.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ضرب وشتم معاون فرماندار توسط بخشدار سابق
(ادامه)
نامه شورای امنیت کشور به صدا و سیما
شورای امنیت کشور با ارسال نامه ای به محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما در خصوص حق پخش مسابقات ورزشی، نکاتی را یادآور شد. (ادامه)
شمال نیوز : این ها فقط خیالات دلخوش کننده ای است که در واقعیت نمی گنجد و مازندران بجز شهدا و سرمایه های معنوی و اقلیمی اش، دارای هیچ افتخار اقتصادی و یا رفاهی نیست و آنچه در مازندران می گذرد، صدقه سر اقلیم استثنایی آن شامل دریا و جنگل است که تا حدودی مازندران را سرپا نگه می دارد!.... مازندران و «بودجه بخور و نمیر»استانی و ملی !
شمال نیوز : این ها فقط خیالات دلخوش کننده ای است که در واقعیت نمی گنجد و مازندران بجز شهدا و سرمایه های معنوی و اقلیمی اش، دارای هیچ افتخار اقتصادی و یا رفاهی نیست و آنچه در مازندران می گذرد، صدقه سر اقلیم استثنایی آن شامل دریا و جنگل است که تا حدودی مازندران را سرپا نگه می دارد!....(ادامه)
سالگرد آیت الله هادی روحانی برگزار می‌شود
شمال نیوز: امام جمعه بابل گفت: شانزدهمین سالگرد فوت نماینده فقید مردم مازندران در خبرگان رهبری آیت الله حاج شیخ هادی روحانی در بابل برگزار می‌شود. (ادامه)
عکس/حاج قاسم درکنار فرمانده مجروح سپاه بدر
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کنار خضیر المطروحی یکی از فرماندهان سپاه بدر که در جریان عملیات آزادسازی تکریت مجروح شده است.(ادامه)
زیباترین چشمه جهان در ساری!/تصاویر
چشمه های آب معدنی باداب سورت که زیباترین چشمه جهان شناخته شده و یکی از شگفت انگیزترین شاهکارهای طبیعته، در محدوده روستای اروست شهرستان ساری واقع شده. (ادامه)
باهنر: ائتلاف با اصلاح‌طلبان هرگز
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نخستین نشست این تشکل در استان اصفهان در سال جدید به تشریح مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های جبهه این پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات پیش رو پرداخت. (ادامه)
قوی سپید استقلال را از قهرمانی دور کرد
استقلال تهران در انزلي نتوانست برد خود را حفظ کند و در پايان به تساوي تن داد و از کورس قهرماني خارج شد.(ادامه)
فوری / معاون صدام کشته شد
عزت ابراهیم الدوری تنها مقام ارشد حکومت صدام بود که پس از سقوط بغداد در سال 2003 ، از سرنوشت او خبری منتشر نشد و معلوم نبود کجاست.(ادامه)
ظریف درلیست ۱۰۰ شخصیت اثرگذار دنیا
مجله آمریکایی تایم وزیر خارجه ایران را یکی از ۱۰۰ شخصیت اثرگذار دنیا انتخاب کرد.(ادامه)
علی دایی در لندن /عکس
علی دایی روز پنجشنبه وارد لندن شد و مورد استقبال ایرانی های زیادی قرار گرفت.(ادامه)
انتصاب دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
تعیین تکلیف متقاضیان عمره در هفته آینده
معاون سازمان حج و زیارت گفت: هفته آینده تکلیف افرادی که برای سفر عمره در سال ۹۴ ثبت‌نام کرده بودند، مشخص می‌شود. (ادامه)
جایگزین انوشیروان محسنی در بیمه سلامت کشور کیست؟
ابا رفتن انوشیروان محسنی بندپی از بیمه سلامت و منصوب شدن وی در سازمان بهزیستی کشور، گزینه‌های برای تصدی‌گری بیمه سلامت مطرح می‌شود که در بین آنها مدیران گذشته بیمه به چشم می‌خورد. (ادامه)
بهترین خوراکی برای تنظیم کلسترول
محققان فنلاندی در تحقیقات خود دریافته‌اند، مصرف شش هفته‌ای پروتئین سویا سبب کاهش تری‌گلیسیرید و انواع کلسترول شده و چربی خوب را نیز افزایش می‌دهد. (ادامه)
تصاویر/ نانوایی زنانه با قدمت ۴۰ ساله
نانوایی فاطمیه با قدمتی 40 ساله تمام کارکنان آن خانم هستند.آنها با وجود سختی های این شغل بازهم دست از این کار بر نداشته اند و برای تهیه مخارج زندگی از صبج تا شب تلاش می کنند. (ادامه)
گرفتن ماهانه 9 میلیون تومان یارانه با مدارک جعلی
(ادامه)
تانک جدید ارتش ایران (عکس)
عصر ایران - تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش ایران در مراسمی با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده این نیرو رونمایی شد.(ادامه)
وزیر دادگستری: پول کثیف در انتخابات مجلس
وزیر دادگستری به ورود پول های کثیف به انتخابات ها در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشورمان قوانین شفاف و روشنی برای مشخص بودن هزینه های انتخابات نداریم. (ادامه)
یک عضو جبهه پایداری معتقد است: کنار هم نشستن بزرگان اصولگرا و نزدیک شدن دیدگاه های آنها در نزدیک شدن تشکل های اصولگرا و وحدت و همگرایی اصولگرایان مفید خواهد بود.
