.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مشارکت اوقاف ساری در اکرام ایتام
(ادامه)
کمک یک میلیاردي مازندرانیها به جشن عاطفه ها
(ادامه)
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد...

تصویب طرح مبارزه با صید غیرمجاز در درياي مازندران
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد... (ادامه)
كجور ، منطقه بكر و تاريخي كه مي خواهد آوازه گذشته اش را بازيابد (بخوانيد)
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اين عده با شايعه تاييد صلاحيت براي ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم به دنبال حفظ نيروهاي تبليغات انتخاباتي خود هستند.آنها با برگزاري جلسات مختلف محفلي و اعلام اينكه ديگر كارشان تمام و در اين دوره تاييد صلاحيت گرفته‌اند در پي سازماندهي نيروهاي خود ... رد صلاحيت‌شدگان گذشته به دنبال استراتژي جديد!
اين عده با شايعه تاييد صلاحيت براي ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم به دنبال حفظ نيروهاي تبليغات انتخاباتي خود هستند.آنها با برگزاري جلسات مختلف محفلي و اعلام اينكه ديگر كارشان تمام و در اين دوره تاييد صلاحيت گرفته‌اند در پي سازماندهي نيروهاي خود ...(ادامه)
در روزهاي اخير چهره‌ها و شخصيت‌هاي سياسي ، اجتماعي و مذهبي در شهرهاي مختلف استان به دفعات اقدام به دادن افطاري مي‌كنند. اين افراد كه اغلب درمحافل عمومي سخن از داوطلبي آنان در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي است، عده‌اي از مردم را... افطار دولتي ممنوع، وليمه‌هاي انتخاباتي پر رونق
در روزهاي اخير چهره‌ها و شخصيت‌هاي سياسي ، اجتماعي و مذهبي در شهرهاي مختلف استان به دفعات اقدام به دادن افطاري مي‌كنند. اين افراد كه اغلب درمحافل عمومي سخن از داوطلبي آنان در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي است، عده‌اي از مردم را...(ادامه)
در حاليكه ذخيره‌گاه زيست‌كره و تالاب بين‌المللي «ميانكاله» يكي از زيستگاههاي منحصر به فرد جهان محسوب مي‌شود، اين زون حساس زيست‌محيطي، بر اساس مستندات به دست آمده، اين بار با احداث جاده‌اي كه با حجم وسيعي خاكريزي در داخل تالاب بين‌المللي، قرار بود راه دسترسي ... توقف جاده در حال ساخت تالاب بين‌المللي ميانكاله
در حاليكه ذخيره‌گاه زيست‌كره و تالاب بين‌المللي «ميانكاله» يكي از زيستگاههاي منحصر به فرد جهان محسوب مي‌شود، اين زون حساس زيست‌محيطي، بر اساس مستندات به دست آمده، اين بار با احداث جاده‌اي كه با حجم وسيعي خاكريزي در داخل تالاب بين‌المللي، قرار بود راه دسترسي ...(ادامه)
بيشترين بيماران ديابتي كشور در مازندران و گيلان
(ادامه)
اخيراً حفاري هايي از طريق نهادها و ادارات مختلف شهر ساري صورت گرفته كه گاهاً اعتراضاتي را از سوي مردم داشته است.تا جايي كه روز دوشنبه نهم مهر سال جاري دادخواهي مردم تا دادسرا نيز رفته است... اعتراض شهروندان ساروی به حفاري هاي خیابان ها
اخيراً حفاري هايي از طريق نهادها و ادارات مختلف شهر ساري صورت گرفته كه گاهاً اعتراضاتي را از سوي مردم داشته است.تا جايي كه روز دوشنبه نهم مهر سال جاري دادخواهي مردم تا دادسرا نيز رفته است...(ادامه)
افزايش سهام 15 شركت در بازار بورس مازندران
(ادامه)
انتقاد رييس شوراي شهرقائمشهر از عملكرد پيمانكار حمل زباله
(ادامه)
اختصاص350میلیارد تومان برای مسکن مازندرانی‌ها‌
(ادامه)
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ... مشكل بنزين و برهنه شدن در وزارت كشور !
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ...(ادامه)
زنان مازندراني بيشتر از مردان عمر مي كنند
(ادامه)
تخريب بزرگ‌ترين استخر شنا در مازندران
(ادامه)
انهدام باند توزيع مواد مخدر در رشت
(ادامه)
یک عضو ائتلاف اصلاح طلبان گیلان گفت: هیچ گونه اختلافی مابین احزاب شرکت کننده در این ائتلاف وجود ندارد و تفاهم موجود دربین احزاب وشخصیتهای اصلاح طلب گیلانی طی چند سال اخیر بی سابقه ... عدم اختلاف در ائتلاف اصلاح طلبان گیلان !
یک عضو ائتلاف اصلاح طلبان گیلان گفت: هیچ گونه اختلافی مابین احزاب شرکت کننده در این ائتلاف وجود ندارد و تفاهم موجود دربین احزاب وشخصیتهای اصلاح طلب گیلانی طی چند سال اخیر بی سابقه ...(ادامه)
کسر بودجه چند صد میلیوني گردشگری گیلان!
(ادامه)
در مراسمي كه در هتل نارجستان نور برگزار شد، از دفتر خبرگزاري فارس در مازندران به صورت ويژه به عنوان رسانه برتر بخش گردشگري تجليل شد. خبرگزاری فارس مازندران در بخش گردشگری رسانه برتر شد
در مراسمي كه در هتل نارجستان نور برگزار شد، از دفتر خبرگزاري فارس در مازندران به صورت ويژه به عنوان رسانه برتر بخش گردشگري تجليل شد. (ادامه)
نگاهی به نتایج گیلانی ها در هفته هفتم لیگ برتر
(ادامه)
زلزله ‪ ۴/۲ريشتري ماسال را لرزاند
(ادامه)
تعطيلي 6 مدرسه در آمل بعلت كمبود دانش‌آموز
(ادامه)
يادواره سرداران و 150 شهید سنگرساز بی سنگر
(ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه اتحادیه دانشگاههای مازندران
(ادامه)
۶۰هزار متقاضی مسکن در گیلان
(ادامه)
آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان مازندران كه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مركز استان سخن ميگفت ، دست آوردهاي رئيس جمهور را در سفر به نيويورك و سخنراني در دانشگاه كلمبيا را ستود و از احمدي نژاد بعنوان فرزند ... احمدي نژاد فرزند امام سجاد (ع)
آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان مازندران كه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مركز استان سخن ميگفت ، دست آوردهاي رئيس جمهور را در سفر به نيويورك و سخنراني در دانشگاه كلمبيا را ستود و از احمدي نژاد بعنوان فرزند ...(ادامه)
كاهش ۹۰ درصدي معاملات در تالار بورس ساري
(ادامه)
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ... شهید هاشمی‌نژاد دانشمند پرشور
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ...(ادامه)
اعضاي تيم فوتبال پگاه گيلان جريمه شدند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.165 seconds.