.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرين اخبار انتخاباتي شهرهاي استان گلستان
(ادامه)
ناپايدارى جوى در سواحل شمالى كشور
(ادامه)
نبايد از اينكه مورد بي‌احترامي و بي‌حرمتي قرار مي گيريم ترس و واهمه داشته باشيم. عافيت‌طلبي را كنار گذاشته و ريسك كنيم. مديران بخش‌ها مزيت‌هاي نسبي استان را ملاك قرار دهند و اگر كسي نتوانست كار كند بايد ... اولتيماتوم استاندار ...
نبايد از اينكه مورد بي‌احترامي و بي‌حرمتي قرار مي گيريم ترس و واهمه داشته باشيم. عافيت‌طلبي را كنار گذاشته و ريسك كنيم. مديران بخش‌ها مزيت‌هاي نسبي استان را ملاك قرار دهند و اگر كسي نتوانست كار كند بايد ...(ادامه)
تازه ترين كتاب منتشر شده از دكتر غلامعلي رنجبر
(ادامه)
اصل و منشاً مازندرانيها و معنی نام مازندران(يادداشت)
مهدی علیپور (ادامه)
كشف۳۴‬هزار فيلم غيرمجاز در استان گلستان
(ادامه)
شنيده ها حاكيست : يكي از مسئولين استانهاي شمالي كشور و  از نيروهاي اصولگرا بوده است ، به علت مشكلات اخلاقي و در پي اعتراض گسترده مردم و مسئولين و  نارضايتي استاندار آن استان، از سمت خود بر كنار و فرد ... مشكلات اخلاقي و بركناري آقاي مدير !!
شنيده ها حاكيست : يكي از مسئولين استانهاي شمالي كشور و از نيروهاي اصولگرا بوده است ، به علت مشكلات اخلاقي و در پي اعتراض گسترده مردم و مسئولين و نارضايتي استاندار آن استان، از سمت خود بر كنار و فرد ...(ادامه)
سايت اوقات شرعی شهرهای ایران
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
درياى خزر،قزوين يا مازندران؟(بخوانيد)
(ادامه)
مهدی علیپور رضاخان باني جوك‌سازي عليه شماليها (گزارش)
مهدی علیپور(ادامه)
مخالفت شوراي شهرقائمشهر با انتقال نمايشگاه بين المللي
(ادامه)
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده  ... اعدام 3 نفر از متجاوزين به عنف در بابل
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده ...(ادامه)
استاندار:احداث مجتمع ساحلي ويژه بانوان در مازندران
(ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتی از اردوگاه اصولگرایان
(ادامه)
ائتلاف مجمع دانشجويان و فارغ‌التحصيلان گيلاني با اعتدال‌گرايان اصلاح‌طلب
(ادامه)
ساماندهي بيش‌ازيك ميليون بسيجي درمازندران
(ادامه)
داد و ستد بيش از ‪ ۱۰/۲ميليون سهم در بورس ساري
(ادامه)
بازار هنرهاي سنتي بر فراز هتل هفت ستاره رامسر
(ادامه)
ملاقات استاندار با 130 نفر از مردم مازندران
(ادامه)
جلسه هم انديشي جمعي از فعالان مطبوعاتي استان گلستان
(ادامه)
راه اندازي پادکست روابط عمومي واحد گرگان
(ادامه)
تيم كشتي در باكو خسته و بي‌انگيزه بود
(ادامه)
پرونده زمين خواري نماینده مجلس ششم در كميسيون اصل 90 در اولويت قرار خواهد گرفت و همزمان در سازمان بازرسي كل كشور نيز رسيدگي می شود.
زمين خواري يك ‌نماینده مجلس‌ششم
پرونده زمين خواري نماینده مجلس ششم در كميسيون اصل 90 در اولويت قرار خواهد گرفت و همزمان در سازمان بازرسي كل كشور نيز رسيدگي می شود. (ادامه)
80 درصد پزشکان نکاء پزشک عمومی هستند
(ادامه)
تجار گيلانى زبان روسى مي آموزند
(ادامه)
معصومه كريميان آداب روزه دارى در گلستان(بخوانيد)
معصومه كريميان(ادامه)
اعتراض‌ باشگاه‌ پگاه‌ گيلان‌ به‌ فدراسيون‌ فوتبال‌
(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
 استاندار گلستان طي بخشنامه‌اي تمام دستگاههاي اجرايي استان را موظف كرد كه در جلسات اداري خود از محصولات غذايي توليد شده در داخل استان استفاده كنند.صدور اين بخشنامه به منظور... گلستانيها و محصولات غذايي خودي
استاندار گلستان طي بخشنامه‌اي تمام دستگاههاي اجرايي استان را موظف كرد كه در جلسات اداري خود از محصولات غذايي توليد شده در داخل استان استفاده كنند.صدور اين بخشنامه به منظور...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.