.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صید حدود هزار و 500 تنی ماهیان استخوانی در دریای مازندرانی
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران گفت: میزان صید ماهیان استخوانی از آغاز فصل صید تاکنون به هزار و ۴۲۵ تن رسیده است. (ادامه)
مواد غذایی مضر برای پوست کدامند؟
برخی از غذاها هستند که برای پوست نه تنها مفید نیستتند بلکه ضرر هم دارند. (ادامه)
جدول/ جایگزین پراید در بازار چند؟
در بازار می‌‌توان خودروی تیبا ۱ مدل ۹۹ را با قیمتی بین ۱۱۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان خریداری کرد. (ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی دوشنبه ۲۷ بهمن
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد. (ادامه)
تصویر هوایی زیبا از ارتفاعات کجور
کجور یکی از بخش‌های شهرستان نوشهر واقع در استان مازندران است.(ادامه)
۲۶۱ دستگاه استخراج بیت کوین در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۶۱ دستگاه تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) و متعلقات آن به ارزش ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)
ارتباط میان نوشیدن قهوه و کاهش نارسایی قلبی
بررسی سه مطالعه بزرگ در مورد بیماری قلبی نشان می دهد که نوشیدن یک فنجان قهوه کافئین دار یا بیشتر با کاهش ریسک نارسایی قلبی مرتبط است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عضو مجمع تشخیص گفت: از اسفند ۵۷ تا کنون فعالیت‌های مختلفی داشته و در سطح معاونت وزیر هم بودم. در این ۴۲ سال فعالیت، به این جمع بندی رسیدم که مهم‌ترین نیاز ما برای اداره کشور مدیریت است. انتقادات تند حدادعادل از محمود احمدی نژاد /گفتند یارانه پول امام زمان است و به همه داده شد
عضو مجمع تشخیص گفت: از اسفند ۵۷ تا کنون فعالیت‌های مختلفی داشته و در سطح معاونت وزیر هم بودم. در این ۴۲ سال فعالیت، به این جمع بندی رسیدم که مهم‌ترین نیاز ما برای اداره کشور مدیریت است.(ادامه)
قاسم سلیمانی دشتکی از سوی هیئت دولت به عنوان منتخب خوزستان معرفی شد. قاسم سلیمانی استاندار خوزستان شد
قاسم سلیمانی دشتکی از سوی هیئت دولت به عنوان منتخب خوزستان معرفی شد.(ادامه)
رهبر انقلاب درباره «اینترنت محل کار» فتوای دادند
فتوای رهبر انقلاب درباره «اینترنت محل کار»رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتایی درباره استفاده شخصی از اینترنت محل کار پاسخ دادند.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی: عامل اصلی تدارک ترور شهید فخری‌زاده که از کارکنان اخراجی نیروهای مسلح بود، قبل از عملیات از کشور خارج شده بود و تحت تعقیب است. عامل اصلی تدارک ترور شهید فخری‌زاده از کارکنان اخراجی نیروهای مسلح بود
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی: عامل اصلی تدارک ترور شهید فخری‌زاده که از کارکنان اخراجی نیروهای مسلح بود، قبل از عملیات از کشور خارج شده بود و تحت تعقیب است.(ادامه)
بامداد روز یکشنبه ۲۶ بهمن سال ۹۹ ، یک جوان محکوم به اعدام توسط خانواده اولیای دم از دار مجازات نجات یافت و بخشیده شد .


