.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
راه‌اندازی "رادیو هما" توسط حامیان احمدی‌نژاد
(ادامه)
سوابق ۷۴ مدیر برکنار شده نفتی+ جدول
وزیر نفت علت برکناری تعداد زیادی از مدیران نفتی را همزمان با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید،بی‌سوادی و غیرنفتی بودن این افراد عنوان کرد، در حالی که بررسی‌های صورت گرفته از سوابق علمی و استخدامی این مدیران وضعیت دیگری را نشان می دهد. (ادامه)
شرط اوباما برای امضای توافق هسته‌ای
یک مقام آمریکایی حاضر در مذاکرات هسته‌ای از تعهد رییس جمهور این کشور به رژیم صهیونیستی بابت هرگونه توافق هسته‌ای با ایران خبر داد. (ادامه)
تصاویر/ افتتاحیه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون
مراسم هفدهمین دوره بازی های آسیایی در سال 2014 به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی در ورزشگاه اصلی این شهر آغاز شد.(ادامه)
قلعه‌نويي: ما براي تيم هاي ديگر بازي کرديم
امير قلعه‌نويي براي دومين بار پياپي در دو هفته گذشته با باخت زمين مسابقه را ترک کرد و حتي اين نتيجه باعث شد به شدت از آرش برهاني انتقاد کنند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر رئیس محیط زیست کشور به مازندران تاثیری در رفع مشکل زباله نداشت و هم اکنون شورا و شهرداری باید این مسئله را حل کنند و هر کدام از نهادها، دیگری را مسئول رفع مشکل زباله می دانند ... سفر « مادر محیط زیست » به مازندران هم تاثیری نداشت !
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر رئیس محیط زیست کشور به مازندران تاثیری در رفع مشکل زباله نداشت و هم اکنون شورا و شهرداری باید این مسئله را حل کنند و هر کدام از نهادها، دیگری را مسئول رفع مشکل زباله می دانند ...(ادامه)
شعر شهریار برای آیت الله هاشمی رفسنجانی
استاد محمدحسین شهریار در سال 1363 قطعه شعری را در وصف نمازجمعه‌های هاشمی رفسنجانی با عنوان «پای خطبه‌های رفسنجانی» سرود و با دستخط خود برای امام جمعه تهران فرستاد. (ادامه)
شعاری که اشک پرسپولیسی‌ها را درآورد
در این لحظات شعار معروف «شهر ما شهر مونیخه» بعد از سال‌ها سر داده شد تا فضایی کاملا نوستالژیک در استادیوم تختی به وجود بیاید. (ادامه)
شمال نیوز: پیکر مرحوم قنبری که مادر پاک نیت سردار شهید ابوالقاسم اکبری و پاسدار رشید اسلام رحمت الله اکبری بوده، پس از اقامه نماز جمعه امروز نکا از مقابل مصلای جمعه تا گلزار شهدای روستای نودهک نکا تشییع شد. پیکر مادر شهیدان اکبری در نکا تشییع شد
شمال نیوز: پیکر مرحوم قنبری که مادر پاک نیت سردار شهید ابوالقاسم اکبری و پاسدار رشید اسلام رحمت الله اکبری بوده، پس از اقامه نماز جمعه امروز نکا از مقابل مصلای جمعه تا گلزار شهدای روستای نودهک نکا تشییع شد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بدون سخنرانی و بدون حضور مسئولان تنها با اهدای حکم ریاست اداره برگزار شده است. مدل جدید تودیع و معارفه در مازندران
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بدون سخنرانی و بدون حضور مسئولان تنها با اهدای حکم ریاست اداره برگزار شده است.(ادامه)
تله کابین شهری سال ۲۰۳۰+تصاویر
یک گروه طراحی خودرو به تازگی از وسیله ای رونمایی کرده اند که می تواند سیستم سوم حمل و نقل در دنیا باشد. این وسیله قرار است تله کابین شهری نام بگیرد و خوب همه با مکانیزم تله کابین ها آشنا هستیم اما این طرح کمی متفاوت است. (ادامه)
پوستر/ فرزند بیشتر، زندگی بهتر
فرزند ما از ما جدا نیستند، او خود ما است اما در اندازه کوچکتر (ادامه)
عکسی از یک فداکاری بزرگ
(ادامه)
دیابتی‌ها نان سبوس‌دار بخورند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: نتایج تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که مصرف نان‌های سبوس‌دار باعث جلوگیری از کاهش ناگهانی قندخون در افراد دیابتی می‌شود. (ادامه)
۵ اشتباه در شستن صورت
شستن صورت کار چندان آساني نيست. اين که چه صابوني استفاده کني و صورتتو چه مدت و چه طور شست و شو بدي. بهتره بدونيد در شستن صورت بعضي از عادت هاي نادرست مي تونه به پوستت آسيب برسونه و اونو خشک کنه. (ادامه)
عکس/ سرگرد دانیال حکیمی و پسرش
دانيال حکيمي که در سريال در حال تصويربرداري به کارگرداني مسعود تکاور نقش يک پليس را ايفا مي کند، در اين تصوير کنار پسرش ديده مي شود.(ادامه)
وضعیت اسفبار امیر سابق قطر+عکس
یکی از کاربران شبکه اجتماعی با به اشتراک گذاشتن تصویر زیر، از اوضاع نابسامان پادشاه سابق قطر در لندن پرده برداشت.(ادامه)
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تصویر مردی را که با جعل اسناد هویتی اقدام به برداشت 220 میلیون تومانی از حساب مردی دیگر کرده بود، شناسایی کنند. این مرد تحت تعقیب پلیس است +عکس
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تصویر مردی را که با جعل اسناد هویتی اقدام به برداشت 220 میلیون تومانی از حساب مردی دیگر کرده بود، شناسایی کنند.(ادامه)
تحریم بانک مرکزی ایران لغو شد
دادگاه اتحادیه اروپا حکم داد که تصمیم سال 2012 شورای اروپا برای تحریم و مسدود کردن دارایی های بانک مرکزی ایران باید لغو شود. (ادامه)
وقتی تلویزیون از خجالت ناجا در آمد
(ادامه)
گروه فناوري: هواپیمایی امارات قصد دارد یک پرواز "آزمایشی" با بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان، ایرباس A380، به تهران انجام دهد. این پرواز برای روز 30 سپتامبر برنامه ریزی شده است.
