.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
به‌سرانجام رسیدن سد گلورد در اولویت استانداری مازندران قرار دارد
استاندار مازندران گفت: به‌سرانجام رساندن پروژه‌های سد گلورد و آب شیرین‌کن در اولویت استانداری مازندران قرار دارند.(ادامه)
تصویری از بهاره رهنما و همسرش در امام رضا(ع)
(ادامه)
گره زدن نام علی لاریجانی با انتخابات 1400 آن هم از سوی احمدی نژاد و یارانش در نوع خود جالب توجه است، تا جایی که برخی این نمایش سیاسی مردان دولت سابق را تلاش مذبوحانه‌ای برای زنده ماندن در عرصه سیاست می دانند. تلاش احمدی‌نژادی‌ها برای ممانعت از کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات
گره زدن نام علی لاریجانی با انتخابات 1400 آن هم از سوی احمدی نژاد و یارانش در نوع خود جالب توجه است، تا جایی که برخی این نمایش سیاسی مردان دولت سابق را تلاش مذبوحانه‌ای برای زنده ماندن در عرصه سیاست می دانند.(ادامه)
31خاصیت باورنکردنی لبوی شب یلدا
رنگ ارغوانى چغندر به دلیل وجود ترکیبى به نام بتاسیانین است که خاصیت ضد سرطانى داشته و از بروز سرطان‌ها به‌خصوص سرطان کولون جلوگیرى مى ‌کند.(ادامه)
برنامه جالب تاج برای کفاشیان/ رئیسی که نایب رئیس هم می‌شود!
شنیده می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال برای ماندن کفاشیان در فدراسیون ترفند جالبی دارد(ادامه)
اسفند ماه فرصت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد
سازمان سنجش با اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ زمان ثبت نام مجدد را اعلام کرد.(ادامه)
طلسم مشترک استقلال و پرسپولیس
در استقلال و پس از فرهاد مجیدی شماره "7" برای هیچ بازیکنی خوش‌یمن نبوده و این موضوع در سنگر رقیب یعنی پرسپولیس هم صادق است.(ادامه)
فرسودگی ناوگان باری/ جاده های مازندران هوشمند می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران میانگین عمر ناوگان حمل و نقل باری و کالا را ۲۰ سال اعلام کرد. (ادامه)
جزئیات علل حذف نشدن کنکور از زبان یک نماینده مجلس
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس جزئیات علل حذف نشدن کنکور را تشریح کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۲۷ آذر
(ادامه)
درآمد ۱۷،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومانی دولت از حذف یارانه‌ها
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه قطع یارانه‌ها تاثیرات نامطلوبی بر زندگی مردم می‌گذارد، گفت: این موضوع با بحث تک رقمی شدن نرخ تورمی که دولت اعلام کرد مغایرت دارد.(ادامه)
۸۰ درصد موبایل‎های بازار رجیستری نشده‌اند
رئیس اتاق اصناف ایران: هنوز برندهای پرفروش گوشی تلفن همراه با سهم ۸۰درصدی از بازار در طرح رجیستری قرار نگرفته است. (ادامه)
خواص درمانی فلفل را بشناسید
فلفل انواع مختلفی دارد و در درمان برخی بیماری ها موثر است.(ادامه)
طبیعت پاییزی چهاردانگه ساری (خبر)
(ادامه)
واکنش بازیگر زن به مصاحبه بازیکن فوتبال
ترلان پروانه به گفت‌وگوی سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.(ادامه)
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با انتقاد از قوای سه‌گانه در کشور در مورد جایگاه مجلس، رییس مجلس را هم مورد خطاب قرار داد و گفت: به جای اینکه ایشان خود را سخنگوی مجلس بداند همه کاره مجلس می‌داند.

