.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
بازیکن ایرانی با لباس اتلتيکو مادرید /عکس
سعيد عزت اللهي رسما به اتلتيکو مادريد پيوسته است . این فوتبالیست اهل شهر انزلی این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:(ادامه)
نجات 3 هزار و 339 غریق در سواحل بابلسر
(ادامه)
ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت
(ادامه)
رفتن به دیدار رهبر به جای مراسم عروسی!
غلامرضا مرتب امیر را می‌ بوسید و در آغوش می‌ گرفت. بعد عکس ما را برای اولین و آخرین بار از توی کیفش درآورد و جای دیگری گذاشت. گفتم: غلامرضا دیگر ما را دوست نداری؟(ادامه)
قدیمی‌ ترین گواهینامه در ایران /عکس
اولین گواهینامه در کشور در ۲۵ آبان ماه سال ۱۲۹۹ برای یک ارمنی که تابعیت ایران را کسب کرده صادر شده است. خاچاطور ماتروسیان تبریزی نژاد فرزند خوگاز در سن ۲۴ سالگی توانست تصدیق نامه درشکه چی خود را بگیرد.(ادامه)
كافه گردي دو بازيگر زن /عکس
تصويري از مرجان شيرمحمدي و شبنم قلي خاني در همنشيني در يك كافه كه اخيراً در فضاي مجازي منتشر شده است.(ادامه)
بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به کشور/تصاویر
(ادامه)
انتشار عكس زني كه مورد آزار قرار گرفت
پلیس کره جنوبی از مسئول تدارکات تیم ملی فوتبال امید ایران (زیر ۲۳ سال) در مورد ایجاد مزاحمت جنسی برای یک زن بازپرسی کرده است.(ادامه)
كری دختر فرهاد مجیدی/عكس
فرهاد مجیدی، در شب تولد دخترش عکس زیر را روی صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.(ادامه)
نرخ بالای بیکاری زنان جوان
(ادامه)
جنجالی های پرسپولیس دور هم برای شام
(ادامه)
عیادت مجازی نیم میلیونی از رهبر انقلاب
(ادامه)
محاسبه نرخ مهريه در سال ۹۳
در سال‌هاي اخير ميزان مهريه در عقدنامه‌ها براساس تعداد سکه تعيين مي‌شود؛ اين در حالي است که تا اواسط دهه 60 پول نقد حرف اول را در مهريه‌ها مي‌زد و در دوره‌اي رقم مهريه به 350 هزار تومان تا يک ميليون تومان هم رسيد.(ادامه)
سکوت مسئولین ورزش مازندران جای هیچگونه توجیهی ندارد!
(ادامه)
البته مردم ، رسانه ها و نخبگان به هنر نمایی های شورای شهر و شهرداری قائم شهر عادت کرده اند !!! اعزام تجهیزات و نیروی فضای سبز شهرداری به شهرستانی دیگر ، استخدام بستگان برخی از اعضای شورا در شهرداری  و ... هنر نمایی شهرداری قائم شهر بر روی ویرانه های نساجی مازندران !
البته مردم ، رسانه ها و نخبگان به هنر نمایی های شورای شهر و شهرداری قائم شهر عادت کرده اند !!! اعزام تجهیزات و نیروی فضای سبز شهرداری به شهرستانی دیگر ، استخدام بستگان برخی از اعضای شورا در شهرداری و ...(ادامه)
عبوری گفت: با توجه به مشکلاتی که در شهرها وجود دارد و حضور بیشتر جمعیت در شهر، بیشتر این اعتبار برای ساخت ‌و ساز به حوزه شهری باید اختصاص پیدا می‌کرد ولی نمایندگان از این  اعتبار، به عنوان بستری برای رأی‌گیری استفاده کردند.... اعتبار ماده 180 بستری برای رأی‌گیری نمایندگان شد !
عبوری گفت: با توجه به مشکلاتی که در شهرها وجود دارد و حضور بیشتر جمعیت در شهر، بیشتر این اعتبار برای ساخت ‌و ساز به حوزه شهری باید اختصاص پیدا می‌کرد ولی نمایندگان از این اعتبار، به عنوان بستری برای رأی‌گیری استفاده کردند....(ادامه)
کمرِ بازارِ داخلی برنج شکسته شده است!
(ادامه)
رابطه مشایی با احمدی‌نژاد کم شده
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
غذاهای زائران ایرانی چگونه طبخ می شود؟‎/ تصاویر
حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر به همراه جمعي از مديران بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت به منظور سركشي به مراكز خدمات رسان به زائران مدينه النبي و اطلاع از نحوه طبخ غذا در آشپزخانه هاي مستقر در مدينه، در دو آشپزخانه مركزي «زين» و «دخيل» حاضر شد و از نزديك به روند پخت غذا و مسائل آن نظارت كرد.(ادامه)
گروه آریان متلاشی شد
(ادامه)
شمال نیوز: استان مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی 22 استاندار به عنوان نماینده عالی دولت های مختلف به خود دیده است كه هر یك از آنان یكی از ماموریت های اصلی خود را توجه به محیط زیست و حل معضل زباله اعلام كرده بودند ، اما تاكنون با رفتن 21 نفر از آنان نه تنها این مشكل حل نشده بلكه به مرحله بحرانی نیز رسیده است. زباله ، زخم ناهنجار برسيماي پرجاذبه مازندران
شمال نیوز: استان مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی 22 استاندار به عنوان نماینده عالی دولت های مختلف به خود دیده است كه هر یك از آنان یكی از ماموریت های اصلی خود را توجه به محیط زیست و حل معضل زباله اعلام كرده بودند ، اما تاكنون با رفتن 21 نفر از آنان نه تنها این مشكل حل نشده بلكه به مرحله بحرانی نیز رسیده است.(ادامه)
محمد محبوب نقدی برباج خاموش دولت به نمایندگان مجلس!!(يادداشت)
محمد محبوب(ادامه)
وزیرکشور: کشور در تاراج زمین خوارهاست
(ادامه)
آرسنال مغلوب دورتموند شد
در اولین بازی از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو تیم آرسنال و بروسیادورتموند به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی زردپوشان همراه بود. (ادامه)
جلسه علی دایی با هدایتی برای خرید ختافه
(ادامه)
تا قیامت نمی‌توان یارانه پرداخت کرد
(ادامه)
شجاعت حاج قاسم به‌روایت «اشپیگل»
(ادامه)
دوست جدید رئیس جمهور /عکس
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.