.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ واکنش‌ تند علی کریمی به محکومیت فدراسیون فوتبال
پس از صدور رای فیفا به سود مارک ویلموتس، علی کریمی به تندی از فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.(ادامه)
حضور کرونایی‌ها در عزاداری چه حکمی دارد؟
مرجع تقلید شیعیان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همه عزاداران الزامی است. (ادامه)
شهرستان نکا در وضعیت فوق‌قرمز کرونا قرار دارد
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، شهرستان نکا در وضعیت فوق قرمز کرونا قرار دارد و در ماه محرم امسال باید رعایت مسائل بهداشتی با دقت بیشتری انجام شود.(ادامه)
دیگه باید بجای کارت عروسی ماسک عروسی داد +عکس
دیگه باید بجای کارت عروسی ماسک عروسی داد(ادامه)
دوران جوانی رهبر معظم انقلاب +عکس
تصویری دیدنی از دوران جوانی رهبر انقلاب منتشر شده است.(ادامه)
زمان بازگشت یزدانی به میادین مشخص شد
مربی تیم کشتی بازار بزرگ گفت: شرایط حسن یزدانی خیلی خوب است و با شروع شدن لیگ به میادین باز می‌گردد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آمریکایی‌ها برای به تصویب رساندن قطعنامه ضد ایرانی با هدف تمدید نامحدود تحریم‌های تسلیحاتی،‌ مدعی بودند از این طریق به دنبال صلح و امنیت جهانی هستند! این سیاست نخ‌نمای  ... تنهایی آمریکا(يادداشت)
آمریکایی‌ها برای به تصویب رساندن قطعنامه ضد ایرانی با هدف تمدید نامحدود تحریم‌های تسلیحاتی،‌ مدعی بودند از این طریق به دنبال صلح و امنیت جهانی هستند! این سیاست نخ‌نمای ...(ادامه)
حکم پرونده ویلموتس صادر شد + ترجمه و تصویر
ترجمه فارسی متن حکم فیفا نشان می دهد رقم غرامتی که ایران باید به ویلموتس بپردازد، بیش از ۶.۲ میلیون یورو است. طبق حکم فیفا، باید ۶.۴۴۳ میلیون یورو به سرمربی بلژیکی پرداخت شود. (ادامه)
واکنش تند حدادعادل به اظهارات فتاح/می خواهید خود را فرشته نجات نشان دهد
نماینده سابق مجلس گفت: آقای فتاح بنده از شما می‌پرسم آیا نمی‌دانستید که مدرسه فرهنگ بعد از اطلاع مقام معظم رهبری از وضع نابهنجار رشته علوم انسانی در آموزش و پرورش با توصیه مؤکد ایشان برای احیای این رشته ایجاد شد.(ادامه)
شمال نیوز : در دو سوی میدان سیاست، چهره‌هایی از نظر عملکردی شبیه و از نظر تفکر سیاسی متفاوت هستند که می‌توانند دو سر قطب سیاست باشند. کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : در دو سوی میدان سیاست، چهره‌هایی از نظر عملکردی شبیه و از نظر تفکر سیاسی متفاوت هستند که می‌توانند دو سر قطب سیاست باشند. (ادامه)
ترتیب بروز علائم کرونا مشخص شد
احتمالا شما بار‌ها درباره علائم اصلی ویروس کرونا شنیده اید. علائمی مانند سرفه خشک، تب و…. اما آیا می‌دانید این علائم معمولاً به ترتیب خاصی ظاهر می‌شوند؟ (ادامه)
فرزند آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی از مراجع تقلید گفت: با توجه به ابتلای آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی و شرایط قرنطینه‌ای، وی برنامه‌ای در ماه محرم نخواهد داشت. یک مرجع تقلید به کرونا مبتلا شد
فرزند آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی از مراجع تقلید گفت: با توجه به ابتلای آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی و شرایط قرنطینه‌ای، وی برنامه‌ای در ماه محرم نخواهد داشت.(ادامه)
برای مقابله با استرس کنکور چه باید کرد؟
یک متخصص اعصاب و روان و دبیر انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی گفت: ورزش‌های دسته جمعی که بیشتر حالت تفریح دارند نیز به کاهش استرس کنکور کمک زیادی می‌کند.(ادامه)
۴۰ هزار دانش‌آموز مازندران توانایی خرید گوشی هوشمند را ندارند
مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: ۴۰ هزار دانش‌آموز استان توانایی خرید گوشی هوشمند را ندارند و ۱۰ هزار دانش‌آموز اولویت اول دریافت گوشی موبایل هستند.(ادامه)
کرونا ۱۸۳ نفر دیگر را در مازندران زمین گیر کرد
