.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
7 دلیل علمی برای مفید بودن قهوه
کافئین در حال حاضر پرمصرف‌ترین ماده فعال‌کننده روان در جهان است که موجب سرحالی و افزایش انرژی بدن می‌شود.(ادامه)
علائم و درمان کبد چرب چیست؟
کبد چرب، بیماری شایعی در جامعه است و در نتیجه‌ی بسیاری از بیماری ها و یا حالت های تغذیه ای در بدن ایجاد می شود. (ادامه)
عکس: پلیس راه جاده یزد کرمان در عصر قاجار!
پلیس راه جاده یزد کرمان در عصر قاجار مشاهده می کنید این عکس را جهانگرد آمریکایی "هارولد ویستون" در سال 1300 گرفته است.(ادامه)
۷ درمان خانگی برای از بین بردن چربی شکم
این نکته ثابت شده است که از دست دادن چربی اضافه شکم برای سلامت طولانی مدت مفید است و خطر ابتلا به بیماری های جدی را کاهش می دهد.(ادامه)
عکس/ طبیعت زیبای پاییزی روستای واز
نمایی از طبیعت زیبا و دیدنی پاییزی روستای واز در استان مازندران(ادامه)
علیرضا بیرانوند دوباره خبرساز شد+عکس
علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم پرسپولیس تهران، در تمرینات این تیم از ماسک استفاده کرد و به آلودگی هوای روزهای اخیر تهران واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس بودجه ۹۷ قیمت بنزین لیتری ۱۵۰۰ و گازوئیل ۴۰۰ تومان می‌شود و البته دولت در اجرای آن مختار است و هنوز زمان آن مشخص نیست. این لایحه در صورت موافقت مجلس ۱۷ هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت دارد و برنامه ریزی شده تا این منابع صرف اشتغال شود. قیمت بنزین ۱۵۰۰ و گازوئیل ۴۰۰ تومان/ دولت پیشنهاد داد؛ مجلس تصمیم می‌گیرد(خبر)
شمال نیوز: بر اساس بودجه ۹۷ قیمت بنزین لیتری ۱۵۰۰ و گازوئیل ۴۰۰ تومان می‌شود و البته دولت در اجرای آن مختار است و هنوز زمان آن مشخص نیست. این لایحه در صورت موافقت مجلس ۱۷ هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت دارد و برنامه ریزی شده تا این منابع صرف اشتغال شود.(ادامه)
۷ گام برای دوری از سکته مغزی
صرف نظر از سن و سابقه خانوادگی، سکته مغزی می تواند یک عارضه اجتناب ناپذیر باشد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش در پی اعتراض نماینده ساری به غلط های موجود در کتب جغرافیای پایه دهم و تعلیمات اجتماعی پایه پنجم در مورد ساری، دستور رسیدگی فوری به غلط های محتوایی کتب درسی را صادر کرد. دستور فوری وزیر آموزش وپروش برای رسیدگی به غلط های کتب درسی
وزیر آموزش و پرورش در پی اعتراض نماینده ساری به غلط های موجود در کتب جغرافیای پایه دهم و تعلیمات اجتماعی پایه پنجم در مورد ساری، دستور رسیدگی فوری به غلط های محتوایی کتب درسی را صادر کرد.(ادامه)
۱۰ گروهی که سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت می‌کنند+جدول
طبق لایحه بودجه سال ۹۷، دولت در نظر دارد به ۱۰ گروه یارانه نقدی بپردازد که سرجمع آن‌ها حدود ۴۲ میلیون نفر خواهد بود.(ادامه)
عذرخواهی معلم از دانش‌آموزی که وی را تنبیه بدنی کرده بود/ پیگیری اداری از سوی آموزش و پرورش مازندران صورت می‌گیرد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره تنبیه یک دانش‌آموز در مدرسه شهید هاشمی‌نژاد ساری با کابل کامپیوتر گفت: معلم از دانش‌آموزی که وی را تنبیه بدنی کرده بود، عذرخواهی کرده است ولی پیگیری اداری از سوی آموزش و پرورش مازندران صورت می‌گیرد(ادامه)
خودروی جدیدی که علی دایی سوار می‌شود +عکس
علی دایی سرمربی تیم سایپا این روز‌ها دیگر با آن مازراتی معروفش دیده نمی‌شود، به جایش سوار بنزی می‌شود که چشم‌ها را خیره می‌کند. او لوکس سوارترین چهره فوتبالی ایران است.(ادامه)
آب شرب ۴ روستای ساری قطع می شود
مدیر آب و فاضلاب روستایی ساری اعلام کرد: آب شرب روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی آبکسر به منظور تقویت و توزیع بهینه آب آشامیدنی روز چهارشنبه قطع خواهد شد.(ادامه)
دستگیری اعضای باند 12 نفره جاعلان اسناد و مدارک قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری اعضای باند 12 نفره جاعلان اسناد و مدارک قضایی در استان خبر داد و گفت: اعضای باند بزرگ جعل اسناد و مدارک قضایی در جریان تجسس‌های حفاظت اطلاعات دادگستری استان مازندران بازداشت شدند.(ادامه)
محکومیت قطعی تعدادی از مدیران دولتی به دلیل تخلفات انتخاباتی
سخنگوی شورای نگهبان، از دریافت گزارشی مبنی بر محکومیت قطعی تعدادی از مدیران دولتی به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد.(ادامه)
انتقاد جهانگیری از مدیریت اقتصادی در کشور
