.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: از زمان شیوع کرونا در جهان، دولت‌ها با دوگانه جان و نان مواجه بودند و در برهه‌های زمانی و با توجه به میزان شیوع ویروس یکی را بر دیگری ... بیمه، مالیات و عوارض، سه دغدغه کرکره‌های پایین
شمال نیوز: از زمان شیوع کرونا در جهان، دولت‌ها با دوگانه جان و نان مواجه بودند و در برهه‌های زمانی و با توجه به میزان شیوع ویروس یکی را بر دیگری ...(ادامه)
مصرف این خوراکی‌ها باعث مرگ ناگهانی می‌شوند
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز دوم آذر
(ادامه)


تحقیقات جدید حاکی است فنجان‌های چای (کیسه‌ای) ممکن است حاوی میلیون‌ها ذره میکروسکوپی پلاستیکی باشند. چای کیسه‌ای را به این دلیل مهم ننوشید
تحقیقات جدید حاکی است فنجان‌های چای (کیسه‌ای) ممکن است حاوی میلیون‌ها ذره میکروسکوپی پلاستیکی باشند.(ادامه)
جزئیات وصول شکایت از معاون مستعفی وزیر بهداشت ب/ ارائه اطلاعات به بیگانگان و ...
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وصول شکایاتی از "رضا ملک‌زاده؛ معاون مستعفی وزارت بهداشت" درباره آزمایش دارویی نامتعارف کرونا، ارائه اطلاعات به بیگانگان، استفاده از رانت برای شرکت دارویی و... خبر داد.(ادامه)

دولت برای جبران کاهش درآمدهای صاحبان بسیاری از کسب و کارهای خرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا در جامعه متوقف شده‌اند تصمیماتی را اتخاذ کرده است که بر اساس یکی از این تصمیمات افرادی که هیچ ممر درآمدی ندارند، شناسایی شده‌اند و کمک‌هایی به آنها پرداخت خواهد شد. ۱۴ تصمیم مهم دولت برای خانوارهای بدون درآمد و کسب‌وکارها
دولت برای جبران کاهش درآمدهای صاحبان بسیاری از کسب و کارهای خرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا در جامعه متوقف شده‌اند تصمیماتی را اتخاذ کرده است که بر اساس یکی از این تصمیمات افرادی که هیچ ممر درآمدی ندارند، شناسایی شده‌اند و کمک‌هایی به آنها پرداخت خواهد شد.(ادامه)
اعلام وضعیت قرمز کرونایی در بهشهر واقع در شرق مازندران با جمعیت حدود ۱۷۰ هزار نفر این پرسش را ایجاد کرد که چگونه این شهرستان کوچک در کنار شهرستان‌های بزرگی مانند ساری و آمل به عنوان یکی از سه منطقه دارای وضعیت قرمز استان قرار گرفته است؟ وضعیت کرونایی بهشهر چگونه قرمز شد؟
اعلام وضعیت قرمز کرونایی در بهشهر واقع در شرق مازندران با جمعیت حدود ۱۷۰ هزار نفر این پرسش را ایجاد کرد که چگونه این شهرستان کوچک در کنار شهرستان‌های بزرگی مانند ساری و آمل به عنوان یکی از سه منطقه دارای وضعیت قرمز استان قرار گرفته است؟(ادامه)
مصطفی کواکبیان می گوید: ه آقای احمدی‌نژاد نمونه کم‌نظیری در اقدامات پوپولیستی بود حتی اخیرا بعضی طرفدارانش به دلیل همین روحیه به شدت از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا ناراحت بودند. واکنش کواکبیان به ادعای جنجالی رئیس جمهور سابق درباره واکسن کرونا: محمود احمدی نژاد باید درس پس بدهد
مصطفی کواکبیان می گوید: ه آقای احمدی‌نژاد نمونه کم‌نظیری در اقدامات پوپولیستی بود حتی اخیرا بعضی طرفدارانش به دلیل همین روحیه به شدت از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا ناراحت بودند.(ادامه)
خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها از زبان سید جلال حسینی
امید عالیشاه ، هافبک پرسپولیس که پیش از بازی سرخپوشان با تیم صنعت نفت آبادان به دلایل انضباطی از تمرینات کنار گذاشته شده بود ، از امروز در تمرینات سرخپوشان شرکت خواهد کرد .(ادامه)
قانون مهمی که قالیباف به روحانی ابلاغ کرد
رئیس مجلس دو قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی و تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را به رییس جمهور ابلاغ کرد.(ادامه)
یک متخصص تغذیه با اشاره به خواص میوه خرمالو گفت: این میوه نارنجی رنگ در کنار سایر خواص سرشار از بتاکارتن است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا می کند. خواص «خرمالو» را بشناسیم
یک متخصص تغذیه با اشاره به خواص میوه خرمالو گفت: این میوه نارنجی رنگ در کنار سایر خواص سرشار از بتاکارتن است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا می کند.(ادامه)
مازندرانی‌ها تا پایان هفته رنگ آفتاب را نخواهند دید
هوای مازندران تا پایان این هفته در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف و در مناطق ساحلی بارانی است.(ادامه)
علیرضا شریعت گفت: در کنترل کرونا با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت، اگر مدیران ما کوتاهی کنند برخورد می کنیم و حتی در قانون اجازه عزل داده شده است. التیماتوم کرونایی فرماندار آمل به مدیران کم‌کار/ کوتاهی کنید عزل می‌شوید
علیرضا شریعت گفت: در کنترل کرونا با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت، اگر مدیران ما کوتاهی کنند برخورد می کنیم و حتی در قانون اجازه عزل داده شده است.(ادامه)
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از اقدامات جهادی بسیجیان در مقابله با کرونا قدردانی کرد.(ادامه)
خالی کردن حساب ۱۸ مسافر در پوشش میوه فروش دوره گرد
