.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ماجرای فدراسیون و فغانی؛ سکوتی که شکست و دستانی که رو شد
سرپرست فدراسیون فوتبال در ماجرای علیرضا فغانی و در سکوت کمیته داوران، مأموریتی به این کمیته داد که با شکستن‌ سکوت‌ها دستان پشت پرده این ماجرا رو شده است.(ادامه)
تصاویر/ آغاز محدودیت تردد به شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز
از امروز اول آذر ۱۳۹۹ محدودیت‌های شدید کرونایی در شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز آغاز شده است تا شاهد شکست زنجیره انتقال بیماری باشیم. (ادامه)

رییس جمهوری از اقدامات جبرانی دولت به خانوار‌ها در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: تا پایان سال به نزدیک ۳۰ میلیون نفر ماهانه ۱۰۰ هزارتومان پرداخت می‌شود و ۱۰ میلیون خانوار هم وام یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند که بازپرداخت آن ۳۰ ماهه است. روحانی خوش خبر شد / پرداخت ۱۰۰ هزارتومان ماهانه به هر نفر
رییس جمهوری از اقدامات جبرانی دولت به خانوار‌ها در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: تا پایان سال به نزدیک ۳۰ میلیون نفر ماهانه ۱۰۰ هزارتومان پرداخت می‌شود و ۱۰ میلیون خانوار هم وام یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند که بازپرداخت آن ۳۰ ماهه است.(ادامه)
آخرین قیمت لپ تاپ در بازار+ جدول
بررسی ها نشان می دهد در نخستین روز آذرماه ارزان‌ترین لپ تاپ بازار می توان به شکل آنلاین و با نرخ 3میلیون و 200 هزار تومان خریداری کرد.(ادامه)
شرط بازگشت ایران به میز مذاکره با آمریکا
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: آمریکایی‌ها قبل از انجام هر مذاکره‌ای باید تمامی تحریم‌ها را همان‌طور که قبلا در برجام قول داده‌اند، کامل لغو کنند. در صورتی که آمریکا این کار را بکند ما به میز مذاکره برمی‌گردیم.(ادامه)
واکنش آشنا به دعوای معاون و وزیر بهداشت | حلوا خیرات نمی‌کنند ...
واکنش آشنا به دعوای معاون و وزیر بهداشت | حلوا خیرات نمی‌کنند ... مشاور رئیس جمهور به نامه انتقادی معاون مستعفی وزیر بهداشت واکنش نشان داد. حسام الدین آشنا به گزارش همشهری‌آنلاین،‌حسام الدین آشنا در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «در دعوای هیچ معاون و وزیری حلوا خیرات نمی کنند.»(ادامه)


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)
افتتاح کارخانه زباله‌سوز نوشهر در آینده نزدیک
کارخانه زباله‌سوز نوشهر به طور کامل در مرحله بهره‌برداری قرار دارد و به زودی با حضور یک چهره ملی رسما افتتاح می‌شود.(ادامه)
مصونیت از ویروس کرونا چه مدت طول می‌کشد؟
این هفته مطالعه‌ای توسط موسسه ایمونولوژی لا ژولا (La Jolla) به صورت آنلاین منتشر شد که در آن محققان ۱۸۵ بیمار کرونا را که بیشتر آن‌ها از بیماری خفیف بهبود یافته بودند ردیابی کردند. (ادامه)
دلیل عصبانیت شدید فکری از دیاباته
در اواخر دیدار استقلال و فولاد و بعد از مصدومیت دانشگر اتفاقاتی رخ داد که کمی عجیب به نظر می رسید.(ادامه)
هفته سوم لیگ برتر فوتبال لغو می‌شود؟
هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال با توجه به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده در کشور، برنامه‌ریزی نشده و تصمیم به برگزاری این هفته به‌زودی اعلام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان خاطرنشان کرد: ما همواره شاهد توهین‌های شما آقای روحانی، به منتقدین بودیم که الفاظی مثل ترسوها، بزدل‌ها، ‌عصر حجری‌ها، بی‌شناسنامه‌ها را در مورد منتقدین به کار بردید. آیا اینها ربطی به تحریم دارد؟.... رئیس جمهور، رئیس پدافند غیرعامل را به جلسات شورای عالی فضای مجازی راه نمی دهد
