.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده ولی فقیه در مازندران در بیمارستان شفا ساری از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد..
عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از پدر شهیدان طوسی
نماینده ولی فقیه در مازندران در بیمارستان شفا ساری از پدر شهیدان طوسی عیادت کرد.. (ادامه)
تصاویر/ مراسم سالگرد شهادت سردار طوسی در بوستان شهدای گمنام نکا
(ادامه)
شمال نیوز: با هدف ارج نهادن به مقام والای شهید و شهادت و با حضور استاندار ، مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز شهادت سردار شهید ... مراسم سالروز شهادت سردار شهید طوسی برگزار شد+ تصاویر
شمال نیوز: با هدف ارج نهادن به مقام والای شهید و شهادت و با حضور استاندار ، مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز شهادت سردار شهید ...(ادامه)
شمال نیوز: سردار دلاوری که ایثارگری، حماسه آفرینی و شهادت طلبی بی نظیرش در طول جنگ تحمیلی بویژه در عملیات غرور آفرین والفجر 8 در گنجینه خاطرات 8 سال دفاع مقدس پرتو افشانی می کند.... پیام مشترک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار در سالروز شهادت سردار شهید طوسی
شمال نیوز: سردار دلاوری که ایثارگری، حماسه آفرینی و شهادت طلبی بی نظیرش در طول جنگ تحمیلی بویژه در عملیات غرور آفرین والفجر 8 در گنجینه خاطرات 8 سال دفاع مقدس پرتو افشانی می کند....(ادامه)
سروقامت روزگار من ، سردار شهید طوسی(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که.... «هفت تپه» قدمگاه شهیدان؛گمنامی دراوج خوشنامی!
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که....(ادامه)
شمال نیوز: سردار کمیل کهنسال با اشاره به خصوصیات اخلاقی این فرمانده رشید اسلام اظهار کرد: شهید طوسی فرمانده صحنه های عشق، ایثار، جهاد و شهادت بوده و این شهید والامقام در صحنه های دفاع مقدس نقش ویژه و اثرگذاری داشتند.

شهید طوسی ظرفیت معنوی مازندران است
شمال نیوز: سردار کمیل کهنسال با اشاره به خصوصیات اخلاقی این فرمانده رشید اسلام اظهار کرد: شهید طوسی فرمانده صحنه های عشق، ایثار، جهاد و شهادت بوده و این شهید والامقام در صحنه های دفاع مقدس نقش ویژه و اثرگذاری داشتند. (ادامه)
شمال نیوز : در سالروز عروج خونین سالک الی الله و عارف بالله عزیز دلم سرلشگر شهید طوسی دلگویه ای را به دوست شهیدم و نیز خانواده متقی و ولایی ایشان تقدیم تا بخشی از بدهی سالانه ام را ادا کرده باشم! .... « سردار طوسی » رزمنده ساز ، شهیدپرور و شناسنامه لشکر ویژه 25 کربلا(خبر)
شمال نیوز : در سالروز عروج خونین سالک الی الله و عارف بالله عزیز دلم سرلشگر شهید طوسی دلگویه ای را به دوست شهیدم و نیز خانواده متقی و ولایی ایشان تقدیم تا بخشی از بدهی سالانه ام را ادا کرده باشم! ....(ادامه)
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید طوسی عصر فردا در سالن ارشاد
(ادامه)
شمال نیوز: این اجلاسیه صرفاً معرفی یک آرشیو و یا اعلان رسمی یک بانک اطلاعات شهدا و یا یک موسسه آماری نبوده و مهمتر از این توانایی ذکر شده، خروجی بالاتری نیز تعقیب می شد و آن ارائه مصادیق ایمانی با معیارهای ... بایدها و نبایدها ، چند نکته اساسی در اجلاسیه کنگره شهدای مازندران
شمال نیوز: این اجلاسیه صرفاً معرفی یک آرشیو و یا اعلان رسمی یک بانک اطلاعات شهدا و یا یک موسسه آماری نبوده و مهمتر از این توانایی ذکر شده، خروجی بالاتری نیز تعقیب می شد و آن ارائه مصادیق ایمانی با معیارهای ...(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عملیات‌های متعددی نظیر والفجر 8 و والفجر 5 و فتح فاو از لشکر 25 کربلا فتوحاتی داشته است، خاطرنشان کرد: تاریخ پرافتخار لشکر 25 کربلا در دوران جنگ و دفاع مقدس بسیار ستودنی بوده و باید یاد سرداران و رزمندگان این خطه را گرامی داشت. گردهمایی ۱۵ هزار نفری رزمندگان مازندران آغاز شد
شمال نیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عملیات‌های متعددی نظیر والفجر 8 و والفجر 5 و فتح فاو از لشکر 25 کربلا فتوحاتی داشته است، خاطرنشان کرد: تاریخ پرافتخار لشکر 25 کربلا در دوران جنگ و دفاع مقدس بسیار ستودنی بوده و باید یاد سرداران و رزمندگان این خطه را گرامی داشت.(ادامه)
بازخوانی حماسه ماندگار لشکر ویژه 25 کربلا(خبر)
(ادامه)
بیست و چهارمین یادواره 17 شهید طوسکلا برگزار شد
(ادامه)
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای بانک صادرات برای اولین بار در مازندران برگزار شد. اولین یادواره شهدای بانک صادرات مازندران برگزار شد
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای بانک صادرات برای اولین بار در مازندران برگزار شد.(ادامه)
جانباز میاندرودی به خیل همرزمان شهیدش پیوست
(ادامه)
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند.
کابینه پیشنهادی دولت یازدهم را بیشتر بشناسید
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند. (ادامه)
یازده وزیر دفاع؛ از دولت موقت تا دولت دهم
(ادامه)
طرح ساحل سالم با محوریت سردار طوسی درسواحل نکا
(ادامه)
وزیر نیرو دولت یازدهم کیست ؟
(ادامه)
شمال نیوز:تقدیم 22 هزار شهید برگ زرین و نشان از اسلامخواهی و ولایت‌مداری مردم شمالی کشور است  و سرداران شهید املاکی، طوسی و عسگری پرچمداران این خطه هستند که نه تنها سند عاشورایی این استان‌ها بوده بلکه ... مردم شمال از صدر اسلام ویژه بودن را همراه خود داشته اند
شمال نیوز:تقدیم 22 هزار شهید برگ زرین و نشان از اسلامخواهی و ولایت‌مداری مردم شمالی کشور است و سرداران شهید املاکی، طوسی و عسگری پرچمداران این خطه هستند که نه تنها سند عاشورایی این استان‌ها بوده بلکه ...(ادامه)
تردید نباید کرد که جامعه و نسل امروز جامعه ما بطور جدی با کمبود فرهنگ جبهه و جهاد و مبارزه مواجه است و علت امیدواری طراحان جنگ نرم و سایر فعالان حوزه های تاثیر و نفوذ در افکار مخاطبان تجلیل از شهیدان شمالی در دو محضر متعالی(خبر)
تردید نباید کرد که جامعه و نسل امروز جامعه ما بطور جدی با کمبود فرهنگ جبهه و جهاد و مبارزه مواجه است و علت امیدواری طراحان جنگ نرم و سایر فعالان حوزه های تاثیر و نفوذ در افکار مخاطبان(ادامه)
محسن جمشیدی چشمان خورشید فام(ديدگاه)
محسن جمشیدی(ادامه)
سجاد پیروزپیمان
احیای هفت تپه، شیرین ترین شربت صلواتی آقا(يادداشت)
سجاد پیروزپیمان (ادامه)
شمال نیوز: سه اتوبان منتهی به سه استان شمالی به نامهای سه سردار شهید(گیلان شهید املاکی، مازندران شهید طوسی و گلستان شهید عسگری) نامگذاری می شود.
نامگذاری 3 اتوبان منتهی به 3 استان شمالی به نام 3 سردار شهید شمال كشور
شمال نیوز: سه اتوبان منتهی به سه استان شمالی به نامهای سه سردار شهید(گیلان شهید املاکی، مازندران شهید طوسی و گلستان شهید عسگری) نامگذاری می شود. (ادامه)
شمال نیوز: این مراسم روز سه شنبه در کنار مرقد مطهر حضرت امام(ره) و صبح چهارشنبه در حسینیه امام خمینی برگزار خواهند شد و از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری  ...