افرادی که در پوشش میوه فروش دوره گرد حساب ۱۸ مسافر را در مازندران خالی کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
دلیل افزایش قیمت‌ها از زبان وزیر اقتصاد
وزیر امور اقتصادی و دارایی علت عمده افزایش تورم و قیمت‌ها را ناشی از افزایش هزینه‌ها دانست و به بررسی علل آن پرداخت.(ادامه)
دیوید سنگر در نیویورک تایمز نوشت:  چند روز پس از آنکه فاش شد رئیس‌جمهور ترامپ خواستار گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه سایت اصلی هسته‌ای ایران شده، تهران به ارسال سیگنال‌هایی ضد و نقیض روی آورد. ایران از یک طرف گام بزرگی را برای سرعت بخشیدن به تولید سوخت هسته‌ای خود برداشته و از طرف دیگر آمادگی خود برای گفتگو با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده است. «سیگنال های مذاکره» بین ایران و بایدن
دیوید سنگر در نیویورک تایمز نوشت: چند روز پس از آنکه فاش شد رئیس‌جمهور ترامپ خواستار گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه سایت اصلی هسته‌ای ایران شده، تهران به ارسال سیگنال‌هایی ضد و نقیض روی آورد. ایران از یک طرف گام بزرگی را برای سرعت بخشیدن به تولید سوخت هسته‌ای خود برداشته و از طرف دیگر آمادگی خود برای گفتگو با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده است.(ادامه)
اصابت موشک به محوطه سفارت ایران در کابل
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل از اصابت یک موشک به محوطه این سفارتخانه خبر داد و با اشاره به خسارات وارده اعلام کرد که این این حادثه تلفاتی در برنداشته و همه پرسنل سفارت در سلامت هستند.(ادامه)
گزینه احتمالی بایدن برای وزارت امور خارجه
«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات که تا این لحظه به طور غیررسمی رئیس‌جمهور منتخب این کشور محسوب می‌شود، تصمیم خود درباره فرد مناسب برای سمت وزیر امور خارجه گرفته و مشغول چیدن کابینه خود است.(ادامه)
اعلام ترکیب پرسپولیس و صنعت نفت
ترکیب تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از سوی کادرفنی دو تیم اعلام شد.(ادامه)
فایزر آزمایش واکسن کرونای نوجوانان را آغاز می‌کند
اتحادیه اروپا برای تضمین تحویل صدها میلیون دوز واکسن کرونای فایزر-بایون‌تک و کیوروک، بیش از ۱۰ میلیارد دلار پرداخت می‌کند. (ادامه)
بیانیه باشگاه استقلال درخصوص دیدار پرحاشیه
باشگاه استقلال، در واکنش به اتفاقات بازی دیروز این تیم با فولاد خوزستان، بیانیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
زوج و فرد شدن فعالیت دفاتر اسناد رسمی مازندران
دفاتر اسناد رسمی مازندران به صورت شیفتی و زوج و فرد فعالیت می کنند.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور از احتمال ۲ روزه شدن انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت:‌ اصل بر این است که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخابات برگزار می‌شود و انتخابات یک روز هم عقب نمی‌افتد. ضمن اینکه در زمینه تبلیغات.... احتمال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو روز/ انتخابات ۱۴۰۰ یک روز هم عقب نمی‌افتد
رئیس ستاد انتخابات کشور از احتمال ۲ روزه شدن انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت:‌ اصل بر این است که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخابات برگزار می‌شود و انتخابات یک روز هم عقب نمی‌افتد. ضمن اینکه در زمینه تبلیغات....(ادامه)
عکس/ حال و هوای بارانی حرمین کاظمین
صبح امروز حرم شریفین کاظمین شاهد بارش باران پاییزی بود.(ادامه)
فرشید باقری هواداران استقلال را جیره‌خوار خواند!
فرشید باقری هافبک تیم استقلال در واکنش به انتقادات پس از باخت مقابل فولاد استوری منتشر کرد.(ادامه)
پیش‌بینی مرگ بایدن توسط مشاور احمدی‌نژاد
داوری، مشاور احمدی‌نژاد، که مدتی است با توئیت‌هایش درباره انتخابات آمربکا بر سر زبان‌ها افتاده، بار دیگر خبرساز شد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۳۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند..... شناسایی ۱۲۹۳۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۴۳۱ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۴۴۳۲۷ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۸۴۱۳۰۸ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۳۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.....(ادامه)
آقای روحانی! اکنون وقت حساب است
روزنامه جوان در یادداشتی از سخنان اخیر رئیس جمهور انتقاد کرد.(ادامه)
 اجرای طرح محدودیت کرونایی در ساری به عنوان یکی از سه شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی در مازندران سبب شده است تا این شهر در نخستین ساعات روز شنبه تا حدود زیادی خلوت شود. محدودیت کرونایی شهر ساری را خلوت کرد
اجرای طرح محدودیت کرونایی در ساری به عنوان یکی از سه شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی در مازندران سبب شده است تا این شهر در نخستین ساعات روز شنبه تا حدود زیادی خلوت شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.