.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این اقدام مقامات انزلی در حالی صورت می گیرد كه این تیم بر خلاف عملكرد مطلوب نیم فصل نخست لیگ كه تا رده چهارم جدول نیز صعود كرده بود ، در اوائل نیم فصل دوم به شدت تنزل كرد و اكنون در رده چهاردهم جدول قرار دارد و حتی تعویض مربی ... عذرخواهی ملوان از مردم انزلی
این اقدام مقامات انزلی در حالی صورت می گیرد كه این تیم بر خلاف عملكرد مطلوب نیم فصل نخست لیگ كه تا رده چهارم جدول نیز صعود كرده بود ، در اوائل نیم فصل دوم به شدت تنزل كرد و اكنون در رده چهاردهم جدول قرار دارد و حتی تعویض مربی ...(ادامه)
شکست شموشک مقابل سرخ‌پوشان دلوارافزار
(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
بركناري سرمربی پگاه گيلان/دارکو سرمربی موقت
(ادامه)
جلسه هيئت كشتي مازندران با حضور استاندار
ابوطالب شفقت عصر سه شنبه در جلسه هیئت رئیسه کشتی مازندران در محل استانداری افزود: در مازندران صنایع و واحدهای خصوصی توجه کمتری نسبت به ورزش و ورزشکاران داشته اند. استاندار مازندران خاطر نشان کرد: ورزشکاران استان در نبود اسپانسر و حامی مالی مجبور به حضور در استان ها و تیم های خارجی و داخلی بوده و این ضعف باید در ورزش مازندران خصوصا ورزش اول مازندران مرتفع گردد. رئیس هیئت رئیسه هیئت کشتی مازندران ادامه داد: کشتی ورزش اول مازندران است و باید به این ورزش در قیاس با ورزش های دیگر استان توجه ویژه ای شود. شفقت با اشاره به میزبانی موفق مازندران در مسابقات جام جهانی کشتی و جام جهان پهلوان تختی تصریح کرد: مسابقات ورزشی المپیاد ایرانیان در مازندران باید با شکوه بهتری برگزار گردد. این مقام مسئول یادآور شد: مدیران ورزش استان می توانند با رایزنی های بیشتر توسط مقامات اقتصادی و صاحبان صنایع نسبت به جلوگیری در هجرت ورزشکاران بومی مازندران گام بردارند. مدیر کل تربیت بدنی مازندران نیز در این جلسه نیز کشتی را یک رشته تخصصی در استان قلمداد کرد. نصرالله پریچهره با اشاره به افتخارات و موفقیت های ورزشکاران مازندرانی در عرصه های مختلف جهانی، آسیائی و بین المللی خاطر نشان کرد: ورزش کشتی میراث به دست آمده تاریخ کهن بوم ایرانیان و مردم طبرستان است. وی تصریح کرد: همه متولیان ورزش و کشتی مازندران باید دست به دست هم دهیم تا در اعتلا، رشد و شکوفائی ورزشکاران استان تلاش کنیم . پریچهره با اظهار تاسف از حضور قهرمانان بسیاری در رشته های مختلف ورزشی خصوصا کشتی در سایر استان ها یادآور شد: باید با تدابیر مسئولان و حمایت های اسپانسرهای مالی زمینه های حضور پرشور ورزشکاران مازندرانی را در استان خود شان فراهم سازیم. مدیر کل تربیت بدنی مازندران با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی ایرانیان از اواخر ماه جاری در مازندران از مردم خواست برای پرشور تر برگزار شدن این مسابقات در استان تلاش کنند. رئیس هئیت کشتی مازندران نیز در ادامه این جلسه به افتخارات کشتی گیران مازنی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 23 مدال طلا، 13 مدال نقره و 17 مدال برنز ماحصل تلاش کشتی گیران استان در عرصه های مختلف جهانی، آسیائی و بین المللی است. علی اعظم مهدی پور ادامه داد: کشتی گیران مازنی توانسته از ابندای سال تاکنون بیش از 50 مدال مختلف در عرصه های جهانی، بین المللی و آسیائی کسب نمایند. وی همچنین تعداد مربیان مازندرانی مستقر در تیم ملی را 12 مربی ذکر کرد و افزود: محمد حسین دباغی به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور به مسابقات جهانی چین اعزام شده است. در پایان این جلسه سهراب لاریجانی، موسی امینی فر، جعفر سروری، علی رضا کاظم زاده و مهدی قاسمی به ترتیب به عنوان روسای هیئت های جدید شهرها و بخش های تنکابن، ساری، محمودآباد، آمل، بند پی شرقی و پل سفید انتخاب شدند. 38 هیئت کشتی در مازندران دارد و بیش از پنج هزار کشتی گیر سازمان یافته در مازندران وجود دارد.(ادامه)
انتقام آقای رئیس در وقت اضافه !!
در حالیکه زمزمه جابجایی حسینی مدیر کل تربیت بدنی مازندران بر سر زبانهاست ،وی روز گذشته در اقدامی ناگهانی رئیس هیئت کاراته این استان را برکنار کرد . (ادامه)
اجرای طرح رحمت در 16 شهر مازندران
مشاور امور زنان و خانواده استانداری مازندران گفت : طرح حجاب همزمان با 30 استان کشور در 16 شهرستان مازندران به اجرا در آمد.(ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
نتیجه مثبت کشتی‌گیر دوپینگی مازندرانی
جواب آزمایش اولیه تست دوپینگ یکی از آزادکاران مازندرانی حاضر در رقابتهای کشتی جام تختی مثبت اعلام شد. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
مربی مطرح کشتی مازندران بازداشت شد
محمدحسین دباغی مربی مطرح کشتی مازندران و ملی پوش سابق کشتی ایران با شکایت هیات کشتی استان مازندران بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، به دنبال درگیری که هفته گذشته در مسابقات انتخابی کشتی(ادامه)
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ...
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ... (ادامه)
استارت حجازی با تیم فوتبال نساجی مازندران
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از مهر، مسئولان تیم دسته اولی نساجی پس از آنکه مهدی مناجاتی را به دلیل عضویت وی در تیم ملی همراه نداشتند با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای این فصل دسته اول فوتبال کشور جلب کنند. بر اساس این گزارش ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است. به گفته سرمربی تیم نساجی، برای رسیدن به این هدف برنامه های دراز مدت و خوبی برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر وجود دارد که با تلاش بازیکنان و همچنین تمایل مسئولان باشگاه برای ادامه کار این مهم تحقق خواهد شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 90 91 92 93 94 95

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.