.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آمادگی هیئات مذهبی مازندران برای برپایی باشکوه آیین های محرم
مدیرکل تبلیغات اسالمی مازندران با بیان اینکه فعالیت هیئات مذهبی و عزاداری سید الشهدا تعطیل بردار نیست، گفت: هیئات مذهبی آماده برپایی مراسم ها با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.(ادامه)
محمود فکری: اقدام بازیکن ذوب آهن اخلاق را در فوتبال زنده کرد
سرمربی تیم نساجی مازندران، از اقدام ارزشمند قاسم حدادی فر که درموقعیت گل، توپ را به خاطر مصدوم شدن بازیکن تیم نساجی به بیرون زد تمجید واعلام کرد، این بازیکنان اخلاق را زنده کرد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
مبتلایان کرونا فلج می شوند؟
متخصص مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، التهاب و آسیب حاد عروق نخاع و سندروم «گیلن باره» را به عنوان علائم نادر، اما خطرناک ویروس کرونا معرفی کرد.(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در لباس نظامی
تصویری کمتر دیده شده از رهبر انقلاب با لباس نظامی و شهید فکوری فرمانده خوش فکر نیروی هوایی ارتش در نخستین سال‌های دفاع مقدس منتشر کرده است.(ادامه)
عکس/ واکنش علی دایی به شکست سنگین بارسلونا
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن باواریایی‌ها را در کارنامه خود دارد با انتشار تصویری از زمان حضورش در این تیم به برد پر گل ۸ بر ۲ بایرن مونیخ مقابل بارسلونا واکنش نشان داد.(ادامه)
حریرچی: بعد از کنکور، نگران مسافرت‌ها هستیم
معاون کل وزارت بهداشت، در ارتباط با تازه ترین وضعیت بیماری کرونا در کشور، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
استاندار گیلان: وضعیت گیلان قرمز است
استاندار گیلان با اشاره به اینکه وضعیت استان قرمز است از مسافران خواست از سفر غیر ضرور به استان گیلان جدا خودداری کنند.(ادامه)
زدن واکسن آنفلوآنزا برای کودکان در ایام کرونایی ضرورت دارد؟
فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان درباره چگونگی ابتلای کودکان به کرونا و ضرورت واکسن آنفلوآنزا برای این گروه در شرایط فعلی توضیح داد.(ادامه)
عکس/ جدول گلزنان لیگ برتر در پایان هفته ۲۹
در پایان هفته ۲۹ لیگ برتر شیخ دیاباته همچنان با ۱۳ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در تعقیب مهاجم استقلال هستند.(ادامه)
بوناچیچ: بازی شجاعانه‌ای مقابل تیم خطرناک نساجی انجام دادیم/اگر کرونا من را نکشد، داوران ما را می‌کشند
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هرچه در مورد داوری بگوییم چه فایده‌ای دارد؟ اگر کرونا من را نکشد، داوران ما را می‌کشند.(ادامه)
دهه پنجاهی‌ها در صف تلفن عمومی +عکس
تصویری قدیمی از مردم در صفی طولانی برای صحبت با تلفن عمومی، در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
عینک متفاوت احسان علیخانی در جشن تلویزیونی +عکس
(ادامه)
بارش باران و کاهش دما در مازندران
هوای مازندران امروز و فردا همراه با بارش پراکنده باران و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
۱۰ تجربه برای جلوگیری و درمان کرونا
موقع خریدن ماسک، توجه کنید که حتماً سه لایه باشد. اگر یک بسته ماسک می خرید، ابتدا یکی اش را بشکافید تا مطمئن شوید که سه لایه دارد.(ادامه)
پیروزی سپاهان و برد دراماتیک تراکتور/ فرصت‌سوزی دوباره فولاد
هفته بیست و نهم لیگ برتر با پیروزی تیم‌های فوتبال تراکتور، صنعت نفت و سپاهان، توقف فولاد خوزستان و سقوط شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد.(ادامه)
عکس/ نتایج کامل هفته بیست و نهم لیگ برتر
هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب با برگزاری ۸ دیدار همزمان به پایان رسید و سقوط شاهین بوشهر به دسته اول قطعی شد و رقابت برای کسب سهمیه به روز آخر کشیده شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قاسمعلی ایرانمنش فعال شناخته شده عرصه فرهنگ و هنر و گردشگری مازندران پیش از ظهر  شنبه در سن ۵۴ سالگی به دلیل سکته قلبی، دعوت حق را لبیک گفت.