 

دیدار مقام معظم رهبری با مردم شمال کشور(خبر)
شمال نیوز: این مراسم روز سه شنبه در کنار مرقد مطهر حضرت امام(ره) و صبح چهارشنبه در حسینیه امام خمینی برگزار خواهند شد و از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری ... (ادامه)
شمال نیوز: بیست و ششمین سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلا با حضور همرزمان در بیت شهید در ساری برگزار شد. مراسم سالگرد شهادت سردار شهید طوسی برگزار شد
شمال نیوز: بیست و ششمین سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلا با حضور همرزمان در بیت شهید در ساری برگزار شد.(ادامه)
آن سردار سروقامت عرصه ايمان و شهادت كه قلب پاكش مالامال از عشق به ولايت و رهبري امت اسلامي بود، تنها نمونه اي از عزم و اراده پولادين دليرمردان و شيرزنان ديار علويان است غیرت مثال‌زدنی‌ شهید طوسی در تاریخ انقلاب ماندگار شد
آن سردار سروقامت عرصه ايمان و شهادت كه قلب پاكش مالامال از عشق به ولايت و رهبري امت اسلامي بود، تنها نمونه اي از عزم و اراده پولادين دليرمردان و شيرزنان ديار علويان است(ادامه)
طوسی، تنها یک رزمنده میدان جنگ نیست، بلکه یک الگوی تمام عیار زندگی اجتماعی و خانوادگی نیز هست!
طوسی شناسی، مقدمه الگوپذیری جوانان از اوست و خوشا بحال خوبانی که طوسی ها را الگوی خود می دانند!
شهدا چراغ راهند و دلیل نورناپذیری ما، کاهش نورانیت شهدا نیست، بلکه به فاصله ما از شهدا برمی گردد!
طوسی، زاهد شبهای وصال و شیر بیشه های شمال
طوسی، تنها یک رزمنده میدان جنگ نیست، بلکه یک الگوی تمام عیار زندگی اجتماعی و خانوادگی نیز هست! طوسی شناسی، مقدمه الگوپذیری جوانان از اوست و خوشا بحال خوبانی که طوسی ها را الگوی خود می دانند! شهدا چراغ راهند و دلیل نورناپذیری ما، کاهش نورانیت شهدا نیست، بلکه به فاصله ما از شهدا برمی گردد! (ادامه)
نقش لشگر 25 کربلا در فتح فاو ستودنی بوده است
(ادامه)
واکاوی عملیات والفجر8 به زبان سردار مرتضی قربانی(يادداشت)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.