.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
این مواد غذایی را هرگز در مایکروویو نگذارید
(ادامه)
افشاگري یک نماينده درباره‌ پول‌هاي كثيف
الان من شخصي را مي‌شناسم كه صاحب قدرت هم هست و از خريد و فروش دارو مولتي ميلياردر شده است. همين فرد زماني كارمند ساده دولت بود و تنها رانتي كه در اختيار او قرار گرفت باعث كسب اين درآمد شد. (ادامه)
یام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب
(ادامه)
قاتل دو جوان خریدار عتیقه دستگیر شد
(ادامه)
صحت جسد عزت الدوری تایید شد
(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای که به بهانه فروش سکه های طلا شهروندان 20 میلیارد کلاهبرداری کرد، خبرداد.
کلاهبرداری 20میلیاردی فروشنده سکه طلا در آمل
شمال نیوز: فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای که به بهانه فروش سکه های طلا شهروندان 20 میلیارد کلاهبرداری کرد، خبرداد. (ادامه)
دوقلوهای «پایتخت» از خطه مازندران انتخاب شدند
الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت۴» اعلام کرد با پایان تصویربرداری در چین، همه عوامل این سریال امروز راهی شمال کشور و منطقه شیرگاه شدند. (ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
(ادامه)
شهردار سه منطقه رشت منصوب شدند
(ادامه)
عکس/ نماز خواندن مهماندار ایرانی در هواپیما
(ادامه)
عکس دیدار‌های محمد‌رضا پهلوی از عربستان سعودی
بعد از خروج انگلستان ازخاورمیانه، سیاستی معروف به «دو ستون» توسط نیکسون و کیسینجر برای حفظ امنیت خلیج فارس در نظر گرفته شد که ایران و عربستان هر کدام یکی ازستون‌های آن را تشکیل می‏‌دادند.(ادامه)
فهرست کمک‌های هدایتی به پرسپولیس
حسین هدایتی که سابقه ریاست بر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد یکی از خریداران این باشگاه در مزایده روز نهم اردیبهشت ماه خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور، در احکام جداگانه‌ای امیری، ذوالفقاری،ناصریان، سامانی، شجاعان و شوشتری را با حفظ سمت به عنوان مسئولان ستاد انتخابات کشور منصوب کرد.
مسئولین ستاد انتخابات کشور مشخص شدند
شمال نیوز: وزیر کشور، در احکام جداگانه‌ای امیری، ذوالفقاری،ناصریان، سامانی، شجاعان و شوشتری را با حفظ سمت به عنوان مسئولان ستاد انتخابات کشور منصوب کرد. (ادامه)
شمال نيوز:مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه کامران صاحب پناه به مسافرت رفته است تاکید کرد ریاست هیات مدیره را در جلسات آتی مقداد نجف نژاد بر عهده خواهد داشت. مقداد نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال شد
شمال نيوز:مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه کامران صاحب پناه به مسافرت رفته است تاکید کرد ریاست هیات مدیره را در جلسات آتی مقداد نجف نژاد بر عهده خواهد داشت.(ادامه)
توضیح درباره آینده قیمت نان
رئیس انجمن آردسازان ایران گفت: دولت هیچ تکلیف و برنامه ای برای منطقی کردن (افزایش) قیمت آرد به تولید کنندگان آرد ارائه نکرده و بالا رفتن هزینه‌های کارخانه‌ها نادیده گرفته شده است.(ادامه)
تسبیح رئیس جمهور افغانستان (عکس)
اشرف غنی رئیس جمهورری افغانستان امروز یکشنبه با سفر به تهران، در کاخ سعدآباد با همتای ایرانی اش حسن روحانی دیدار کر. (ادامه)
بازارگردی وزیر خارجه استرالیا /تصاویر
وزیر خارجه استرالیا بعد از دیدار با محمدجواد ظریف راهی بازار تجریش شد. (ادامه)
گزیده‌ای از پیامک‌های تبریک حلول ماه رجب
پیامک مورد علاقه خود برای تبریک حلول ماه رجب را از لیست پیامک‌های زیر کپی کنید و برای آشنایان و دوستان خود بفرستید.(ادامه)
عکس/ پاسخ رهبر انقلاب به احترام ارتشی‌ها
فرماندهان و جمعی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
عکس/ مقایسه پراید ایران و کره
در تصاویر زیر مدل فیس لیفت از پراید ساخت کیاموتور کره که امسال روانه بازار شده است را می بینید.(ادامه)
عکس:حسین فریدون در پشت صحنه مناظره احمدی نژاد-موسوی
حضور حسین فریدون به عنوان همراه میرحسین موسوی در مناظره معروف با احمدی نژاد/سیزدهم خرداد 88(ادامه)
تصویردیده‌نشده تاریخی از شاه و پهلوان‌تختی
هرچه دوستش به او گفت: غلامرضا تختی خم شو، فایده ای نداشت بعد از مراسم ازش پرسیدن، چرا خم نشدی؟ برایت دردسر می شود! او شاه مملکت است. گفت : هر که می خواهد باشد، تختی فقط برای بوسیدن دست مادرش خم می شود.(ادامه)
کلانتری مشاور جهانگیری شد
معاون اول رئیس جمهور در حکمی عیسی کلانتری را به عنوان مشاور خود در امور آب، کشاورزی و محیط زیست منصوب کرد.(ادامه)
اعمال ماه مبارک رجب
از حضرت موسى بن جعفر(علیهماالسلام) روایت شده است که: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد بهشت بر او واجب می گردد.(ادامه)
شکایت 5 تن از نزدیکان احمدی‌ نژاد از توکلی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در دادگاه حاضر شده و به شکایات پنج نفر از اطرافیان آقای احمدی‌نژاد که علیه بنده شکایاتی را مطرح کرده‌اند، حاضر شدم و ۲۷ اردیبهشت جلسه تشکیل دفاعیات خواهد بود.(ادامه)
مهناز افشار از مردم عذرخواهی کرد
مهناز افشار بازیگر سینمای ایران، بابت کیفیت پایین یکی از آثار اخیرش از مردم عذرخواهی کرد. (ادامه)
اطلاعیه مهم درباره ثبت نام کنندگان حج عمره
مشاور عالی رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این که آخرین کاروان زائران ایرانی تا پنج روز دیگر مکه را ترک خواهد کرد، درباره چگونگی پس گرفتن پول عمره در صورت انصراف توضیحاتی داد.(ادامه)
پاکسازی کبد چرب با میوه ها
روزانه یک عدد سیب سبز برای صبحانه میل کنید. با این کار ساده می‌توانید میزان قند خون‌تان را نیز تنظیم کنید. به عقیده متخصصان آمریکایی سیب سبز یکی از سالم‌ترین و مفیدترین سیب‌ها و البته میوه‌ها محسوب می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: اظهارات بدون پشتوانه علمی و مستندات، آنهم در مورد بیماری مهلک سرطان و ارتباط آن با کارخانجات نه تنها موجب تشویش اذهان عمومی گشته بلکه نگرانی مردم شهر و روستاهای اطراف را به دنبال خواهد داشت. توضیحات شرکت سیمان مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز: اظهارات بدون پشتوانه علمی و مستندات، آنهم در مورد بیماری مهلک سرطان و ارتباط آن با کارخانجات نه تنها موجب تشویش اذهان عمومی گشته بلکه نگرانی مردم شهر و روستاهای اطراف را به دنبال خواهد داشت.(ادامه)
مروری بر زندگی پروین احمدی‌نژاد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.