حسین طلا: قرار نیست یک نفر لیدر اصولگرایان شود،گروه رهبری ایجاد شود(خبر)
یک عضو جبهه پایداری معتقد است: کنار هم نشستن بزرگان اصولگرا و نزدیک شدن دیدگاه های آنها در نزدیک شدن تشکل های اصولگرا و وحدت و همگرایی اصولگرایان مفید خواهد بود. (ادامه)
همدلی و همزبانی از نوع شهرداری و اداره برق قائم شهر ! + تصاویر
(ادامه)
با خوردن این میوه زخم معده را درمان کنید
میوه موز علاوه بر طعم و بوی خوش خواص غذایی فراوانی دارد و در مواردی چون درمان زخم معده و خون سازی موثر است.(ادامه)
خوشحالی هواداران از شکست پرسپولیس!
برخی هواداران پرسپولیس از شکست تیمشان برابر سپاهان ابراز خوشحالی کردند.(ادامه)
شمال نیوز : از ربیع فلاح جلودار انتظار می رود ، حال که از رنج خانواده های مازندرانی اطلاع کافی دارد با مکاتبه رسمی به مسئولان دیربط در دولت مانع از کم لطفی به جوانانی شود که هم از غافله اشتغال جا می مانند و هم جیبشان خالی می شود !.... وقتی دولت تدبیر و امید هم از بیکاران عوارض می گیرد!
شمال نیوز : از ربیع فلاح جلودار انتظار می رود ، حال که از رنج خانواده های مازندرانی اطلاع کافی دارد با مکاتبه رسمی به مسئولان دیربط در دولت مانع از کم لطفی به جوانانی شود که هم از غافله اشتغال جا می مانند و هم جیبشان خالی می شود !....(ادامه)
قیمت انواع موبایل‌ در بازار/ جدول
(ادامه)
پوستر جالب «گینس» با حضور تنابنده و عطاران+ عکس
برای نخستین بار، پوستر "گینس" برای علاقه‌مندان سینمای ایران منتشر می‌شود.(ادامه)
عکس:اکبر عبدی با شمایل جدید در ترکیه
مصاحبه اکبر عبدی بازیگر سینمای ایران با شمایل جدید با رسانه ترک که به شهر آنالیای ترکیه مهاجرت کرده است. (ادامه)
عکس:زنده یادمرتضی پاشایی درلباس سربازی
عکسی از دوران سربازی زنده یاد مرتضی پاشایی، با توضیحاتی از جناب مصطفی پاشایی در زیر عکس.(ادامه)
40نکته کلیدی همسرداری در آئینۀ روایات
امروزه یکی از مهم ترین مشکلات خانواده ها نداشتن مدیریت صحیح در زندگی است؛ بسیاری از اختلافات، چالش ها و مشاجرات که مقدمه فروپاشی خانواده هاست، ناشی از نداشتن الگویی کامل در اداره خانواده است.(ادامه)
بهترین خوراکی برای تنظیم کلسترول
محققان فنلاندی در تحقیقات خود دریافته‌اند، مصرف شش هفته‌ای پروتئین سویا سبب کاهش تری‌گلیسیرید و انواع کلسترول شده و چربی خوب را نیز افزایش می‌دهد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.