قاسمعلی ایرانمنش، فعال سیاسی و فرهنگی مازندران درگذشت
قاسمعلی ایرانمنش فعال شناخته شده عرصه فرهنگ و هنر و گردشگری مازندران پیش از ظهر شنبه در سن ۵۴ سالگی به دلیل سکته قلبی، دعوت حق را لبیک گفت. (ادامه)
رئیس جمهوری با صدور حکمی جعفر سرقینی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد. سرپرست جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
رئیس جمهوری با صدور حکمی جعفر سرقینی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.(ادامه)
این علایم یعنی از بدن خود زیادی کار می‌کشید
گاهی اوقات شاید متوجه کاری که هر روز با بدن خود می‌کنیم، نباشیم. بعد از گذشت چند ماه یا چند سال، به علت همین بی توجهی بیمار می‌شویم که گران برایمان تمام شود.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: سواحل استان در تعطیلات تاسوعا و عاشورا باز نیست و باید سیمای حسینی به خود گیرد. استاندار : سواحل مازندران در تاسوعا و عاشورا باز نیست
استاندار مازندران گفت: سواحل استان در تعطیلات تاسوعا و عاشورا باز نیست و باید سیمای حسینی به خود گیرد.(ادامه)
۵۱ هزار مازندرانی داوطلب کنکور سراسری هستند
مدیرکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی استانداری مازندران گفت: ۵۱ هزار داوطلب آزمون سراسری در ۱۷ حوزه امتحانی در استان به رقابت خواهند پرداخت.(ادامه)

سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۳ نفر از آنها بستری شدند. ۱۶۱ بیمار دیگر جان باختند / مجموع فوتی‌ها به ۱۹۴۹۲ نفر رسید / ۲۶ استان همچنان در وضعیت هشدار و قرمز
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۳ نفر از آنها بستری شدند. (ادامه)
شمال نیوز: ۱۴۲ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مازندران بستری شدند. ۱۴۲ بیمار جدید کرونایی در مازندران بستری شدند
شمال نیوز: ۱۴۲ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مازندران بستری شدند.(ادامه)
محمدبن زاید در حال بوسه زدن بر دستان نتانیاهو+ عکس
محمدبن زاید در حال بوسه زدن بر دستان نتانیاهو+ عکس (ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش شبانه روزی کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای جمع بندی طرح‌های راهگشا و اثربخش اظهار داشت: ظرف روزهای آینده اخبار خوبی درمجلس در خصوص تحولات اقتصادی کشور به گوش مردم خواهد رسید. خبرهای خوب اقتصادی در راه است/همگرایی قوای سه گانه نباید نقش پارلمان را تضعیف کند
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش شبانه روزی کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای جمع بندی طرح‌های راهگشا و اثربخش اظهار داشت: ظرف روزهای آینده اخبار خوبی درمجلس در خصوص تحولات اقتصادی کشور به گوش مردم خواهد رسید.(ادامه)
همتی اعلام کرد: ۷ اقدام بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی
(ادامه)
طرح سامانه درخواست مداح برای عزاداری در منازل
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور از آخرین جزئیات طرح تغییر سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار توضیحاتی را ارائه داد..... آخرین جزئیات طرح تغییر سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار
شمال نیوز : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور از آخرین جزئیات طرح تغییر سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار توضیحاتی را ارائه داد.....(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.