شمال نیوز : نبویان خاطرنشان کرد: ما همواره شاهد توهین‌های شما آقای روحانی، به منتقدین بودیم که الفاظی مثل ترسوها، بزدل‌ها، ‌عصر حجری‌ها، بی‌شناسنامه‌ها را در مورد منتقدین به کار بردید. آیا اینها ربطی به تحریم دارد؟....(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس نصر کشوراز برگزاری موفق این انتخابات ابرازخرسندی کرد و اظهار داشت : این انتخابات همزمان با مازندران در استان‌های تهران، گیلان، همدان، کرمان و قم انتخابات بر بستر بلاکچین  برگزار شده که آمار مشارکت خیره‌ کننده است .... سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران هیئت مدیره جدید خود را شناخت
شمال نیوز : نایب رئیس نصر کشوراز برگزاری موفق این انتخابات ابرازخرسندی کرد و اظهار داشت : این انتخابات همزمان با مازندران در استان‌های تهران، گیلان، همدان، کرمان و قم انتخابات بر بستر بلاکچین برگزار شده که آمار مشارکت خیره‌ کننده است ....(ادامه)
ادامه ممنوعیت فعالیت دریایی در مازندران
دریای خزر تا فردا یکشنبه ۲ آذر ماه مواج و متلاطم است.(ادامه)
آخرین قیمت‌ طلا و ارزامروز ۹۹/۰۹/۰۱/ سکه ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شد
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان است.(ادامه)
رونمایی از اولین هواپیمای جام جهانی ۲۰۲۲+عکس
شرکت هواپیمایی قطر از اولین هواپیمای مخصوص جام جهانی ۲۰۲۲ رونمایی کرد.(ادامه)
نشریه آمریکایی تایم می نویسد در شرایطی که موج جدید کرونا این کشور را درنوردیده و تعداد قربانیان آن روز به روز افزایش می یابد، دونالد ترامپ ترجیح می دهد در ملاء عام ظاهر نشود ....(خبر)
(ادامه)
مصرف روزانه روغن در مازندران ۱۷۰ تن است
رئیس سازمان صمت مازندران میزان مصرف روزانه روغن در استان را ،۱۷۰ تن اعلام کرد و گغت: ۷۰ تا ۸۰ تن از این میزان مصرف خانوار است.(ادامه)
جاده‌های مازندران در آرامش کامل
رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها اکنون در همه جاده‌های مازندران عادی و روان است.(ادامه)
افزایش قیمت ارز؛ دلار ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان شد
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شده است.(ادامه)
احضار فکری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطی دعوت شد.(ادامه)
افزایش نزاع و درگیری در مازندران
هزار و ۹۰۰ معاینه نزاع مهر ماه امسال در مازندران انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال یک درصد افزایش داشت.(ادامه)
عکس/ بارش برف در محور کرج - چالوس
بارش برف از شب گذشته در محور کرج چالوس آغاز شده و همچنان ادامه دارد.(ادامه)
علت دعوت نشدن رامین رضائیان به تیم‌ملی، کمیته اخلاق نیست!
دعوت نشدن رامین رضاییان در دو اردوی اخیر تیم ملی، شایعات زیادی به همراه داشت.(ادامه)
شمال نیوز : براساس قانون ملی‌شدن جنگل‌ها و مراتع که سال ۱۳۴۱ به تصویب رسیده، بخش وسیعی از کل پلاک آق‌مشهد ساری را اراضی جنگلی و مرتع ملی اعلام کرده، اما در سال ۱۳۷۷ سازمان اوقاف به تشخیص منابع طبیعی اعتراض و اعلام کرد که این اراضی ملی نیست .... از ملی شدن جنگل های آقمشهد در سال ۱۳۴۱ تا ادعای وقف در سال ۱۳۷۷ !
شمال نیوز : براساس قانون ملی‌شدن جنگل‌ها و مراتع که سال ۱۳۴۱ به تصویب رسیده، بخش وسیعی از کل پلاک آق‌مشهد ساری را اراضی جنگلی و مرتع ملی اعلام کرده، اما در سال ۱۳۷۷ سازمان اوقاف به تشخیص منابع طبیعی اعتراض و اعلام کرد که این اراضی ملی نیست ....(ادامه)
کارمزد خدمات بانکی از امروز افزایش می‌یابد
بر اساس اعلام بانک مرکزی، کارمزد خدمات بانکی از امروز اول آذرماه افزایش می یابد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس/ برف پاییزی در ارتفاعات رودسر
بارش برف پاییزی ارتفاعات اشکورات رحیم آباد رودسر در استان گیلان را سفید پوش کرد.(ادامه)
شکایت باشگاه فولاد از محمود فکری به کمیته اخلاق
مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان از شکایت این باشگاه از سرمربی استقلال به کمیته اخلاق فدراسیون خبر داد.(ادامه)
جدول قیمت روز گوشی موبایل در یکم آذر
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ یکم آذر را مشاهده می‌کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.