۱۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.(ادامه)
رقابت بیش از 50هزار داوطلب کنکوری در مازندران
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از یک میلیون و ۳۹۱ هزار داوطلب کنکوری در کشور ۵۰ هزار و ۱۰۰ داوطلب مربوط به استان مازندران است.(ادامه)
اگر سیر نمی‌خورید بجای آن این سبزی را میل کنید
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی از خواص مشترک گیاه مرزه با سیر گفت: گیاه مرزه یک ضدعفونی کننده قوی است که خواص ضد التهابی و ضد درد هم دارد.(ادامه)
توصیه آیت‌الله جنتی به نمایندگان مجلس
رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: دبیر شورای نگهبان عنوان کرد که عملکرد نمایندگان مجلس به گونه‌ای نباشد که مردم از رأی دادن به آن‌ها پشیمان شوند و یا اینکه صلاحیتشان برای دوره بعدی مجلس رد شود.(ادامه)
آخرین خبر‌ها از تولید واکسن ایرانی کرونا
رئیس بخش اپیدمیولوژی و آمار زیستی انستیتو پاستور ایران با اشاره به ابهامات واکسن کرونا در دنیا، تاکید کرد که همچنان باید به زندگی با کرونا عادت کنیم.(ادامه)
عکس/ تیپ رضا شاهرودی در اوایل دهه ۷۰
رضا شاهرودی جزو چهره‌های ماندگار فوتبال ایران است. هر چند او در تیم ملی بدشانسی آورد و جام جهانی و جام ملت‌ها را به به خاطر مصدومیت از دست داد ولی همواره مورد توجه رسانه‌ها بود.(ادامه)
تاکید بر برگزاری مراسم دهه اول محرم با رعایت پروتکل بهداشتی
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درباره برگزاری مراسم دهه اول ماه محرم گفت: اولویت نخست این است که برگزاری مراسم در فضای باز باشد و ما مسؤولیت برگزاری مراسم را داریم نه عدم برگزاری آن را و اینکه مراسم برگزار نشود، مقبولیت عمومی ندارد بلکه تاکید داریم که مراسم با شرایط تاکید شده وزارت بهداست در فضای باز برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۵۵ نفر از آنها بستری شدند... فوت ۱۶۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جانباختگان به ۱۹۸۰۴ نفر رسید / ۲۶ استان همچنان در وضعیت هشدار و قرمز
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۵۵ نفر از آنها بستری شدند...(ادامه)
شالیکاران مازندرانی تا چهارشنبه محصول خود را برداشت نکنند
شالیکاران مازندرانی شالی‌های رسیده خود را به علت بارش‌های پراکنده تا روز چهارشنبه برداشت نکنند.(ادامه)
هشدار جدی دادستان ساری نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی
دادستان مرکز مازندران به سودجویانی که اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی با هدف کسب درآمد بیشتر می کنند هشدار داد.(ادامه)
عکس: استقبال خیابانی باواریایی‌ها از جادوگر ایرانی
عکس دیده نشده ازاستقبال خیابانی باواریایی‌ها از جادوگر ایرانی/ علی کریمی سال‌های ۸۴-۸۶ عضو باشگاه بایرن مونیخ بود. (ادامه)
لائینی:مقاومت و ایستادگی ملت ریشه در عاشورای حسینی دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران، 40 سال مقاومت و ایستادگی، آزادگی و ایثار را ریشه در حماسه عاشورا و امام حسین (ع) دانست.(ادامه)
عکس/ تصویری زیرخاکی از کریم باقری و علی دایی در لباس عجیب تیم ملی
علی دایی و کریم باقری به همراه خداداد عزیزی سه بازیکن کلیدی تیم ملی ایران در دهه ۹۰ میلادی در خط حمله بودند. بازیکنانی که همواره گل‌های مهمی برای تیم ملی به ثمر رساندند و با درخشش آن‌ها به جام جهانی ۹۸ صعود کردیم. در ادامه تصویری از دایی و باقری با لباس عجیب تیم ملی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ حرم حضرت عباس(ع) سیاه پوش شد
خادمان حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلای معلی، سیاه پوش کردن این بارگاه مقدس را در آستانه ماه محرم آغاز کردند.(ادامه)
خواننده‌های مشهور دهه ۷۰، دقیقاً کجایید؟
هنرمندان محبوب ۲ دهه قبل، مانند افتخاری، اصفهانی، خشایار اعتمادی، قاسم افشار و عبدالحسین مختاباد امروز به چه کاری مشغول هستند؟ (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.