پرواز آزمایشی بزرگترین هواپیما به تهران+ عکس
گروه فناوري: هواپیمایی امارات قصد دارد یک پرواز "آزمایشی" با بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان، ایرباس A380، به تهران انجام دهد. این پرواز برای روز 30 سپتامبر برنامه ریزی شده است. (ادامه)
هشدار آخر به آقازاده‌ها و نهادهای زمین‌خوار
شاید بتوان گفت که این بار وزارت کشور با فرد یا گروهی شوخی ندارد و می‌خواهد گوش زمین‌خوارها را در هر لباسی بپیچاند و این را بعنوان آخرین هشدار اعلام کرده است. (ادامه)
فرماندار شهرستان بندرترکمن در استان گلستان گفت: براساس بررسی میدانی آتش سوزی هفته اخیر در ˈآشورادهˈ تنها جزیره ایرانی دریای خزر ناشی از دست های پنهان بوده که هنوز شناسایی نشده اند. دستهای پنهان درآتش سوزی تنها جزیره ایرانی خزر
فرماندار شهرستان بندرترکمن در استان گلستان گفت: براساس بررسی میدانی آتش سوزی هفته اخیر در ˈآشورادهˈ تنها جزیره ایرانی دریای خزر ناشی از دست های پنهان بوده که هنوز شناسایی نشده اند.(ادامه)
عدم سهم‌بری مناسب از اعتبارات نتیجه کم‌کاری مدیران است
(ادامه)
ترور مدیر بانک مالزیایی مرتبط با بابک زنجانی
هر چند بررسی پرونده بابک زنجانی با کندی هر چه تمام‌تر پیش می‌رود، اما انتشار جزئیاتی پیرامون وی و تخلفاتش همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین نمونه علی شمس اردکانی از ترور مدیر یک بانک در مالزی خبر می‌دهد که مرتبط با بابک زنجانی بوده است.(ادامه)
روحانی نماهای دیروز، یکمرتبه متدّین شده اند!
روحانى ‏نماهای قبل از انقلاب، امروز یکمرتبه متدین شده و به روحانیون عزیز و شریفى که براى اسلام آن همه زجر و آوارگى و زندان و تبعید کشیدند تهمت ها می زنند.طلاب جوان بید بدانند که پرونده تفکر این گروه همچنان باز است و شیوه مقدس مآبى و دین فروشى عوض شده است!(ادامه)
پشت پرده آتش سوزی تنها جزیره ایرانی خزر
فرماندار شهرستان بندرترکمن در استان گلستان گفت: براساس بررسی میدانی آتش سوزی هفته اخیر در ˈآشورادهˈ تنها جزیره ایرانی دریای خزر ناشی از دست های پنهان بوده که هنوز شناسایی نشده اند.(ادامه)
شمال نیوز: این بحث رایج است که ماکشوری سیاست زده هستیم وبا تغییر دولت تمام مدیران بصورت اتوبوسی تغییر می کنند لذا استاندار مازندران نیز برای اینکه خودی هم نشان داده باشد این اقدام را درراستای اقدامات مهم دانسته وبه عنوان یک دستاورد بیان نموده ...
ظرفیت خالی 15 درصدی اتوبوس مدیران مازندران!
شمال نیوز: این بحث رایج است که ماکشوری سیاست زده هستیم وبا تغییر دولت تمام مدیران بصورت اتوبوسی تغییر می کنند لذا استاندار مازندران نیز برای اینکه خودی هم نشان داده باشد این اقدام را درراستای اقدامات مهم دانسته وبه عنوان یک دستاورد بیان نموده ... (ادامه)
۱۹ ارز ارزان شد
نرخ رسمی ۱۹ ارز کاهش و قیمت ۱۶ ارز هم افزایش یافت. (ادامه)
حمله شدید علی کریمی به علی دایی
علی کریمی در مصاحبه ای علی دایی را به شدت مورد انتقاد قرار داد. او از دایی خواست دهان اطرافیانش برای جلوگیری از بی حرمتی به پیشکسوتان را ببندد. کریمی همچنین می گوید که خدا حاجی مایلی را برای ما حفظ کند. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.