.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است. ۸ شغلی که شما را میلیاردر می‌کند!
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است.(ادامه)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از برگزاری دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه در استان خبر داد. برگزاری دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه در هلال احمر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از برگزاری دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه در استان خبر داد.(ادامه)
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود. پشت پرده کنار گذاشتن کریم باقری از پرسپولیس
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود.(ادامه)
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند. فعالیت اراذل و اوباش ‌در فضای واقعی و مجازی
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند.(ادامه)
هادی چوپان به شکل ویژه‌ای به حمایت از چهره شاخص بدنسازی ایران پرداخت. پست جدیدهادی چوپان/ اسطوره ایرانی تحت تاثیر گرگ پارسی قرار گرفت!
هادی چوپان به شکل ویژه‌ای به حمایت از چهره شاخص بدنسازی ایران پرداخت.(ادامه)
سرپرست مدیر عاملی استقلال نسبت به صحبت‌های سرمربی سابق این باشگاه واکنش نشان داد. ساپینتو دائم الخمر بود!
سرپرست مدیر عاملی استقلال نسبت به صحبت‌های سرمربی سابق این باشگاه واکنش نشان داد.(ادامه)
باشگاه استقلال خوزستان رسما سرمربی این فصل خود در لیگ برتر را معرفی کرد. پورموسوی رسما سرمربی استقلال شد
باشگاه استقلال خوزستان رسما سرمربی این فصل خود در لیگ برتر را معرفی کرد.(ادامه)
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است. اظهارات تند و جنجالی ساپینتو علیه سرپرست استقلال
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.(ادامه)
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد. مطهری: برخی در نساجی به من خیانت کردند
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
کُشتی ایران به کدام سو می رود؛ انتخاب ذلیلانه !(يادداشت)
(ادامه)
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است. گل محمدی لیست خروجی پرسپولیس را اعلام کرد!
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است.(ادامه)
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه همکاری با لوپز اسپانیایی منتفی شد، گفت: سرمربی جدید استقلال فردا از بین گزینه‌های ایرانی معرفی می‌شود. حضور لوپز در استقلال منتفی شد
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه همکاری با لوپز اسپانیایی منتفی شد، گفت: سرمربی جدید استقلال فردا از بین گزینه‌های ایرانی معرفی می‌شود.(ادامه)
جانشین قلعه‌نویی رسماً انتخاب شد
(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
ورزش سه نوشت: کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد. گزینه‌های نهایی استقلال مشخص شدند
ورزش سه نوشت: کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)
ایسنا نوشت: مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است. سرمربی سابق رئال مادرید در یک‌قدمی استقلال
ایسنا نوشت: مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است.(ادامه)
شطرنج باز مازندرانی نایب‌قهرمان مسابقات سریع رده‌های سنی جهان شد. نایب‌قهرمانی شطرنج‌باز مازندرانی در مسابقات جهانی
شطرنج باز مازندرانی نایب‌قهرمان مسابقات سریع رده‌های سنی جهان شد.(ادامه)
یحیی گل محمدی به جای پرسپولیس به این تیم می رود؟
مدیرعامل گل‌گهر درباره مذاکره برای جذب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.(ادامه)
دختر «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهارات بی سابقه‌ای را علیه مدافع پیشین بارسلونا مطرح و علیه «جرارد پیکه» افشاگری کرد. افشاگری دختر سرمربی تراکتور علیه «پیکه»
دختر «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهارات بی سابقه‌ای را علیه مدافع پیشین بارسلونا مطرح و علیه «جرارد پیکه» افشاگری کرد.(ادامه)
سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران استقلال خداحافظی کرد. ساپینتو با هواداران استقلال خداحافظی کرد
سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.(ادامه)
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند. ساپینتو: اخراج شدم و آن داور کوتاه قامت به من می‌خندید
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.(ادامه)
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند. پیغام ویژه و عجیب به سرمربی استقلال!
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند.(ادامه)
باشگاه هوادار تهران با محمود فکری برای توافق با این تیم به توافق رسید. توافق سرمربی مازنی لیگ برتر با هوادار
باشگاه هوادار تهران با محمود فکری برای توافق با این تیم به توافق رسید.(ادامه)
مهدی رحمتی برای هدایت تیم نساجی با مدیران این باشگاه توافق کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی این خبر اعلام رسمی خواهد شد. مهدی رحمتی در آستانه سرمربیگری نساجی مازندران
مهدی رحمتی برای هدایت تیم نساجی با مدیران این باشگاه توافق کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی این خبر اعلام رسمی خواهد شد.(ادامه)
سمینار داوری مربیان جودو مازندران در خانه تخصصی جودو نور برگزار شد. سمینار داوری مربیان جودو مازندران در نور
سمینار داوری مربیان جودو مازندران در خانه تخصصی جودو نور برگزار شد.(ادامه)
سرمربی استقلال که قصد عزیمت به کشورش را داشت، نتوانست به موقع خودش را به فرودگاه برساند و از پرواز جا ماند. هواپیما بدون ساپینتو پرید!
سرمربی استقلال که قصد عزیمت به کشورش را داشت، نتوانست به موقع خودش را به فرودگاه برساند و از پرواز جا ماند.(ادامه)
شمال نیوز :  ۲ روز پس از برکناری مدیرعامل سابق نساجی مازندران و تسویه حساب مالک باشگاه با هرناندز، در حالی حدس و گمان ها درباره گزینه برای سرمربی گری مطرح است که پیام اخیر ساکت الهامی .... الهامی در حوالی نیمکت نساجی مازندران / خداحافظی ساکت از هوادار
شمال نیوز : ۲ روز پس از برکناری مدیرعامل سابق نساجی مازندران و تسویه حساب مالک باشگاه با هرناندز، در حالی حدس و گمان ها درباره گزینه برای سرمربی گری مطرح است که پیام اخیر ساکت الهامی ....(ادامه)
عکس/واکنش سرمربی تیم ملی به خداحافظی وریا غفوری
امیر قلعه‌نویی سر مربی تیم ملی ایران با انتشار یک استوری، ابراز امیدواری کرد که در اولین بازی تیم ملی، برای وریا غفوری مراسم خداحافظی از فوتبال برگزار شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.