آقای روحانی چرا به وعده‌هایی که به مردم داده‌اید عمل نمی‌کنید؟/ می دانید امروز چه ناسزاهایی به ما اصلاح‌طلبان بابت حمایت از شما سر داده می (خبر)
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با انتقاد از قوای سه‌گانه در کشور در مورد جایگاه مجلس، رییس مجلس را هم مورد خطاب قرار داد و گفت: به جای اینکه ایشان خود را سخنگوی مجلس بداند همه کاره مجلس می‌داند. (ادامه)
دعوت محسن رضایی از مردم برای اظهارنظر درباره بودجه ۹۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای اعلام نظر درخصوص بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، از مردم، کارشناسان و کارآفرینان دعوت به عمل آورد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال نساجی برکنار شد/ چه کسی جایگزین پاشا می‌شود؟
هنوز دلیل این کار از سوی مسؤولان باشگاه روشن نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه کسی سکاندار تیم فوتبال نساجی می‌شود و آیا این اخراج، دوباره ناکامی 26 ساله نساجی را تکرار می‌کند و یا باعث تقویت و صعود تیم به لیگ‌برتر خواهد شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران شب یلدا ابری با بارش پراکنده باران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران از امروز تا چهارشنبه ۲۹ آذرماه صاف تا قسمتی ابری و شب یلدا با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
۳ راه دریافت دیپلم برای بزرگسالان
مدیرکل دفتر آموزش کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مرجع صدور دیپلم رسمی آموزش و پرورش است گفت: برخلاف تبلیغات آموزشگاه‌ها برای صدور دیپلم رسمی، در خارج از آموزش و پرورش تنها "گواهینامه مهارت" صادر می‌شود. (ادامه)
آیا واردات بی‌رویه برنج خیانت به کشاورزان نیست؟!(يادداشت)
(ادامه)
اگر این ۱۵علائم هشدار دهنده را دارید، حتما آزمایش قند خون بدهید
مشکلات قند خون آنقدر افزایش یافته که تبدیل به مساله ای عادی شده است. با این حال چون این مشکل به شدت شایع است، نباید آن را طبیعی انگاشت. (ادامه)
جناب استاندار کار کردن در گیلان را به مثابه کار کردن در خط مقدم می دانید و انصافا نیز چنین است اما خط مقدم فرماندهی توانا و شجاع و کار بلد میخواهد که قطعا جنابعالی هم تخصصش را دارید و هم تعهدش را،اما یک فرمانده موفق باید سربازان کار کشته هم داشته باشد.یکی دیگر از عوامل و موانع عدم توسعه استان وجود مدیران و مسولین دوربینی است که صرفا در برابر دوربین ها ظاهر میشوند و متاسفانه در این راه نیز برخی دوربین بدستان همراه این مدیران هستند.

تاملی در سخنان اخیر استاندار (يادداشت)
جناب استاندار کار کردن در گیلان را به مثابه کار کردن در خط مقدم می دانید و انصافا نیز چنین است اما خط مقدم فرماندهی توانا و شجاع و کار بلد میخواهد که قطعا جنابعالی هم تخصصش را دارید و هم تعهدش را،اما یک فرمانده موفق باید سربازان کار کشته هم داشته باشد.یکی دیگر از عوامل و موانع عدم توسعه استان وجود مدیران و مسولین دوربینی است که صرفا در برابر دوربین ها ظاهر میشوند و متاسفانه در این راه نیز برخی دوربین بدستان همراه این مدیران هستند. (ادامه)
انتقال مدیریت از نسلی به نسل جوان وپویاتر(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز :  با توجه به حساسیت های گذشته برای تصاحب عنوان مرکز استانی ، سهوی بودن این اقدام به سختی قابل پذیرش است و مسئولان مربوطه باید در مقابل ایجاد حساسیت ها ، شکاف ها و نگرانی هایی که بواسطه طرح مجدد این موضوع بوجود می آید پاسخگو باشند .... «آموزش و پرورش» مرکز مازندران را از « ساری » به « بابل » تغییر داد! + واکنش شدید نماینده ساری
شمال نیوز : با توجه به حساسیت های گذشته برای تصاحب عنوان مرکز استانی ، سهوی بودن این اقدام به سختی قابل پذیرش است و مسئولان مربوطه باید در مقابل ایجاد حساسیت ها ، شکاف ها و نگرانی هایی که بواسطه طرح مجدد این موضوع بوجود می آید پاسخگو باشند ....(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی‌نژاد طی یادداشتی از رئیس قوه قضائیه خواست تا اسناد مربوط به محکومیت وی در دادگاه را منتشر کند.



درخواست احمدی‌نژاد از رئیس قوه قضائیه / اسناد محکومیت را منتشر کنید/ اولین واکنش دادستان کل کشور به ضرب العجل احمدی نژاد
شمال نیوز: محمود احمدی‌نژاد طی یادداشتی از رئیس قوه قضائیه خواست تا اسناد مربوط به محکومیت وی در دادگاه را منتشر کند. (ادامه)
شکر با سلامتی چه می‌کند؟
به طور کلی، بزرگسالان در مقایسه با دیگر گروه‌های سنی تمایل بیشتری نسبت به مصرف شکر نشان می‌دهند، بنابراین کاهش و یا حذف شکر از رژیم غذایی آن‌ها می‌تواند کاری دشوار باشد.(ادامه)
هدیه ویژه شفر به سفیر آلمان در تمرین استقلال +عکس
سفیر آلمان میهمان ویژه وینفرد شفر در تمرین امروز استقلال در ورزشگاه آزادی بود.(ادامه)
عکس/ قلاده کودک
ابزار عجیب و نامتعارف برای کنترل کودک در تهران!(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.528 seconds.