشت و فعالیت های گسترده ای در حوزه قرآنی از وی به یادگار مانده است .....(ادامه)
اولین اظهارات رسانه‌ای معاون جدید رئیس‌جمهور
معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان این که اشتغال اولویت اول دولت دوازدهم است، گفت: برای همین بسیاری از مشوق های کارفرمایی پیش بینی شده و طبیعی است که اجرایی شدن این برنامه ها نیازمند قانونگذاری و سیاست گذاری در معاونت حقوقی است(ادامه)
انتقاد شدید روزنامه جمهوری اسلامی از زد و بندها در مجلس
نتیجه آراء نمایندگان نشان داد مستقل ترین وزیر رای ندارد / وزیری که برند کشور است نفر دهم شد و وزیری که به خواسته های نمایندگان پاسخ مثبت داد، در رده های بالاتر جای گرفت پ.(ادامه)
افتخاری: احمدی‌نژاد زندگی‌ام را به آتش کشید
(ادامه)
ناامیدی زیباکلام از فراکسیون امید
(ادامه)
اتفاقی عجیب در رای بیطرف!
(ادامه)
تصاویر/ اولین جلسه هیات دولت دوازدهم
اولین جلسه کابینه دولت دوازدهم عصر یکشنبه ۲۹ مرداد در محل جلسات هیات دولت برگزار شد.(ادامه)
تکذیب خبر دستگیری عاملان سلاخی 2 پلنگ در بهشهر
(ادامه)
اولین حکم انتصاب وزیر جدید ارتباطات بعد از انتخاب
وزیر ارتباطات طی حکمی سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را منصوب کرد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار دهقان را به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا منصوب کردند.
سردار دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی شد
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار دهقان را به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا منصوب کردند. (ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه خروج نیروهای امنیتی از داخل خانه کروبی را دروغ محض دانسته و گفت: تصمیم به حصر سران فتنه به قوت خود باقی است.

صدور کیفرخواست انتخاباتی برای۱۲ استاندار و فرماندار/در پرونده احمدی نژاد مباحث مالی مطرح است/خروج نیروهای امنیتی از منزل کروبی دروغ محض است(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه خروج نیروهای امنیتی از داخل خانه کروبی را دروغ محض دانسته و گفت: تصمیم به حصر سران فتنه به قوت خود باقی است. (ادامه)
رییس‌ جمهور در احکامی، واعظی را به سمت رییس دفتر «رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» ، نهاوندیان به عنوان «معاون اقتصادی رئیس جمهور» و نوبخت را در سمت «رئیس سازمان برنامه و بودجه» منصوب کرد.
واعظی بعنوان رییس دفتر «رییس جمهور و سرپرست نهاد» ، نهاوندیان، «معاون اقتصادی رئیس جمهور» و نوبخت، «رئیس سازمان برنامه و بودجه» منصوب شدند
رییس‌ جمهور در احکامی، واعظی را به سمت رییس دفتر «رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» ، نهاوندیان به عنوان «معاون اقتصادی رئیس جمهور» و نوبخت را در سمت «رئیس سازمان برنامه و بودجه» منصوب کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.