عفو جوان محکوم به اعدام درگلوگاه با رضایت اولیاء دم
بامداد روز یکشنبه ۲۶ بهمن سال ۹۹ ، یک جوان محکوم به اعدام توسط خانواده اولیای دم از دار مجازات نجات یافت و بخشیده شد . (ادامه)
گزینه اول حزب کارگزاران برای انتخابات کیست؟
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان این که گزینه اول این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است گفت: حزب به تصمیمات نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان پایبند خواهد بود.(ادامه)
تعدادی از مدیران فروشگاه شهروند بازداشت شدند
تعدادی از مدیران فروشگاه زنجیره ای شهروند بازداشت شدند و مدیرعامل شهروندگفت:در حال پیگیری موضوع هستیم.(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آقای قالیباف در کشور خودمان به دلیل مبتلا شدن به کرونا رییس‌جمهوری روحانی به جنابعالی برای تشکیل جلسه و نشست سران قوا وقت نداد و آن نشست را کنسل کرد. حال شما انتظار دارید پوتین که از حرفه‌ای‌ترین و مرموزترین .... احمدی بیغش: انتظار داشتید مرموزترین سیاستمدار جهان با شما دیدار کند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آقای قالیباف در کشور خودمان به دلیل مبتلا شدن به کرونا رییس‌جمهوری روحانی به جنابعالی برای تشکیل جلسه و نشست سران قوا وقت نداد و آن نشست را کنسل کرد. حال شما انتظار دارید پوتین که از حرفه‌ای‌ترین و مرموزترین ....(ادامه)
خیار ارزان شد/ موز داخلی هم ۱۸ هزار تومان
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از کاهش ۳ تا ۴ هزار تومانی قیمت خیار در بازار خبر داد.(ادامه)
۵ سال حبس برای ۵ عضو شورای شهر
این پنج عضو به‌همراه یکی از کارمندان شهرداری و یک خانم در بحث ارتشا، اختلاس و تصرف اموال بیت‌المال به ۵ سال حبس و انفصال از خدمت و جریمه مالی محکوم شده‌اند و احکام آن‌ها لازم الاجرا است.(ادامه)
رییس موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران انتخاب شد
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از انتخاب بهزاد نبوی به عنوان رییس موقت جبهه اصلاح طلبان شد.(ادامه)
با حکم رهبر انقلاب جانشین آیت الله مصباح مشخص شد
بر اساس اعلام یکی از اعضای دفتر مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی با حکم رهبر معظم انقلاب، محمود رجبی به عنوان رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) منصوب شدند.(ادامه)
رئیس‌جمهور، استاندار خوزستان را برای یک دوره 4 ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد. «استاندار خوزستان» رئیس سازمان ملی استاندارد ایران شد
رئیس‌جمهور، استاندار خوزستان را برای یک دوره 4 ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.(ادامه)
انهدام ۵ باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در مازندران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام پنج باند تهیه وتوزیع موادمخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشدید مقابله با خرده فروشان موادمخدر در سطح استان خبر داد.(ادامه)
هیچ واکسن فایزری وارد و ترخیص نشده است
به دنبال انتشار برخی خبر‌ها در رابطه با ورود محموله واکسن "فایزر" به کشور، معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که هر دو محموله وارداتی واکسن در مدت اخیر "اسپوتنیک وی" روسی بوده و هیچ واکسن فایزری در این مدت وارد و از گمرک ترخیص نشده است. (ادامه)
حمله مهدی رحمتی به استقلال و پرسپولیس
سرمربی جوان شهرخودرو نسبت به تخلف دو باشگاه پایتخت نشین واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعته گذشته ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسید. ... ۶۲ نفر دیگر جان باختند/مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعته گذشته ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسید. ...(ادامه)
عکس/ سامرا در آستانه ایام شهادت امام هادی(ع)
حرمین شریفین عسکریین به مناسبت سالگرد شهادت امام هادی(ع) مملو از زائران عراقی است.(ادامه)
در تهران موارد ابتلای شدید به کرونا افزایش یافته / برخی در معابر عمومی هم ماسک نمی‌زنند / افرادی هم که واکسن زدند، پروتکل ها را رعایت کنند
مسعود مردانی عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، ضمن هشدار نسبت به کاهش رعایت پروتکلهای بهداشتی در کشور، گفت: در صورتی که روند به همین شکل ادامه یابد، نمود آن را طی دو تا سه هفته آینده در موارد مرگ و میر ناشی از کرونا شاهد خواهیم بود و خدای ناکرده شب عید ما را با دشواری‌هایی روبرو خواهد کرد.(ادامه)
جدی بودن خطر کرونای انگلیسی
خطر نوع جدید ویروس کرونا که از انگلیس وارد کشور شده بسیار جدی است.(ادامه)
شمال نیوز : این‌که وزیر به‌عنوان عضو هیأت دولت وارد استان شود و از مجموعه مهمی چون شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید به‌عمل آورد اما نه استاندار، نه معاونان وی و نه حتی احدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی نکنند، سوال‌برانگیز است .... غیبت مدیران ارشد استان در سفر وزیر اقتصاد به مرکز مازندران / از بی توجهی به پروتکل های اداری تا شایعه اختلاف نظر ؟ !
شمال نیوز : این‌که وزیر به‌عنوان عضو هیأت دولت وارد استان شود و از مجموعه مهمی چون شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید به‌عمل آورد اما نه استاندار، نه معاونان وی و نه حتی احدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی نکنند، سوال‌برانگیز است ....(ادامه)
فکری با بازیکنان استقلال هم قهر کرد!
سرمربی تیم استقلال تهران در صفحه رسمی اینستاگرامش بازیکنان و صفحه باشگاه را آنفالو کرده است! (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.009 seconds.