جلسه دیدار اعضای فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس جمهور عصر (دوشنبه) برگزار شد.(ادامه)
سهم خانواده دولت از بودجه ۹۷ چقدر است؟ +جدول
از مجموع بودجه ۳۶۸ هزار میلیارد تومانی دولت در سال ۹۷، بیش از ۲۰۴ هزار میلیارد تومان به خانواده دولت یعنی کارمندان و بازنشستگانش می رسد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران سه شنبه ۲۸ آذر
(ادامه)
عمر بالای ۲۵ سال ماشین آلات راهداری در مازندران
مدیرکل راهداری مازندران، با بیان اینکه هزینه نگهداری راه های استان از بودجه استانی تامین می شود گفت: عمر ماشین آلات راهداری بالای ۲۵ سال است.(ادامه)
پست خداحافظی بازیکن استقلال از هواداران+عکس
یعقوب کریمی بازیکن نیمکت نشین استقلال با انتشار پستی در صفحه مجازی خود خبر از جدایی از استقلال داد.یعقوب کریمی پس از مشورت با مربی تیم صلاح دانست از استقلال جدا شود و در آخر برای استقلال آرزوی موفقیت کرد.از سیاه جامگان به عنوان مقصد نهایی کریمی یاد می شود.(ادامه)
صدور ۱۲۱ هزار سند کاداستری در مازندران
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از صدور بیش از ۱۲۱ هزار سند کاداستری طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
توقف ثبت سفارش برنج پس از واردات گسترده
چند روزی است ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک کشاورز گیلانی در حضور وزیر جهاد کشاورزی به طور صریح از واردات برنج انتقاد می کند. در آن جا وزیر صحبت های کشاورز را می شنود و یکی از همراهان هم اعلام می کند که وزیر جلوی واردات را گرفته است. اما واقعیت واردات برنج چیست و اکنون آیا واردات متوقف است یا خیر؟ (ادامه)
در جریان بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شالیزارهای استان گیلان و دیدار با شالیکاران این استان، وزیر جمله ای بر زبان آورد که با حاشیه های فراوانی همراه شد و انتقادات زیادی را متوجه او کرد؛ جمله ای که حتی اگر تنها یک مزاح زیرکانه باشد، حکایتی تلخ از نادیده گرفتن عمق مشکلات شالیکاران... وقتی واردات بی رویه برنج اشکتان را در آورد، سبوس آرامش بخش بخورید!
در جریان بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شالیزارهای استان گیلان و دیدار با شالیکاران این استان، وزیر جمله ای بر زبان آورد که با حاشیه های فراوانی همراه شد و انتقادات زیادی را متوجه او کرد؛ جمله ای که حتی اگر تنها یک مزاح زیرکانه باشد، حکایتی تلخ از نادیده گرفتن عمق مشکلات شالیکاران...(ادامه)
وزیر جهاد کشاورزی عزادار شد
(ادامه)
احمد سنجری مدیر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران شد
احمد سنجری بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه هما که سابقه ۱۶ بازی ملی را در کارنامه دارد به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد.(ادامه)
حقوق نمایندگان کمتر از راننده شان است
دعواهای ما همیشه بر سر پول، پست و نان بوده است نه دعوای خدمت. توقع دارید اینگونه مملکت درست شود، واقعیت این است که ما تحمل‌مان نسبت به یکدیگر کم است (ادامه)
چند برابر کردن عوارض خروج مسافر، بزرگ‌ترین نقطه ضعف بودجه نیست. اگر همه اشکالات بودجه را هم به ترتیب ردیف کنیم، چند برابر کردن عوارض خروج، جزو پنج تای اول نخواهد بود. اما چند برابر کردن عوارض خروج، نشان از ضعف اساسی در سیاست‌گذاری اقتصادی دارد، نشان از راه گم کردن دولت دارد، نشان از دولتی دارد که در سه سال آینده هم اقتصاد را به رونق نخواهد رساند. چرا؟ نشانه‌ای از یک اشکال بزرگ در بودجه ۹۷(ديدگاه)
چند برابر کردن عوارض خروج مسافر، بزرگ‌ترین نقطه ضعف بودجه نیست. اگر همه اشکالات بودجه را هم به ترتیب ردیف کنیم، چند برابر کردن عوارض خروج، جزو پنج تای اول نخواهد بود. اما چند برابر کردن عوارض خروج، نشان از ضعف اساسی در سیاست‌گذاری اقتصادی دارد، نشان از راه گم کردن دولت دارد، نشان از دولتی دارد که در سه سال آینده هم اقتصاد را به رونق نخواهد رساند. چرا؟(ادامه)
بودجه مازندران در لایحه 97 ترمیم می‌شود
در نشست مجمع نمایندگان مازندران با رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد اعداد و ارقام بودجه تملک دارایی‌های مازندران به نحو مقتضی در بودجه سال 97 ترمیم و تقویت شود.(ادامه)
فرمانده سابق سپاه مازندران، فرمانده سپاه استان تهران شد
(ادامه)
چند ترفند طلایی برای حفظ سلامتی
راه های ساده ای وجود دارند که اگر برای مدت طولانی ادامه پیدا کنند تاثیرات بسیار مثبت و ماندگاری در سلامت کلی بدن خواهند داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.